2019-05-20, 21:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu minns jag inte alla detaljer men gången innan lyckades Fia klara sig för att hon hade hemlighållit en dublon som hon köpt av Anders. Dessutom prutade hon ner den till halva priset! Mkt förutseende och smart. Åsa var inbjuden till tjejpakten och hade klarat sig om hon satsat på den. Men hon satsade fel OCH var sämre än Fia i kamp. Det straffade sig. Fia var starkast och smartast och vann rättvist.

Och det var inte hjälp av produktionen menar du? Betänk också att när Sebastian (har jag för mig det var) hittade en dublon var han tvungen att redovisa den i förväg medan Fia kunde redovisa sin efter att rösterna var lagda. Sen den andra gången när Åsa fick en svart röst på sig i örådet för att hon kom sist i en tävling. Hon lyckades hitta en dublon och sedan en till, men då kom produktionen på idén att låta motståndarlaget rösta och de röstade givetvis på Åsa. Tjejtrion har fått draghjälp av produktionen ända från början så det var inte det minsta rättvist.
Citera
2019-05-20, 21:29
Medlem
VincentLels avatar
He he Klas var rolig på tävlingen, fjärta på Bonnie osv
Citera
2019-05-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Detta är den stora konsekvensen av att lag Syd mobbade ut Carl-Stefan i början.
Hoppas du driver med oss. Det var ju faktiskt tvärtom även om jag var imponerad av Hamilton som gick sin egen väg. Adnilson var en jävla svin
Citera
2019-05-20, 21:37
Medlem
peterZiipens avatar
Måste säga att Plankan var en extrem besvikelse i år. Man fick ingen tidsuppfattning överhuvudtaget, ingen timer nere i hörnet, ingenting. Det vi fick var tre minuter av att Klas prutta, pissa och pratade. Sen klipps det snabbt över till korta, snabba klipp där 9st pers landar i vattnet inom ett spann på 10 sek. Plötsligt står bara en person kvar - pruttande Klas. Noll spänning. Hela grejen är att de ska stå och balansera i timmar (precis som Janne-Boi kunde göra på tröskeln hemma i badrummet).

Brukar alltid längta efter att Plankan ska visas. Tycker det är en mysig tävling, främst på grund av nostalgi förmodar jag, men även för att den symboliserar att slutet är nära. Synd att denna tävling inte levde upp till förväntningarna. Dock skönt att Mathias rök efter att han drygade så jävligt.
Senast redigerad av peterZiipen 2019-05-20 kl. 21:42.
Citera
2019-05-20, 22:03
Medlem
Tror Jannice eller vad hon heter hade vunnit om inte alla trillade ner typ samtidigt och skakade det enda hon stod på så hon tappade balansen.
Citera
2019-05-20, 22:07
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför då?

Sant! Tror inte han sagt något smart eller bra en gång?

Vad ska hon annars äta då? Hon är snyggare än dom flesta tjejer jag sett

Haha, då kan du inte ha sett många. Bott i garderoben eller lol.
Citera
2019-05-20, 22:23
Medlem
KungPuks avatar
Ja, plankan och det mesta andra med "moderna" Robinson suger.
Produktionen är ju bara för mycket!
Jag avskyr i princip allt vad svt heter, men Robinson gjorde de iaf bra på den tiden.

I övrigt tycker jag att Fia är het, har en mycket vacker kropp!

Heja Fia!
Citera
2019-05-20, 22:51
Medlem
Klas sjönk verkligen i mina ögon när han stod på plankan. Kanske därför han var så oerhört glad av att "slippa det sociala spelet". Han inredde väl grottan i förberedande syfte, för att kunna fjärta, pissa och och pladdra på tävlingarna, och sedan kunna sova i lugn och ro utan dåliga vibbar från de andra.
Citera
2019-05-20, 23:56
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Så otroligt trist att den jobbiga tjejtrion är i final. Fia är den som minst förtjänar att vara kvar i tävlingen. Detta är den stora konsekvensen av att lag Syd mobbade ut Carl-Stefan i början. De borde ha lyssnat på honom från första stund, men Adnilson var som alla minns otroligt korkad. Anna var den kloka av bäbisarna i det laget, men hon fick tyvärr lida för det och blev utröstad. Pga detta står vi nu i en final med 3 tjejer som inte förtjänar att vara där. Visst får man ge Linn lite cred, men jag tycker ändå att hon varit mer osympatisk än sympatisk i större delen av programmet.

Dock otroligt besviken på Tobias. Att Robban skulle trilla var väl väntat, men att Tobias inte lyckades hålla sig kvar var dåligt. Två killar ut idag och ytterligare en tjej in.

Håller med om i princip allt du skriver. Klas är väl den enda värdiga av de som är kvar nu. Vinner nån av brudarna blir jag enormt besviken.
Citera
2019-05-21, 00:19
Medlem
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.
Citera
2019-05-21, 00:23
Medlem
Bara jag som tycker Bonnie är rätt söt för övrigt? Hon är som ett litet barn. Naiv och rätt blåst men ganska charmig trots det. Hoppas hon går längst av av tjejerna iallafall.

Hoppas nog Emilio tar hem alltihopa. Klas är så jävla tråkig, tycker ändå Emilio är rätt skön och har självdistans.
Citera
2019-05-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Frågar igen.

Är det inte märkligt att Linn är så fet trots att hon har varit där så länge nu? Smygäter hon mån tro? Kanske hon som åt upp Adnilsons mat i början.

Ja det är märkligt. Har också skrivit om det i tråden. Samma gäller Janicka.

Fast du får inte skriva att de är feta för det finns någon feminist här och hon gillar inte att man säger sånt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-21 kl. 01:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in