Citat:
Fast tummetott inlägget ser det ju onekligen ut som att hon riktar in sig på honom?
Anmälan om ofredandet gjordes i november. I januari blir hon utan skjuts och *måste* åka hem med SD. Hon vill bjuda på fika mitt i natten. När SD avvisar erbjudandet om hembakt så vill LW prata, fast SD säger att han vill att hon kliver ur bilen för han vill hem och sova. LW vill inte sova så hon har inte lust att kliva ur bilen så hon sitter kvar och kräver att få prata. Detta skitknasiga beteende framgår av hennes eget vittnesmål om den påstådda misshandeln.
Anmälan om ofredandet gjordes i november. I januari blir hon utan skjuts och *måste* åka hem med SD. Hon vill bjuda på fika mitt i natten. När SD avvisar erbjudandet om hembakt så vill LW prata, fast SD säger att han vill att hon kliver ur bilen för han vill hem och sova. LW vill inte sova så hon har inte lust att kliva ur bilen så hon sitter kvar och kräver att få prata. Detta skitknasiga beteende framgår av hennes eget vittnesmål om den påstådda misshandeln.
Citat:
Jag tror:
att L hade kunnat vara i livet om hon och S aldrig gett sig in i ett förhållande med varandra.
Det som L kallade "magiskt" tog troligtvis slut.
Vad blir det då kvar?
Svartsjuka? Hämndbegär?
Tårar? Hot? Kränkningar?
Kanske alla dessa ingredienser?
Om de båda inte var överens om hur det magiska skulle bli i framtiden så blev nog någon väldigt sårad.
SD's försvarare sa:
-en av de ville mer.
Jag tror att L var den som ville mer.
"Det är inte ens fel när två träter"
att L hade kunnat vara i livet om hon och S aldrig gett sig in i ett förhållande med varandra.
Det som L kallade "magiskt" tog troligtvis slut.
Vad blir det då kvar?
Svartsjuka? Hämndbegär?
Tårar? Hot? Kränkningar?
Kanske alla dessa ingredienser?
Om de båda inte var överens om hur det magiska skulle bli i framtiden så blev nog någon väldigt sårad.
SD's försvarare sa:
-en av de ville mer.
Jag tror att L var den som ville mer.
"Det är inte ens fel när två träter"
Det kan mycket väl ligga något i teorierna att LW var den som "ville mer".
Även geologgningen från den 13 april (när hon i samband med en FTF-jakt får syn på SDs bil och springer efter honom i skogen, med sitt eget sällskap ensamt kvarlämnad på parkeringen) visar att hon nog fortfarande hade känslor för honom.
(Dessutom hade SD's advokat troligtvis inte använt formuleringen att "en av dem ville mer" om han syftat på sin egen klient, eftersom uttalandet i så fall hade kunnat tolkas som att advokaten indirekt antyder ett incitament till att hans egen klient kan ha haft ett möjligt motiv, dvs. ett uttalande som inte ligger i linje med hans uppdrag som försvarsadvokat. Hade advokatens bild av omständigheterna däremot varit att SD var den som "ville mer", så hade han troligtvis valt att inte kommentera deras relation överhuvudtaget i media).