2019-05-21, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.

Människor har väl olika ämnesomsättning och tar upp energi i kroppen från mat på olika vis. Många på ön klagar ju över att kokosen går rätt genom kroppen och att de tar "nattbad" för att stå där i viken och skita ner sig själva. Att de inte småäter lite kokosflarn då och då är väl för att slippa stå i skogen och svabba röven med löv flera gånger om dagen. Kanske tar Linns kropp upp det bättre bara? Har aldrig hört henne gnälla över magsmärtor eller räserbajs.
Att hon kan äta lite kryp då och då (vilka är fulla med naturliga fetter och proteiner) tyder väl på att hon inte har en lika känslig mage som stadsbor vars huvudföda kommer ifrån något färdigpaketerat.
Renskötaren såg ju också blekfet ut när han kom till ön men såg inte ut att ha gått ner ett gram fast han varit i gränslandat. Lite samma där tror jag.
Senast redigerad av MissDope 2019-05-21 kl. 03:05.
Citera
2019-05-21, 04:28
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Bara jag som tycker Bonnie är rätt söt för övrigt? Hon är som ett litet barn. Naiv och rätt blåst men ganska charmig trots det. Hoppas hon går längst av av tjejerna iallafall.

Hoppas nog Emilio tar hem alltihopa. Klas är så jävla tråkig, tycker ändå Emilio är rätt skön och har självdistans.
Det är nog bara du och Bonnies mamma som tycker hon är söt. Jag blev så förbannad att inte babytanten åkte först i vattnet. Svårt att tycka om någon i det gänget men jag håller nog på Klas.
Citera
2019-05-21, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det är nog bara du och Bonnies mamma som tycker hon är söt. Jag blev så förbannad att inte babytanten åkte först i vattnet. Svårt att tycka om någon i det gänget men jag håller nog på Klas.

Bonnie ser ut som en fjortis och beter sig som en också,måtte hon åka ur simtävlingen ikväll. Jävligt synd att Tobbias åkte ur igår,någon ur tjejpakten hade gärna fått trilla före. Men stod de inte väldigt kort stund igår på plankan, passerade de ens 1h?
Citera
2019-05-21, 08:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Linn utvecklades till en tyrann senaste veckorna, så skönt att hon inte hamnade topp fyra!
Mår du bra av att spoila?
Citera
2019-05-21, 08:58
Medlem
Citera
2019-05-21, 08:59
Medlem
Citera
2019-05-21, 09:10
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hoppas du driver med oss. Det var ju faktiskt tvärtom även om jag var imponerad av Hamilton som gick sin egen väg. Adnilson var en jävla svin

Jonipoon har helt rätt. Hade Hamilton fått som han ville så hade Linn röstats ut i stället för Carl Stefans vapendragare Anna. Dessutom så hade man bildat en killpakt där Carl Stefan, Adnilsson, Lucas tillsammans med Emilio och Anna varit de starka spelarna. Läget hade då varit ett helt annat i finalvecken.
Citera
2019-05-21, 09:36
Medlem
Screems avatar
Citat:
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.

Hennes vikt nedgång på 6kg är det inget konstigt med. Ifall du vill fundera mer på det, så sätt dig och räkna.
Citera
2019-05-21, 09:37
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja det är märkligt. Har också skrivit om det i tråden. Samma gäller Janicka.

Fast du får inte skriva att de är feta för det finns någon feminist här och hon gillar inte att man säger sånt.

Varför är det märkerligt? Får gärna beräkna och visa det för mig.

När jag räknade på det så såg helt normalt ut.
Citera
2019-05-21, 09:53
Medlem
cl3aners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinSweVintage
Har nu, igen, rapporterat Green Eyes pga detta oändliga spoilande. Uppmanar alla andra att göra det också...

Hurdan människa får kicks av att förstöra för andra?

Händer inget...ingen ide vad det verkar?
Citera
2019-05-21, 10:38
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jonipoon har helt rätt. Hade Hamilton fått som han ville så hade Linn röstats ut i stället för Carl Stefans vapendragare Anna. Dessutom så hade man bildat en killpakt där Carl Stefan, Adnilsson, Lucas tillsammans med Emilio och Anna varit de starka spelarna. Läget hade då varit ett helt annat i finalvecken.
Precis så är det. Korvgubbarna borde ha lyssnat på CS, för CS visste att tjejerna skulle rösta ut korvgubbarna så fort de fick chansen. Och titta nu vad som hänt med alla korvgubbarna - utröstade en efter en. Alla är ute förutom Emilio, och den enda anledningen till att Emilio är kvar är för att han är så fysiskt svag och inte ses som ett stort hot av tjejtrion. Plus att Emilio är lättutnyttjad av tjejtrion och gör som dem säger.

Det är tråkigt att i princip alla jag gillade är ute ur Robinson nu: Carl-Stefan och Anna åkte ut tidigt vilket var tråkigt, men sedan under större delen av programmet har jag verkligen gillat Sophie, Tobias och Peter. Nick var rätt så underhållande också, så jävla synd att han gav upp. Den enda som är kvar nu som är värd att heja på är väl Klas, även om jag inte gillat Klas särskilt mycket så är han i alla fall bättre än de andra tomtarna som är kvar.

Det absolut värst tänkbara vore ifall Fia vinner. I så fall spyr jag mig själv i munnen. Jag blir också sur ifall Jannika vinner, för jag tycker inte det är rättvist att en person som glidit med bakom kulisserna under hela tävlingen får ett frikort in i finalen bara för att hon råkade möta två ostabila gubbar i en balanstävling. Att Emilio vinner hela skiten vore dock rätt så lustigt, eftersom det skulle bli ett stort finger till den jobbiga tjejtrion.
Senast redigerad av Jonipoon 2019-05-21 kl. 10:46.
Citera
2019-05-21, 11:00
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Precis så är det. Korvgubbarna borde ha lyssnat på CS, för CS visste att tjejerna skulle rösta ut korvgubbarna så fort de fick chansen. Och titta nu vad som hänt med alla korvgubbarna - utröstade en efter en. Alla är ute förutom Emilio, och den enda anledningen till att Emilio är kvar är för att han är så fysiskt svag och inte ses som ett stort hot av tjejtrion. Plus att Emilio är lättutnyttjad av tjejtrion och gör som dem säger.

Det är tråkigt att i princip alla jag gillade är ute ur Robinson nu: Carl-Stefan och Anna åkte ut tidigt vilket var tråkigt, men sedan under större delen av programmet har jag verkligen gillat Sophie, Tobias och Peter. Nick var rätt så underhållande också, så jävla synd att han gav upp. Den enda som är kvar nu som är värd att heja på är väl Klas, även om jag inte gillat Klas särskilt mycket så är han i alla fall bättre än de andra tomtarna som är kvar.

Precis, ingen har som Emilio gett uttrycket "Duktig Idiot" ett bättre ansikte sedan Kalla krigets dagar. Hade därför varit kul om han faktiskt snubblade sig till en vinst av hela Robinsson tillslut, snacka om antiklimax. Dock är min riktiga förhoppning nu samma som du, dvs att Klas står som vinnare. Då han är den enda av de kvarvarande deltagaren som har någon som helst form av värdighet i det han gör och samtidigt färdigheterna för att stå som slutsegrare.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-21 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in