2019-05-19, 17:46
Medlem
Polispotatiss avatar
Bygger upp nya problem hela tiden, det är som att en del av mig själv vill förstöra mig. Så fort jag har allt under kontroll med ekonomi och välmående så kraschar jag mig själv totalt igen, så jag får jobba mig upp på fötter igen. Det är som att jag lever i en konstant loop.

Så nu sitter man här igen, bakis med 0kr på kontot. Dricker alkohol varje helg då rastlösheten helt enkelt tar över mig, och det är också enda gången man faktiskt slipper tänka och det resulterar ju att jag spenderar alla mina pengar på krogen.. Det finns ingen balans i mitt liv och jag hatar att sitta och tycka synd om mig själv när det är jag själv som förstör allt hela tiden.
Citera
2019-05-19, 18:51
Medlem
Gav mig själv flera orgasmer nyss för första gången sedan jag blev lämnad!! Känner mig så fri så att jag till och med började gråta för det var så känslosamt. Kopplat det med killen förut men nu kände jag verkligen att jag hade kontroll över min egen kropp och kände helt plötsligt mig mer självständig ♡
Citera
2019-05-20, 07:16
Medlem
Dopaminas avatar
Grov ångest och gravidnoja. Gick från deprimerad till hypomanisk och konsekvenstänket försvann lite där på vägen. Ingen aning om vem som är pappan men det kvittar för jag har ingen tid att ta hand om en unge eller genomgå en graviditet. Tycker mest konsekvenserna är lite sorgliga för det är rätt skamfyllt med en abort. Sjukvårdspersonalen brukar behandla en värre än en kriminell. Been there, done that. I mitt fall borde de vara tacksamma över att inte mitt specialintresse är att föda ungar med varje bad boy jag hamnar i säng med.

Är fortfarande förälskad i den här speciella som jag råkade träffa från liggappen och han är medveten om att jag är lite ojämn i humöret. Det sköna är åtminstone att vi vet var vi har varandra. Hatar när killar försöker spela svåra och de slipper jag nu. Den metoden känns så passé för det finns flera fiskar i vattnet så vore jag en sökande man skulle jag inte hålla på och dra ut på messandet med flit och liknande tramsbeteende. Nej, visa att ni finns och vad ni vill om ni vill något!

Nu håller jag tummarna för att mensen dyker upp. Ogillar konsekvenser orsakade av mina impulser. Klickat hem något könssjukdomstest också så jag kan ana att jag har börjat återta kontrollen över tillståndet. Annars finns alltid seroquel eller nozinan.
Citera
2019-05-20, 10:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Usch känner mig så nere vad ska man göra finns inget sätt att slippa allt, jag kan bara inte dö eller gömma mig i sängen för att slippa allt. Varför gör allt så ont och jobbigt . Förlåt för man klagar
Citera
2019-05-20, 10:39
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindme
Du kan prova skicka pm till mig också.

Det var någon i tråden som var arbetslös, det är jag också.
Jag tänker så klart ta tag i studier och sådant på sikt men nu i sommaren är det svårt att få någon struktur på tillvaron när man inte har någon sysselsättning, tips?
Jag har sökt ett jobb i alla fall, hoppas jag får det.

Jag saknar mycket mänsklig kontakt, det är för lite helt enkelt.

Ett bra sätt att skaffa ett jobb inom butik är att först delta friviligt som voluntär i en secondhand-butik. Då lär dom dig stå i butik i utbyte mot att du hjälper dem sätta upp saker på hyllor mm.
Jag finner det jätteintressant att se vad folk lämnar för saker.
Man lär sig så mycket om värdet på guldsmycken, målningar, porslin mm.
Jag gjorde själv ett fynd på ett silverfat, i rent silver värt 2000 kr, vilket jag köpte för
20 kr.
Citera
2019-05-20, 10:49
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Grov ångest och gravidnoja. Gick från deprimerad till hypomanisk och konsekvenstänket försvann lite där på vägen. Ingen aning om vem som är pappan men det kvittar för jag har ingen tid att ta hand om en unge eller genomgå en graviditet. Tycker mest konsekvenserna är lite sorgliga för det är rätt skamfyllt med en abort. Sjukvårdspersonalen brukar behandla en värre än en kriminell. Been there, done that. I mitt fall borde de vara tacksamma över att inte mitt specialintresse är att föda ungar med varje bad boy jag hamnar i säng med.

Är fortfarande förälskad i den här speciella som jag råkade träffa från liggappen och han är medveten om att jag är lite ojämn i humöret. Det sköna är åtminstone att vi vet var vi har varandra. Hatar när killar försöker spela svåra och de slipper jag nu. Den metoden känns så passé för det finns flera fiskar i vattnet så vore jag en sökande man skulle jag inte hålla på och dra ut på messandet med flit och liknande tramsbeteende. Nej, visa att ni finns och vad ni vill om ni vill något!

Nu håller jag tummarna för att mensen dyker upp. Ogillar konsekvenser orsakade av mina impulser. Klickat hem något könssjukdomstest också så jag kan ana att jag har börjat återta kontrollen över tillståndet. Annars finns alltid seroquel eller nozinan.

Du borde skaffa en p-stav.
Själv fantiserar jag om hur underbart det hade vart att ha en bebis men det gäller ju först att man har ordning på sitt liv.
Citera
2019-05-20, 11:38
Medlem
Var frisk och mådde bra... Innan psykiatrin. 😭😭😭 Så rastlös.

Förstår ju vem som helst att man inte ska ge mediciner som gör folk rastlösa...
Hur kan det hjälpa ngn?
Förstår inte!
Citera
2019-05-20, 13:10
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EghtLegged
Du borde skaffa en p-stav.
Själv fantiserar jag om hur underbart det hade vart att ha en bebis men det gäller ju först att man har ordning på sitt liv.

Testat en hel del och får så mycket biverkningar. Klickar inte så bra med kopparspiral heller. Typiskt endometrios. Vi får bara tuta i oss gestagener för det mesta. Ska överväga p-piller igen för vill inte förstöra framtida studier med barnafödande. Det finns tabletter med bioidentiskt hormon numera. Kanske ger mindre dåliga effekter på kroppen? Mannen jag träffar nu har redan barn. Sedan föder var och varannan människa omkring mig barn nu. Så fort jag håller i en nyfödd går min livmoder nuts.

Ordning på sitt liv.. Hmm undrar om det någonsin kommer att ske? Vi kanske bara hittar på ursäkter att inte skaffa barn för att vi inte tror på, eller gillar, oss själva?

Idag fick jag nästan en panikångestattack in public. Fick mess från exet. Han dumpade mig för några veckor sedan och nu känns det som att han straffar mig för något jag inte alls förstår. Jag är den lämnade. Den som behöver värme och omtanke. Jag vet fortfarande inte vad jag har gjort honom förutom att jag var usel på sex under en längre depression. Sorry att jag blev sjuk och att du blev medberoende, eller något.

Han vet mitt konto härinne och brukar läsa vad jag skriver. Om han lämnade mig borde han inte bry sig om att jag ojar mig över mitt singelliv och eventuella konsekvenser. Relationer är underliga. När personer inte talar fucking klarspråk förstår jag inte ett jävla skit. Tydlighet och ärlighet premieras!
Citera
2019-05-20, 13:23
Medlem
Mår inte bra. Panikångest 😭. Förstår inte varför man ska behandla ngn med Haldol...
Vill inte dö Allt var så bra...

Varför ska man bli inspärrad för att man får ett missfall.. Var ledsen några dagar sen var allt bra igen. Ångrar att jag berättade det för min far... för han är sjukligt hysterisk! Ibland vill man bara ha ngn och prata med.
Men jag var så naiv och dum...
När man mår som sämst och bara vill ha en kram, blir man inlåst i fängelse! Med absurda mediciner....
Citera
2019-05-20, 13:30
Medlem
Mår så dåligt, varför spärrar man in oskyldiga människor i fängelse och ger dem Haldol!

Jag var bara lite ledsen och förvirrad... Som man kan kan känna sig ibland. Livet går upp och ned.
Förstår inget... Önskar att jag aldrig träffat min familj. Man måste klara sig själv som vuxen. Förstår inte vad jag hade med dem och göra.

Dem säger i media att det är bra att prata om sina problem. Men verkligheten är en annan.
Citera
2019-05-20, 13:44
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Är så trött. Sover tillomed på dagen. Och massa timmar på natten. Vad är för fel på mig? Undrar om jag någonsin kommer klara av något pga min trötthet. Dessutom fult att se trött ut. Fet o trött.
Citera
2019-05-20, 14:42
Bannlyst
Blir fest i helgen som kommer här
vi firar att en av mina vänner ska flytta långt bort
att vi kommer ses allt mer sällan i framtiden

JIPPI det ska vi fira ?
med stoj och stök

undrar hur baksmällan blir ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera