2019-05-21, 21:43
  #3241
Medlem
letspanics avatar
Grönborg borde få kicken i periodpaus. Ta en timeout när det börjar gå åt helvete för att försöka stävja det hela.
2019-05-21, 21:43
  #3242
Medlem
OvissFramtids avatar
Känns som att många spelare inte bryr sig, flera misstag helt i onödan, detta måste styras upp annars kan de lika gärna pensionera sig från landslaget!
2019-05-21, 21:43
  #3243
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Sverige måste börja grisa.

Spelar ju fan ingen roll längre i denna match illafall. Om du inte tror dom kan vinna med 10-6 då. Sätt en hundring på 10-6 till Sverige.
2019-05-21, 21:43
  #3244
Medlem
Man vet inte om man skall skratta eller gråta?
När såg man sist ett så uselt svenskt hockeylag?

Nåja, vi slog ju lettland, när dom tog ut målvakten.
2019-05-21, 21:43
  #3245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
Äh lägg ner, Lundkvist hade tagit de lätt!
Markström står o sover!

På tekningen stod han och sov iaf.
2019-05-21, 21:43
  #3246
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Vad är detta!!!??? Mycket svagt och hoppas på en läggmatch, men jag tvivla! Det är Småkronorna på isen...
2019-05-21, 21:43
  #3247
Medlem
bombaccis avatar
Sverige spelar dåligt men ändå grymt imponerad av ryssarna. Ligga under med 0-1 efter en period o sen lomma ut o göra sex mål på en period. Inte många som fixar det förutom mot uk , Italien.
2019-05-21, 21:44
  #3248
Medlem
DeadLikeMes avatar
0-6 i perioden och intervjuerskan frågar vad det betyder att Sverige inte tagit några utvisningar än så länge
2019-05-21, 21:44
  #3249
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Nä, blir nog svårt att peta Lunkan efter detta, oavsett hur lite hjälp han får.
Lunkan brukar faktiskt tända till när det gäller mycket.
2019-05-21, 21:44
  #3250
Medlem
Qusimotos avatar
Kan inte Rönnberg göra en drop kick på grönborg och ta över landslaget
2019-05-21, 21:45
  #3251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
Äh lägg ner, Lundkvist hade tagit de lätt!
Markström står o sover!

Markeringen och försvarsspelet är obefintligt.
Lasta målvakten är ju bara pinsamt. Kollektiv kollaps.
2019-05-21, 21:45
  #3252
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad är detta!!!??? Mycket svagt och hoppas på en läggmatch, men jag tvivla! Det är Småkronorna på isen...

"Hoppas på en läggmatch"?!? Förlorar hellre med 20-1 än läggmatch. Det är en syssla för ryggradslösa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in