2019-03-08, 19:03
Medlem
Waross avatar
Jack Werner är en av Sveriges absolut mest ärliga och genuina mediaprofiler/journalister. Fortsätt med du gör! Oerhört bra och välgjort. Finns inte mycket ont att säga om Jack!
Citera
2019-03-08, 20:55
Medlem
grungewhores avatar
Jack Werner är allt det som är fel med medialandskapet idag. Att skapa sig en journalistisk karriär genom PK-jippon som "viralgranskning" åt tidningar som producerat och vidarebefordrat samma skräp som sen de själva ska granska.

Han är den nya generationen journalism-entreprenörer, och ser sig som en folkbildare men är inte något annat än en grötmyndig lillgammal viktigpetter. Fy fan för såna jävla skräpmänniskor.
Citera
2019-03-08, 21:37
Medlem
Waross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Jack Werner är allt det som är fel med medialandskapet idag. Att skapa sig en journalistisk karriär genom PK-jippon som "viralgranskning" åt tidningar som producerat och vidarebefordrat samma skräp som sen de själva ska granska.

Han är den nya generationen journalism-entreprenörer, och ser sig som en folkbildare men är inte något annat än en grötmyndig lillgammal viktigpetter. Fy fan för såna jävla skräpmänniskor.

Vet inte hur man tänker när man kallar en vuxen person för "lillgammal"? Jack är genuin och äkta. Du är bara avis för att du själv inte uppnått samma framgång som Jack. Jack är definitivt inte en typisk PK-journalist.
Citera
2019-03-08, 21:43
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waros
Vet inte hur man tänker när man kallar en vuxen person för "lillgammal"? Jack är genuin och äkta. Du är bara avis för att du själv inte uppnått samma framgång som Jack. Jack är definitivt inte en typisk PK-journalist.
Jag har inga ambitioner att uppnå framgång genom att "utbilda"
människor i sånt som vänsterhegemonin redan indoktrinerat oss i sedan 70-talet.

Jag föraktar de som gör entreprenörskap av SVT-journalistik. Och han tycks vara deras kronprins.
Citera
2019-03-08, 22:10
Medlem
Waross avatar
Citat:
Jag har inga ambitioner att uppnå framgång genom att "utbilda"
människor i sånt som vänsterhegemonin redan indoktrinerat oss i sedan 70-talet.

Jag föraktar de som gör entreprenörskap av SVT-journalistik. Och han tycks vara deras kronprins.

Creepypodden är förvisso en del av Sveriges Radio men om du nu tänker efter så har egentligen Creeypodden ingenting med SVT att göra ur en politisk synpunkt. Som du verkar störa dig på.
Citera
2019-03-08, 23:24
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waros
Creepypodden är förvisso en del av Sveriges Radio men om du nu tänker efter så har egentligen Creeypodden ingenting med SVT att göra ur en politisk synpunkt. Som du verkar störa dig på.
Nej, jag stör mig oändligt på det så uppläxande och fåniga "viralgranskandet".
Citera
2019-03-08, 23:45
Medlem
Tycker han låter krystad.

Därför jag inte klarar av hans jävla creepy podd. Han flåsar och låter ansträngd.

Får för mig han är en halvlånghårig söder hipster. Min mentala bild förstärker hans äckliga röst.

Brrrrr
Citera
2019-05-20, 19:58
Medlem
(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) Trist att Jack Werner är så sexisisk, notera vilka frågor han ställer om Blondinbella.

Det här var väl kanske före han "went half Arnstad", men ändå.
Citera
2019-05-20, 20:01
Medlem
Skojtens avatar
Han har en brorsa som skriver synnerligen ointelligenta och värdelösa krönikor i GP. Verkar hänga upp sig mycket på hur hemska vita män är, hur politiska kultursidorna måste vara och att alla som är till vänster om Mao är "alt-right". Hans största förebilder tycks vara Buzzfeed och Failing New York Times.
Citera
2019-05-20, 20:34
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) Trist att Jack Werner är så sexisisk, notera vilka frågor han ställer om Blondinbella.

Det här var väl kanske före han "went half Arnstad", men ändå.

Är det "som tagit någon i tvåan" du syftar på?
I så fall, kontext , gammalt fb-skämt.
Citera
2019-05-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Är det "som tagit någon i tvåan" du syftar på?
I så fall, kontext , gammalt fb-skämt.
Usch ja, fruktansvärt språkbruk, det ursäktar ingenting. Någon borde viralgranska hans övriga inlägg på twitter och flashback.
Citera
2019-05-20, 22:32
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Nej, jag stör mig oändligt på det så uppläxande och fåniga "viralgranskandet".

Hur kan du störa dig på källkritik? Även om du råkar begripa att det är fake news, så är det massor med naiva människor som sväljer skiten.
Jack Werner gör ett bra och nödvändigt jobb. Intellektuell renhållning, om man så vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in