Känns som att många spelare inte bryr sig, flera misstag helt i onödan, detta måste styras upp annars kan de lika gärna pensionera sig från landslaget!
Sverige spelar dåligt men ändå grymt imponerad av ryssarna. Ligga under med 0-1 efter en period o sen lomma ut o göra sex mål på en period. Inte många som fixar det förutom mot uk , Italien.