Citat:
Ursprungligen postat av
EghtLegged
Du borde skaffa en p-stav.
Själv fantiserar jag om hur underbart det hade vart att ha en bebis men det gäller ju först att man har ordning på sitt liv.
Testat en hel del och får så mycket biverkningar. Klickar inte så bra med kopparspiral heller. Typiskt endometrios. Vi får bara tuta i oss gestagener för det mesta. Ska överväga p-piller igen för vill inte förstöra framtida studier med barnafödande. Det finns tabletter med bioidentiskt hormon numera. Kanske ger mindre dåliga effekter på kroppen? Mannen jag träffar nu har redan barn. Sedan föder var och varannan människa omkring mig barn nu. Så fort jag håller i en nyfödd går min livmoder nuts.
Ordning på sitt liv.. Hmm undrar om det någonsin kommer att ske? Vi kanske bara hittar på ursäkter att inte skaffa barn för att vi inte tror på, eller gillar, oss själva?
Idag fick jag nästan en panikångestattack in public. Fick mess från exet. Han dumpade mig för några veckor sedan och nu känns det som att han straffar mig för något jag inte alls förstår. Jag är den lämnade. Den som behöver värme och omtanke. Jag vet fortfarande inte vad jag har gjort honom förutom att jag var usel på sex under en längre depression. Sorry att jag blev sjuk och att du blev medberoende, eller något.
Han vet mitt konto härinne och brukar läsa vad jag skriver. Om han lämnade mig borde han inte bry sig om att jag ojar mig över mitt singelliv och eventuella konsekvenser. Relationer är underliga. När personer inte talar fucking klarspråk förstår jag inte ett jävla skit. Tydlighet och ärlighet premieras!