2019-05-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag har röstat sd senaste 4-5 valen.

Men inte i detta val.
Till skillnad från många andra här anser jag inte att det är okej att bli stupfull och kladda på kvinnor.
Jag tycker inte heller det är okej. Därför skall man göra som han gjorde, dvs be om ursäkt och bättra sig. Känns bara lite löjligt att koppla det till hans insatser som politiker, men jag antar att alla politiker som någon gång varit fulla och gjort något dumt kommer att avgå från sina poster. Blir iofs lite tomt i EU-parlamentet, men det får vi väl ta.
Citera
2019-05-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Enligt det som framkommer på inspelningen så var det så det skedde. Har svårt att se kvinnans egna ord som "vänstervriden smörja"

Här berättar hon.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Citera
2019-05-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Det handlar om att rösta för sin övertygelse. Demokratin är ändå bara en kuliss (särskilt odemokratiska EU) där saker bestämms i slutna rum av lobbygrupper och Bilderberg möten. Därför bättre rösta på det parti som speglar ens politiska åsikter. SD gjorde det för 15år sedan, inte nu dock. Nu gör Afs det.

Det är inget fel på din åsikt. Den är värd lika mycket som min, vi diskuterar ju.
Citera
2019-05-21, 13:44
Avslutad
Den där videon SD själva lade upp inatt ger mig bad vibes alltså. Vad är det här egentligen? Verklighetens folk möter Filadelfiaförsamlingen i Knutby?

Jag tycker förövrigt denna tråd är riktigt underhållande med alla vänstertroll som kliver in och försöker blåsa upp det hela till värsta Weinstein-grejen och alla desperat skademinerande Svärjevänner. Sanningen i detta ligger nog någonstans i mitten utav dessa båda extremer.

Känns dock knappast som en slump att detta briserar i media med mindre än en vecka kvar till EU-valet. Men men. Sådan är politiken. Smutsig och oärlig. Inget nytt. Inget som chockerar. Det är så här spelet funkar.
Citera
2019-05-21, 13:44
Medlem
Jag var precis nyss och röstade på SD i EU-valet och jag kryssade i Jessica Stegrud även om hon har tagit nån man på snoppen för 11 år sen eller så.
Citera
2019-05-21, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Wiberg har nog fler skandaler de kan släppa, men hennes och Baas trovärdighet är nog skadat nu. Men det kanske inte hindrar Expressen. De väntar nog tills på fredag så att SD inte skall kunna agera innan valet.

Förmodligen har Wiberg kontaktat Baas för att hämnas. Men SD försöker skademinimera och jag tycker faktiskt att SD kan bojkotta Expressen i fortsättningen eftersom man använder inspelat material från samtal som förts i förtroende människor emellan. Mycket märkligt.
Citera
2019-05-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe
Jag var precis nyss och röstade på SD i EU-valet och jag kryssade i Jessica Stegrud även om hon har tagit nån man på snoppen för 11 år sen eller så.

Om jag inte väljer Peter Lundgren tar jag någon ung tjej längre ned på listan. Du gjorde ett bra val.
Citera
2019-05-21, 13:50
Medlem
Vedträs avatar
Riktig poster boy for SD. See ut som Jabba de hut men gillar bröst.
Citera
2019-05-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Den där videon SD själva lade upp inatt ger mig bad vibes alltså. Vad är det här egentligen? Verklighetens folk möter Filadelfiaförsamlingen i Knutby?

Jag tycker förövrigt denna tråd är riktigt underhållande med alla vänstertroll som kliver in och försöker blåsa upp det hela till värsta Weinstein-grejen och alla desperat skademinerande Svärjevänner. Sanningen i detta ligger nog någonstans i mitten utav dessa båda extremer.

Känns dock knappast som en slump att detta briserar i media med mindre än en vecka kvar till EU-valet. Men men. Sådan är politiken. Smutsig och oärlig. Inget nytt. Inget som chockerar. Det är så här spelet funkar.

Är det den här filmen du menar?

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Citera
2019-05-21, 13:52
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Riktig poster boy for SD. See ut som Jabba de hut men gillar bröst.

Underskatta inte ytans betydelse för politiker. Peter Lundgren har den där bad boy looken som SDs väljare älskar.
Citera
2019-05-21, 13:54
Medlem
Herregud vilket jävla trams detta är. Denna ynkliga sak är det enda media har med att komma precis innan EU-valet för att misskreditera SD, blir så jävla trött på detta antidemokratiska skitland. Buhu....SD har dålig kvinnosyn....går ju inte ens att jämföra med islams synsätt på kvinnor, herregud alltså vilket jävla upp och ner land Sverige är.

Nej, det är bättre att massimportera muslimer som hatar demokrati och kvinnor men det snackar man inte ett skit om, fy fan!!!!

Det ska bli ett rent nöje och se om 30-40 år när muslimerna har tagit över och börjar hänga otrogna/kristna på torgen.
Citera
2019-05-21, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Är det den här filmen du menar?

Japp. Halvskum video. Något känns helt enkelt bara off där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in