2019-05-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Mattias är så jävla tråkig.

Håller med och konstant pessimist o sur o färglös person!
Citera
2019-05-20, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Finns det inte någon sorts heder i killar som Klas och Tobias som röstar på Sebbe? De är jätteduktiga i tävlingar och hade säkerligen haft en bra chans att slå honom i tävlingar framöver.

Ändå följer de två lönnfeta tjejerna Fia och Linns order och röstar ut den starkaste.

Om jag hade varit med och var i framkant på tävlingarna i gruppen hade jag velat möta likasinnade i final. Inte korta tjocka eller Fia liksom.

Blir chockad över att folk inte lackar ur över att deltagare som är värdelösa tävling efter tävling fortfarande är kvar.

Dödar ju tävlingsmomentet också då de som är bra i tävlingar inte vill prestera bra då de kan ses som hot isåfall.
Heder? Det är en tävling, klart att de vill vinna. Klas har ju bättre chanser om Sebbe är borta, varför skulle han inte rösta bort Sebbe om möjlighet ges?

Klart man ska vara sportmannamässig men inte så att det blir dumsnällt. Hårt men rättvist måste vara ledorden.
Citera
2019-05-20, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Nån måste hålla på Fia.. så det blir den jag håller på😂
Jag håller också en tumme för henne. Hon var hårt ansatt i några öråd men lyckades slingra sig ur. Ofta ganska duktig i tävlingar och sist men inte minst - inte nån gråterska som vi sett alldeles för många av. Saklig och redig, såå vilsamt bland alla dessa känslomänniskor som vräker ut sina känslor som reavaror på ÖB. Bara billigt och dålig kvalitet.
Citera
2019-05-20, 14:14
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Jag håller på Tobias nu och hoppas att han vinner hela Robinson! O hoppas att Bonnie får lämna nu pga ögonskadan, lär få svårt att tävla med den om inte annat.

Då kommer säkert Anna tillbaks å smörar upp Sebbe å vinner skiten.
Citera
2019-05-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Simtävling.

Fan vad bra.
Klas har goda chanser att ta hem allt och då blir väl majoriteten av tittarna glada också.
Senast redigerad av Liljor 2019-05-20 kl. 14:28.
Citera
2019-05-20, 15:08
Medlem
Det reageras en del på att Klas röstade på Sebbe vilket är konstigt? Inte rösten då utan reaktionerna.
Det framstod väl ändå rätt klart och tydligt att Klas o Sebbe var helt bekväma med varandras röster och de hade ju till o med ritat dit ett berg bägge två för att visa vad de planerar för gemensamt äventyr framöver.
Respekt till dessa två som jag tror ställde sig över paktandet.
Citera
2019-05-20, 17:02
Medlem
Emilio skulle kunna vara son till Chris Härenstam!
Citera
2019-05-20, 17:17
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Hoppas på den gamle smålänningen som förlorat sin mamma.
Citera
2019-05-20, 18:48
Medlem
peterZiipens avatar
Mathias var riktigt obehaglig när han avbröt Jannika hela tiden.

Nice try av Sebastian uppe på berget att föreslå "vi grabbar skulle kunna gå ihop och bilda en pakt" och så är det helt knäpptyst.
Citera
2019-05-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Mathias var riktigt obehaglig när han avbröt Jannika hela tiden.

Nice try av Sebastian uppe på berget att föreslå "vi grabbar skulle kunna gå ihop och bilda en pakt" och så är det helt knäpptyst.
Han kanske fick en talande tystnad om varthän det barkade?
Citera
2019-05-20, 19:08
Medlem
Bonnie är kul
nu har jag inte tinnitus själv men jag trodde att tinnitus var besvärande ljud utan yttre orsak men ingen fysisk smärta.
Citera
2019-05-20, 19:38
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Bonnie är kul
nu har jag inte tinnitus själv men jag trodde att tinnitus var besvärande ljud utan yttre orsak men ingen fysisk smärta.

Haha, reagerade på det samma. Har tinnitus, det gör inte det minsta ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in