2019-05-21, 18:28
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Enligt det som framkommer på inspelningen så var det så det skedde. Har svårt att se kvinnans egna ord som "vänstervriden smörja"

Vänstersvinen förstorar upp det här. De vill tom att det ska bli rättslig sak av det trots att den "drabbade" kvinnan inte vill det. Om det blir rättssak av det så kommer det att läggas ned på ett ganska tidigt stadium, men då är EU-valet redan slut sedan länge. Det är fulspel och smutskastning som vänstersvinen sysslar med. Tragiskt att du och andra inte förstår det.
Citera
2019-05-21, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Winberg tyckte inte händelsen var så allvarlig så länge hon satt med makt, fint exempel på hur politiker är.

Måste vara någon vettigare än Lundgren som kan representera SD ute i Europa.
Du kan fortsätta rösta på Soraya Post, där har vi en kandidat som representerar dig. 👍🏻
Citera
Medlem
Metoo Sverige i ett nötskal att han blir polisanmäld. All heder åt SD som försökte sig på en lösning på en originellt sätt. Meetoo- svenskar är inte alls konflikträdda, de är konfliktinriktade.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Vi kan nog förutsätta det blir andra bullar hemmavid när det nu polisanmälda förmodat sexuella ofredandet blivit offentligt.

Utredare ska nu avgöra om händelsen var ömsesidig eller inte.
Stor vikt kommer givetvis att läggas på kvinnans berättelse.
Citera
2019-05-21, 18:31
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Man kan alltså gå runt med en bandinspelning, och banda när man blir kränkt och så har man rättsfall. Skitenkelt att tjäna pengar ju.

Du förstår vart jag vill komma hoppas jag.

Det enda jag förstår är att du inte alls förstår vad det hela handlar om, hur många gånger du än får det förklarat för dig. Men om du lyckas få till en bandinspelning där någon erkänner ett sexuellt ofredande mot dig så visst, då har du ett case.
Citera
2019-05-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Så är det kanske. Eller inte. Men det är väl det som åklagaren får utreda nu när det gjorts en polisanmälan.

Många har tafsat på mej på fester.
En tjej kompis vägrade att använda kondom och började ha sex i alla fall ,men jag bryr mej inte.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Citera
2019-05-21, 18:33
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Och hur visste han att han gick över gränsen? Det vet man ju inte ens förrän man gör det - det som är problemet.

Det är just därför det sker tusentals "sexuella ofredanden" varenda jävla dag som egentligen är rättsfall. Blir kul för rättsväsendet att ha dessa fall på bordet. Dessutom kan man börja ha detta som en affärsverksamhet, man kan bli kränkt av att någon bara rör på en. Rättsfall.

Det visste han i samma stund som han sa: Jag släpper om jag får en puss.
Då förstod han att han var på djupt vatten.

Ibland får man ha fingertoppskänsla. Detta tycks herr Lundgren ha saknat.
Citera
2019-05-21, 18:33
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Det enda jag förstår är att du inte alls förstår vad det hela handlar om, hur många gånger du än får det förklarat för dig. Men om du lyckas få till en bandinspelning där någon erkänner ett sexuellt ofredande mot dig så visst, då har du ett case.

Nej, det räcker ju med att man blir kränkt för att ett brott har begåtts.
Citera
2019-05-21, 18:34
Medlem
pillenottens avatar
Peter L behöver stöd nu när mediadrevet försöker göra en ny Metoo-Kronér lynchning - jag tänker i a f rösta på honom, försvarar inte på något sätt gärningen men tycker att han verkar rak, smart och reko i alla övriga sammanhang.

Att den sparkade SD-kvinnan sparat detta för att ge igen, när hon fattade att hon var på väg ut ur värmen - torde ju vara uppenbart för alla normalintelligenta vuxna.
Citera
2019-05-21, 18:35
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Nej, det räcker ju med att man blir kränkt för att ett brott har begåtts.

Suck. För sista gången. Det räcker inte med att du känner dig kränkt för att du (i lagens mening) också ska anses vara kränkt. Läs #1096.
Citera
2019-05-21, 18:35
Medlem
Expressen verkar helt hysteriska och har bara väntat på att förstöra för SD. Varför kärringen drog fram det här sista veckan visar bara prov på att hon vill förstöra för partiet. Varför sitter man och spelar in samtal där hon kan lägga ord i munnen på "offret" och själv styra upp? Jag hoppas att många inser fulspelet och röstar på SD ännu mer. I dagarna kommer det tillbaka frisläppta IS-anhängare och dömda för terrorism från Grekland. Helt sjukt att den här vänstersörjan ens ska få en röst i EU och ännu mindre här i skitlandet Sverige.
Citera
2019-05-21, 18:37
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Många har tafsat på mej på fester.
En tjej kompis vägrade att använda kondom och började ha sex i alla fall ,men jag bryr mej inte.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop

Om du samtycker till att andra tafsar på dig så är du inte kränkt heller i lagens mening. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in