2019-05-21, 21:13
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Charlie Veimar har ju vart ute överallt i eftermiddag och dominerat rätt hårt.

Detta kommer gynna SD grymt, vanligt bonnafolk (som moi) älskar tjocka underdogs.

Detta kan faktiskt få twisten att SD tripplar sitt gamla EU-resultat.

Jag var inne på det igår. 2014 var det skandaler hela tiden sista veckan innan EU-valet och riksdagsvalet och SD for fram i valen. Riksdagsvalet 2018 var det inga skandaler alls och SD tappade sista veckorna. Denna "skandal" kan få partiet upp över 20%.
Citera
2019-05-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Kom ihåg detta innan ni väljer Peter framför AfS i valet.
”Sveriges lataste EU-ledamöter”
https://minfil.com/T2z9x0s4nb/55BE5AC6-4590-4FFB-B9EF-55FA17C7C226_png

Vad har han gjort när han inte har varit på plats i parlamentet? Festat och druckit sig full?

Förmodligen ätit också, med tanke på kroppshyddan. När han sitter med den antastade kvinnan och gör en mock-intervju iförd hängslen och en kortärmad skjorta vill man ju ta fram skämskudden direkt. Både ful och fet, klart han måste tafsa.
Citera
2019-05-21, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Du är så osmakligt dubbelmoralisk att jag har svårt att hålla mig för skratt. Jag skulle vilja se dig skriva samma sak om partiet varit ett annat, men situationen densamma. Säg att en arab från Liberalerna hade tafsat på en kollega under en likadan partifest. Eller att Malin Björk från V hade tagit en partikamrat på lemmen lite olämpligt efter en halv vinare. Det skulle slå eld och lågor ur dina fingrar och du skulle skrika AVGÅ AVGÅ mellan all fradga du skulle tugga.

Du frågar mig varför väljarna inte ska ha fortsatt förtroende för Lundgren när kvinnan ifråga har sitt kvar. DÄRFÖR ATT: en toppkandidat till ett av de större svenska partierna har så otroligt dåligt omdöme och oförmåga att tänka längre än vad kuken sträcker sig. Nu vet jag inte hur deras tidigare relation sett ut och vad de har för villkor med sina respektive men det är så patetiskt att höra de prata om Winbergs "övertramp" i den "välregisserade" krystade videon när det egentliga övertrampet är det som Peter Lundgren står för. Ett jävla övertramp dessutom.

Detta helt oberoende hur det interna spelet och maktkampen ser ut kring läckan och konflikterna inom SD.

Faktum kvarstår. En toppolitiker super till det och tallar på en kollega. Jag har aldrig sett en liknande fars i svensk politik, att SD nu försöker rädda Lundgren från den ofrånkomliga kicken och totala bannlysning inom all form av politik som han och vem som helst i samma sits förtjänar.

Hade en arab från liberalerna hållit på och kladdat runt på en fest så hade PK-trollen här på fb mobiliserats en masse och jobbat övertid med att spamma sönder tråden om det inträffade. Påstå inget annat. Och SD-trollen beter sig likadant i denna tråd, det stämmer. Men kom inte och kasta sten i glashus för det.

Jag vill inte framstå som en hackig skiva, men det tål fan att upprepas. Ni är lika goda kålsupare allihop.
Citera
2019-05-21, 21:16
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 232323
Menar du på allvar att alla svenska toppolitiker genom tiderna varit fria från den här typen av synd? För ett par generationer sedan var stora delar av den svenska befolkningen, inklusive våra folkvalda, berusade mest hela dagarna...
Nej, det menar jag inte. Jag menar att det framkommit tydligt vad kvinnans ståndpunkt var då hon tydligen föste bort honom och det hon sedan utvecklade i telefonsamtal där hon delade med sig av sina känslor kring det hela. Men själva farsen menar jag består i SD's otroligt klumpiga efterhandskonstruktion med den propagandaliknande filmen och hur de väljer att hålla Peter Lundgren bakom ryggen, eftersom det är en dramatisk förlust att avsätta förstanamnet till EU-valet.

Att män med makt i alla tider utnyttjat just den för sexuella fördelar är ingenting nytt, 232323, men det patetiska i hela den här historien är SDs otroligt klumpiga sopa-under-mattanattityd.
Citera
2019-05-21, 21:17
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Det är alltid okay att tafsa på kvinnor. Annars hade det inte fötts en enda etnisk svensk sen 1799.

Dock ej tillåtet att utan att kvinnan vill. I detta fallet så verkar det ju vara utrett.

I fallet när Eskil Erlandsson kladda på Svantesson så valde C att ligga lågt i 6 månader.

Orda "tafsa" är inte synonymt till "fortplantning".
Citera
Medlem
LiKaShings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vilken jävla pajas, skiter om dom har rett ut det redan. Är så trött på att folk skämmer ut SD gång på gång och Jimmie får stå och försvara idioter.

Han får inte min röst i alla fall.
Jag tänker också på Jimmie, han kommer bli utbränd om inte partikamraterna skärper sig.

Spännande att se SD-supporters som klagar över att SD ”behandlas annorlunda av PK-media”. Cecilia Wikström åkte ut ur L pga av att hon suttit ut styrelser och plockat hög lön mm.

Tänk om hon sprungit runt och tagit folk på kuken istället full som en kastrull, hade hon fått sitta kvar då? Obs, menar utifrån medias perspektiv inte utifrån SD-PK-korrekt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Nej, det menar jag inte. Jag menar att det framkommit tydligt vad kvinnans ståndpunkt var då hon tydligen föste bort honom och det hon sedan utvecklade i telefonsamtal där hon delade med sig av sina känslor kring det hela. Men själva farsen menar jag består i SD's otroligt klumpiga efterhandskonstruktion med den propagandaliknande filmen och hur de väljer att hålla Peter Lundgren bakom ryggen, eftersom det är en dramatisk förlust att avsätta förstanamnet till EU-valet.

Att män med makt i alla tider utnyttjat just den för sexuella fördelar är ingenting nytt, 232323, men det patetiska i hela den här historien är SDs otroligt klumpiga sopa-under-mattanattityd.

Att sopa under mattan, mörka och dementera på de allra klumpigaste, uppenbara och pinsammaste visen är inte exklusivt något SD gjort sig skyldiga till genom åren. Hört talats om Lennart Geijer?
Citera
2019-05-21, 21:19
Medlem
Stakeholders avatar
Fattar ändå inte att han är polisanmäld. Kan jag anmäla allt hångel jag ser på krogen? Och förvänta mig en polisutredning?
Citera
2019-05-21, 21:19
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickSickSick
Jaha, det tycker du? Har någon lurat i dig att ditt efterblivna joller betyder något? Då tycker jag att du ska ta den personen i handen och säga ”fyy, man får inte lura korkade människor”.
Betyder ?
Här finns det väl inget som betyder något ? Det enda som betyder något i Åke(sson)och hans värld. Är att människor får tafsa hur mycket dom vill, så länge dom är medlemmar i Sd.
Märkligt dock att mannen inte startade med en långtradare utan gick direkt på med tafseriet. Nåväl han krävde tydligen en puss för att släppa taget.

Vad var det du ville ?
Citera
2019-05-21, 21:21
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vilken jävla pajas, skiter om dom har rett ut det redan. Är så trött på att folk skämmer ut SD gång på gång och Jimmie får stå och försvara idioter.

Han får inte min röst i alla fall.

Jag är väl lite gammaldags men jag är totalt tvärtom. En man har tagit en kvinna på brösten. Och det ska bli ett jävla liv att mannen gjort fel. Hade Fredrik Federley tagit en man på kuken, och det oavsett om han skyllt på Ursula, fyllan eller ej, ja då hade jag absolut sagt in på psyket för homosexualitet. Men att en man tar en kvinna på brösten. En kvinna som sedan snackat ut med gubben. Då är det fan ok. Gubben var ju på fyllan. Naturliga instinkter för en frisk gubbe. Han må vara fet som fan. Men han har ju sanna naturliga känslor. En man dras till kvinnor. Likt kvinnor till en man. Speciellt på fyllan. Då ens sanna naturliga jag visar sig. Kvinnor knullar svin på fyllan. Så att ta på lite bröst... Vafan är det...?

Tänkte ju rösta på AFS. Men hittar inte valsedlarna jag fått. Så hittar jag dom inte. Ja då styr gudarna mitt val. Antagligen blir det SD. Deras valsedlar har jag ju hemma. Annars så tar jag ju dom i vallokalen och trycker upp dom i ansiktet på folk.

Må gudarna visa mig vägen till rätt beslut. GUDAR, INTE GUD...

Citera
2019-05-21, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Orda "tafsa" är inte synonymt till "fortplantning".

Du vet vad jag menar farbror duktig.
Citera
2019-05-21, 21:22
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ska tillägga att jag lider med vanliga, normalt funtade människor som sympatiserat med SD pga. deras migrationspolitik. Det kan inte vara lätt att behöva blunda för det tafsande fyllot och partiets hederskultur.

Nej. Man skäms naturligtvis för den lönnfete kladdmajan. Detta sliter upp stora revor i partiets hårda moralfassad. Det ska bli roligt att se hur länge det dröjer innan Jimmy sparkar ut honom också. Han får väl göra som de andra syndarna flytta ned till Ungern. Där står Orban med stora famnen och välkomnar.
Alla minns vi Hanna Wigh.
Senast redigerad av Starback 2019-05-21 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in