2019-05-19, 21:46
Medlem
Inte Sebastian! Han verkar flummig!
Citera
2019-05-19, 21:52
Medlem
Wads avatar
Bonnie kommer aldrig kunna rösta på Sebastian nu

Edit: Jag tror fan två stycken åker idag. Magkänsla.
Citera
2019-05-19, 21:55
Medlem
Sebastian har sett ljuset.
Verkar bli hans vinst.....
Citera
2019-05-19, 22:19
Medlem
Konfucius2s avatar
Fy fan vad tråkigt årets Robinson är! Avsnitt efter avsnitt och inget händer. Underhållningsvärdet lika med noll. Sämsta deltagare någonsin som är kvar, så jävla tråkiga personer...

killarna är extremt mesiga dessutom och låter tjejerna styra och ställa...

1i betyg av fem möjliga.

Finns ingen värdig vinnare...
Leif och Robinson Robban ni är förlåtna!
Citera
2019-05-19, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Kul att Jannika vann plankan och är tillbaka i riktiga tävlingen!

Citera
2019-05-19, 22:25
Medlem
dialektikers avatar
YES, det var det enda jag ville, att den där tillgjorda, falska, gråtmilda förljugna fanskapet till Sebastian skulle åka, som helt plötsligt tog sig på så stort allvar att han trodde att han blivit Jesus.
Väldigt plågsamt att se hans sympati-bekräftande ego i tv-rutan. Han har blivit så FIIIN som människa
Citera
2019-05-19, 22:37
Medlem
Steinarrs avatar
Haha vilka jävla idioter som röstar på Sebastian

Han hade ju fått högst två röster av de andra deltagarna.

Linn och gänget är ju inga raketforskare direkt.
Citera
2019-05-19, 22:50
Bannlyst
Pincett till hela bikinilinjen? Den där Bonnie äcklar mig på något sätt.

Lite sjukt att Sebastian får lämna, medan utpostarna troligtvis får ny chans igen.

Årets säsong är märklig.
Citera
2019-05-19, 22:56
Medlem
mr.demons avatar
Sebbe låter som en nyfrälst. Typ som Sebbe Staxx eller nåt sånt.
Citera
2019-05-20, 00:10
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailorCalvin
Tv program sänds huvudsakligen enligt tablå. Att det finns tillgängligt mot exvis betalning via andra medier i förtid innebär inte att man kan spoila saker som inte visats på tablå-tv ditt jävla spån.

Dessutom så är det fortfarande så att en absolut majoritet följer Robinson på gammal tablå-tv. Senaste statistiken från MMS (www.mms.se) säger att det program som visades den 16/5 på TV4 sågs av 545 000 tv-tittare. (inkluderar inte repriserna som redovisas separat). Samma program har totalt, fram till idag streamats av 97 000. För detta avsnitt var det alltså nästan sex gånger så många som valde att se det på TV jämfört med de som streamade programet. För vissa av avsnitten så har fördelen för traditionellt TV-tittande varit upp till 9 gånger högre än streamingen. Det håller därför inte heller att hänvisa till att ingen längre ser på TV som det också gjorts i detta sammanhang.

Själv har jag både CMORE och TV4-play, jag väljer ändå att se tv-sändningen i första hand och ser det bara streamat om jag missat tv-sändningen av någon anledning.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-20 kl. 00:13.
Citera
2019-05-20, 00:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Dessutom så är det fortfarande så att en absolut majoritet följer Robinson på gammal tablå-tv. Senaste statistiken från MMS (www.mms.se) säger att det program som visades den 16/5 på TV4 sågs av 545 000 tv-tittare. (inkluderar inte repriserna som redovisas separat). Samma program har totalt, fram till idag streamats av 97 000. För detta avsnitt var det alltså nästan sex gånger så många som valde att se det på TV jämfört med de som streamade programet. För vissa av avsnitten så har fördelen för traditionellt TV-tittande varit upp till 9 gånger högre än streamingen. Det håller därför inte heller att hänvisa till att ingen längre ser på TV som det också gjorts i detta sammanhang.

Själv har jag både CMORE och TV4-play, jag väljer ändå att se tv-sändningen i första hand och ser det bara streamat om jag missat tv-sändningen av någon anledning.

Allvarligt? Hur kan du välja att kolla tv-sändningen med reklam som man sitter och blir förbannad på? Istället för att streama på cmore?
Jag och dottern sitter och uppdaterar appen så snart klockan blir 2100 så vi kan chromecasta utan reklam. Därefter läggs ytterligare fyra avsnitt upp som vi kan chromecasta.
Jag vet du har fel när du sitter och på fullt allvar tror att folk inväntar varje dag. Never ever. Däremot så finns det många som inte har cmore så därför finns spoilers.

Citera
2019-05-20, 00:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Det är det som är problemet med både TV4, internet och alla dessa "streamingstjänster", vi andra som sitter och tittar på TV i vardagsrummet blir lidande för att alla otåliga jävla "mälläniaals" inte kan hålla sina geggiga fingrar borta från tangentbordet.

Varför surfar du in i tråden på flashback om Robinson? Speciellt om du nu tycker detta är ett problem? Det känns väldigt destruktivt att du inte kan hålla dina geggiga fingrar borta?

Men vi alla kan lära oss spoilers. Jag lärde mig den alldeles nyligen, så än finns det hopp

Själv råkade jag surfa in på farmen för ett tag sedan när jag missat se avsnittet. Men inte fan satt jag och skyllde på alla andra som berättade vem som åkte ur, när det är jag som aktivt surfade in. Alltså ni som inte vill veta något. Läs inte trådarna.
Senast redigerad av Kellywoman 2019-05-20 kl. 00:31. Anledning: felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in