Citat:
Ursprungligen postat av
NoDp
Vilken jävla pajas, skiter om dom har rett ut det redan. Är så trött på att folk skämmer ut SD gång på gång och Jimmie får stå och försvara idioter.
Han får inte min röst i alla fall.
Jag är väl lite gammaldags men jag är totalt tvärtom. En man har tagit en kvinna på brösten. Och det ska bli ett jävla liv att mannen gjort fel. Hade Fredrik Federley tagit en man på kuken, och det oavsett om han skyllt på Ursula, fyllan eller ej, ja då hade jag absolut sagt in på psyket för homosexualitet. Men att en man tar en kvinna på brösten. En kvinna som sedan snackat ut med gubben. Då är det fan ok. Gubben var ju på fyllan. Naturliga instinkter för en frisk gubbe. Han må vara fet som fan. Men han har ju sanna naturliga känslor. En man dras till kvinnor. Likt kvinnor till en man. Speciellt på fyllan. Då ens sanna naturliga jag visar sig. Kvinnor knullar svin på fyllan. Så att ta på lite bröst... Vafan är det...?
Tänkte ju rösta på AFS. Men hittar inte valsedlarna jag fått. Så hittar jag dom inte. Ja då styr gudarna mitt val. Antagligen blir det SD. Deras valsedlar har jag ju hemma. Annars så tar jag ju dom i vallokalen och trycker upp dom i ansiktet på folk.
Må gudarna visa mig vägen till rätt beslut.
GUDAR, INTE GUD...