• 1
  • 2
2019-05-21, 20:22
Medlem
En man har skjutits i Jönköping under tisdagseftermiddagen. Polisen har inlett en förundersökning om försök till mord.

Vad vet vi mer?
Citera
2019-05-21, 20:33
Medlem
Mångfalden gör vårat Jönköping spännande. Är det tuttifrutti pojkarna som är ute och leker igen?
Citera
2019-05-21, 20:54
Medlem
Ducadreams avatar
Vad är det för område?
Citera
2019-05-21, 20:58
Medlem
25Decembers avatar
Södra Jönköping, säkert Råslätt.
Citera
2019-05-21, 21:02
Medlem
Lägg ner snacket om tutti frutti hela tiden, folk som inte är ifrån Jönköping tror att dom är maffia i stan.

Dom har inget att säga till om i den kriminella världen. Dom är bra på att fjäska för dom som är tungt kriminella och inget annat.

Så skit i dom nu och ta reda på VERKLIGHETEN som den är.. Så jävla fel att spä på ett felaktigt rykte.
Det finns flera tungt kriminella i jönnet som äter tutti frutti om så skulle vara..
Citera
2019-05-21, 21:03
Medlem
Robert.Arslebergs avatar
Enligt artikeln så ska detta ha hänt på söder.

Det har förekommit en hel del knivrån och misshandel på Friaredalen, vid Torpagatan, så man blir inte direkt förvånad om det ska ha inträffat just där.

Att det händer mitt på ljusa dagen är ändå rätt ovanligt.
Citera
2019-05-21, 22:00
Medlem
volym123s avatar
Polare hade åkt förbi kettilstorp och sett ett jävla pådrag med poliser och ambulanser. Ligger ett "social/knark/utsötta" boende strax intill området om jag inte minns fel.
Citera
2019-05-21, 22:01
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Någon som snodde sista parkeringsplatsen för någon och personen lackar ur. Söder kan ju vara jävligt med parkeringen 😉

Nej men detta verkar mysko. Söder är ju inte direkt känt som ett utsatt område trots att det händer lite skit där då och då. Kriminell uppgörelse kanske?

Någon som vet mer?
Citera
2019-05-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volym123
Polare hade åkt förbi kettilstorp och sett ett jävla pådrag med poliser och ambulanser. Ligger ett "social/knark/utsötta" boende strax intill området om jag inte minns fel.

Jotack, det stället är ju välbekant...

Men någon annan sa att det var Söder som gällde. Säker på att det var Kättilstorp?
Citera
2019-05-21, 22:07
Medlem
volym123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
Jotack, det stället är ju välbekant...

Men någon annan sa att det var Söder som gällde. Säker på att det var Kättilstorp?

Ja, säker på att han sa kettilstorp. Sen artikel på jnytt säger ju södra delarna av jkpg inte söder.
Citera
2019-05-21, 22:16
Medlem
Robert.Arslebergs avatar
Citat:
Ja, säker på att han sa kettilstorp. Sen artikel på jnytt säger ju södra delarna av jkpg inte söder.

Det stämmer, fel av mig.
Citera
2019-05-21, 22:18
Medlem
Citat:

Får väl erkänna att jag bara skummade igenom artikeln, det var nån annan i tråden som hojtade om Söder så då antog jag. Dumt av mig.

Knarkarbråk i Kättilstorp är absolut en tanke. Men en inte helt omöjlig bubblare är ju Norrahammar/Hovslätt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in