2019-05-20, 18:20
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shh-
Vet du hur korkad du låter? Kan du inte se sambandet med att hon ena dagen går ut med att en partikamrat till henne har blivit sexuellt ofredad och att hon dagen efter måste lämna partiet? Klart som fan det beror på det! Korkade SD-väljare...

Tyvärr är nog din analys lite för komplicerad för gemene SD-väljare.

Peter Lundmarks beteende kommer att backas stenhårt av partiledningen.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tänker aldrig försvara någon som tafsar på kvinnor men visst är det lite komiskt att varje gång det är val så kommer Expressens David Baas ut med något om SD innan valet för flytta fokus

Det känns inte som tillfälligheter att detta händer. Tycker det börjar bli propaganda från vänsterdrivna personer att lägga ut saker för försöka få Svenskar att inte rösta SD. Kan inte inte se det på något annat sätt

Sedan som det verkar så verkar kvinnan vara lugn och Peter bad om ursäkt och slutade. Att han har gjort fel råden ingen tvivel men frågan är om det är första stoft i nyheterna?

Jag kan inte annat än hålla med. David Baas borde ha en diagnos. Karln tycks vara fullständigt besatt av att jaga SD. Lite som Arnstad ser fascister och nazister lite över allt.

Sedan kan man bara kallt konstatera att SD hade kunnat ta itu med detta innan 'fekalierna träffade fläkten'. Ett bedrövligt lågvattenmärke inom svensk politik.

Denna händelse lär knappast minska journalist/politiker-föraktet…
Citera
Medlem
M Nordströms avatar
Detta kan nog kosta (SD) 1-2% bland kvinnliga väljare sen är ju frågan hur det påverkar den manliga delen av (SD) röstare?
Citera
2019-05-20, 18:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
I Aftonbladets undersökning har hela 32% av läsarna förtroende för Peter Lundgren.
Inte ens Jimmie Åkesson har så starkt stöd bland folket.

Källa:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQxdPl/kristina-winberg-slog-larm-om-lundgren--petades
Jag tänkte mest här på Flashback där de sedvanliga SD hatarna rullar på med sina konton. Har pratat med flera kvinnor och ingen av dom bryr sig. Dom skulle klappa Nalle på magen tillbaka.
Citera
2019-05-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Vanliga män blir jävligt förbannade när rövslickande sykofanter försvarar bedrövligt beteende.
Obegripligt korkat av er som stödjer SD att försöka förminska det fyllot Nalle tycks ägna sig åt.

Hur i hela friden kan ni inbilla er att SD går starkare ur detta om ni demoniserar visselblåsaren??

Med respekt för Din åsikt, hon är inte visselblåsare, då borde hon lämnat iphonen redan förra året till Baas. Istället är hon en person som SD tidigare lyft fram för att hon var kvinna och sedan har hon haft svårt att sätta avtryck, hon har misslyckats.
Nu tar hon hämnd genom att precis i rättan tid gå till Baas. En hämndlysten kvinna.

Förmodligen går SD starkt, Nallen får 31---32% förtroende i en undersökning men man skall vara försiktig. Bara dom som hatar SD får vatten på sin kvarn.

Sverige totalt går åt helvete mer och mer men det är en annan historia.
Citera
2019-05-20, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Kort: IDIOT. Jag har aldrig prata om våldtäkter. Hur i helvete kan du få detta till det?
Vi har helt klart en väsensskild olika tolkning av vad "drägga" betyder.

Okej. Bara så att jag vet vad "drägga" innebär.
Ett nej är väl ett nej vare sig jag kör upp handen i fittan på henne/kör upp handen under hennes tröja? Eller rent av våldtar henne?

Fast ett "nej" för dig kanske inte alltid är ett nej? Hon kanske vill bara du fortsätter lite till?

Du borde ha blivit en jävla fläck på morsans lakan. Eller tidig jävla abort.

Pack
Citera
2019-05-20, 18:26
Medlem
Jag tror faktiskt att Nallens popularitet ökar. Tänk att kunna ta en person direkt från lastbilen och sätta honom i Bryssel. Är inte det en strålande karriär? Han är folklig. Han är kanske ingen strålande politiker men vilket parti har det?

Han har gjort en klassresa.
Citera
2019-05-20, 18:27
Medlem
Nu hintar SvD om vart den svenska tredje statsmakten tillsammans med den första har för avsikter med "chockavslöjandet";

Citat:
Uppgifterna om Lundgren kan rasera SD:s rykte i Bryssel

Kan. Ett ord utelämnat; "kan förhoppningsvis" hade de skrivit om de varit ärliga.

Men visst. De borde ha lite panik. Pollar visar ju att SD kan få fler representanter än något annat parti i EU (eller lika många). Isf borde ju den svenska regeringen avgå eller i varje fall sitta löst.
Citera
2019-05-20, 18:27
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det verkar som om man inte kan se siffrorna nu, kanske är det stängt. Senast jag kunde se hade 31% förtroende för Nallen och det är höga siffror.
Jag tolkar det som om att SD inte förlorar ett skit på "affären". I längden tror jag det utmynnar i ett journalistförrakt, det som Trumpen fått igång i USA.

Men herregud, vi vet alla hur mycket man kan lita på undersökningar på nätet som mäter förtroende för SD. Inte allt för sällan når SD 70%-90% stöd.
Nu tycker ni att 32% är utmärkt.

Ni lever i en förnekelse…
Citera
2019-05-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Men herregud, vi vet alla hur mycket man kan lita på undersökningar på nätet som mäter förtroende för SD. Inte allt för sällan når SD 70%-90% stöd.
Nu tycker ni att 32% är utmärkt.

Ni lever i en förnekelse…

Han har ju framträtt i TV tidigare i några debatter. Men han är väldigt okänd ändå. Nu blir Nallen plötsligt mycket mer känd. Skandalen blåser nog över mer och mer och för varje gång Baas hittar något skit blir det mindre och mindre.
Och till slut tröttnar folk att allting skall baseras på inspelningar och påverkansoperationer. Detta håller inte.
SD:s siffror i EU-valet beror helt på hur många som orkar lämna soffan.
Citera
2019-05-20, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Okej. Bara så att jag vet vad "drägga" innebär.
Ett nej är väl ett nej vare sig jag kör upp handen i fittan på henne/kör upp handen under hennes tröja? Eller rent av våldtar henne?

Fast ett "nej" för dig kanske inte alltid är ett nej? Hon kanske vill bara du fortsätter lite till?

Du borde ha blivit en jävla fläck på morsans lakan. Eller tidig jävla abort.

Pack

Jössus. Har du överhuvudtaget någon kompis? Har du någonsin varit på en fest annat än den i nian som ingen kunde uteslutas ifrån? Du har verkligen NOLL koll om hur det sociala spelet fungerar i synnerhet mellan könen.
Citera
2019-05-20, 18:32
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Nu finns det väl ingen koppling i världen mellan Peter Lundgrens olämpliga beteende och SDs misslyckade försök att stoppa massinvandringen.

Dessutom är jag övertygad om att många SD-väljare vill ha mansgris som Peter Lundgren som deras företrädare. Annars skulle de ju rösta på något annat parti.
Jag ska rösta på Peter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in