2019-05-21, 21:45
  #3253
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Schweiz slog Kanada i semi förra året, slog Kanada 2017 i gruppspelet i förläggning, så två raka vinster

Visst, Schweiz är bra, de kan slå Kanada helt klart igen, de kommer att ge allt från start...

Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Mmm, men längre än så kommer inte Sverige i detta VM

Hade som tips innan VM att Ryssland vinner guld och jag kommer nog ha rätt

Men det är ju match nummer 10 som Sverige ska vinna i detta VM? men Ryssland är ju helt obesegrade i denna turnering hittils, så ditt tips ser ju lovande ut...
2019-05-21, 21:45
  #3254
Medlem
muneys avatar
Har OEL fått en smäll i ögat? Ser rött och svullet ut under intervjun.
2019-05-21, 21:45
  #3255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Sverige spelar dåligt men ändå grymt imponerad av ryssarna. Ligga under med 0-1 efter en period o sen lomma ut o göra sex mål på en period. Inte många som fixar det förutom mot uk , Italien.

Du får nog tänka på att man möter ett lag i klass med lettland.
Inte så konstigt.
2019-05-21, 21:45
  #3256
Medlem
Steinarrs avatar
Vi borde kunna slå detta Ryssland. Vi slutade att spela som vi gjorde i första perioden.

Vi slutade spela aggressivt vilket man såg direkt och då fick ryssen energi.

Hade vi gjort 2-0 så hade ryssen tjurat ihop.
2019-05-21, 21:46
  #3257
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Du får nog tänka på att man möter ett lag i klass med lettland.
Inte så konstigt.

Lettland gav iofs ryssarna bra motstånd.
2019-05-21, 21:46
  #3258
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
"Hoppas på en läggmatch"?!? Förlorar hellre med 20-1 än läggmatch. Det är en syssla för ryggradslösa.

Nja, kan väl hålla med med det är i kvarten och resten utav VM vi skall vinna!
2019-05-21, 21:46
  #3259
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Har OEL fått en smäll i ögat? Ser rött och svullet ut under intervjun.

Var det redan innan match igår.
2019-05-21, 21:46
  #3260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Har OEL fått en smäll i ögat? Ser rött och svullet ut under intervjun.

Såg ut så från matchstart, så någonting före den här matchen isåfall.
2019-05-21, 21:47
  #3261
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Jaja, vi har i alla fall Elitloppet att se fram emot!
2019-05-21, 21:47
  #3262
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Spelar ju fan ingen roll längre i denna match illafall. Om du inte tror dom kan vinna med 10-6 då. Sätt en hundring på 10-6 till Sverige.
Spelar väl roll om man kan rycka upp sig och visa lite jävlaranamm.
2019-05-21, 21:48
  #3263
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Har OEL fått en smäll i ögat? Ser rött och svullet ut under intervjun.

Haft i flera dagar.
Fått någon handske eller nåt i ögat.
2019-05-21, 21:48
  #3264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sav
Såg ut så från matchstart, så någonting före den här matchen isåfall.

Hr sett ut så här hela turnerigen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in