2019-05-20, 20:23
Medlem
NorthernAngels avatar
David Baas har jobbat på Expo. Gör han det fortfarande?

https://expo.se/profil/david-baas

Nu snackar Expressen om "nya uppgifter" men det är bara Baas som släpper olika delar i bandet. Det är ju inte nya uppgifter det är ju samma telefon han tydligen stal för ett år sedan enligt. Expressen ger ett mycket oseriöst intryck nu.
Citera
2019-05-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ja, det borde alla tjejer med stora pattar göra. Ingen riktig karl klämmer på små tuttar, så om Peter Lundgren gjorde det - om han klämde'na på pattera - så var det förmodligen en komplimang.

Har tänkt rösta på AfS men nu jag funderar att rösta på karlakarl Peter Lundgren istället, men nu måste vi få fram namn på kvinnan som Peter klämmade åt och en bild på bröstet i frågan.
Citera
2019-05-20, 20:25
Medlem
Rent spekulativt som reportern frågade ang. brott,

Han har nu erkänt att han tagit på en kvinnas bröst utan medgivande, kan en åklagare gå in och inleda en förundersökning, samt hur stor chans finns det för fällande dom när det finns vittnen samt erkännande.
Citera
2019-05-20, 20:31
Medlem
smoerreboms avatar
Tycker det är väldigt tydligt att Expressen försöker blåsa upp detta genom att lägga upp flera olika artiklar med olika innebörd om vad som hänt. Det borde inte finnas så jävla många versioner av vad som hänt och vad som sagts på en inspelning till Winberg.

Precis som vid riksdagsvalet blir det mkt skriverier om tarvliga grejer som rör SD. Dock så tror jag inte att en röst på KD eller M är lika skadlig som den är i det svenska riksdagsvalet.
Citera
2019-05-20, 20:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Rent spekulativt som reportern frågade ang. brott,

Han har nu erkänt att han tagit på en kvinnas bröst utan medgivande, kan en åklagare gå in och inleda en förundersökning, samt hur stor chans finns det för fällande dom när det finns vittnen samt erkännande.
..nämen lägg ner förfaan..
Citera
2019-05-20, 20:45
Medlem
Snakkalafajs avatar
Om man som jag faktiskt vill rösta på SD, är det bara att kryssa i en annan kandidat. För den där Peter är jävligt äcklig och ofräsch på alla sätt. Hade inte fått min röst vare sej före eller efter detta "drama".
Citera
2019-05-20, 20:49
Medlem
JustZlatans avatar
Jag tror att det här kan få SD att lyfta nu i slutspurten. Som ni minns blev det ingen skandal innan riksdagsvalet 2018 och det kanske var därför som det gick ner för SD de sista veckorna. Med denna "skandal" kan det nu bli som inför 2014-valen då skandalerna utlösta varandra innan valen och SD bara gick framåt och framåt.

I efterhand kanske vi ska tacka Peter Lundgren och hans egna judas, Kristina Winberg.
Citera
2019-05-20, 20:56
Medlem
sinewaves avatar
Så summa summarum:
Han tog någon på brösten, denna person bryr sig inte om det.

Var är den stora nyheten? Kan tänka mig att det funnits gott om liknande fall.
Det är alltså inte illegalt att vidröra någon i Sverige.
Citera
2019-05-20, 20:56
Medlem
UlphSvensons avatar
Shit om man satt i ett rum på en fest, eller på jobbet eller på en konferens och alla dessa mongon räckte upp handen och ville försvara en fylltafsande gubbe? Hur mår ni egentligen, SD:are?
Citera
2019-05-20, 21:05
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Cirkus SD har kommit till stan, vi har clowner, fula gubbar, fyllon, nyfascister, haverister, rasister, psykosocialt dysfunktionella och ett gäng med depraverade högerapor, kom och se!

Extra nummer (barnförbjuden): snuskgubben Lundgren tafsar på partikollegor, tragedin och förlåtelsen av Åkesson.

Cirkus SD vill att du röstar på Sveriges enda parti för kvinnor, gott uppförande och sund kultur.

Vad är det för idioter som accepterar de ständiga skandalerna, viftar bort de som konspirationer? Efter alla år, alla cirkuskonster borde alla sansade individer förstå att partikulturen är riktigt sjuk.
Cirkus SD? Vilka är det som skapat denna cirkus. Jo, den avsatta Winberg och Expressens Baas. Lundgren och kvinnan han tafsade på för 1,5 år sedan är ju överens om att det inte var en stor sak.

Funderade lite på att rösta på KD, men nu blir det SD.
Citera
2019-05-20, 21:06
Bannlyst
Vem är kvinnan?
Citera
2019-05-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saengstolpe
Jag svarade på frågan var vem det kunde vara PL begått övergrepp på. I mitt inlägg spekulerade jag att det skulle kunna handla om HW som blivit utsatt. Vad vill du med ditt inlägg?
Din spekulation är väldigt långsökt. För det första: Har du sett bilden på PL? Han ser inte ut att vara någon som HW (eller någon annan yngre SD-kvinna med en egen karriär) skulle ha flörtat med eller semestrat ihop med. Faktum är det måste handa om en kvinna som är lika osexig och alkad som PL. För det andra skulle HW aldrig stötta SD:s lednings version idag såsom den utsatta kvinnan gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in