2019-05-19, 21:08
  #4021
Medlem
Wads avatar
Bonnie måste sluta prata som en treåring. Det är inte charmigt när man är 40+. Eller 10+ heller för den delen.
Citera
2019-05-19, 21:09
  #4022
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Lystnaden tändes i Sebastians ögon "Anna......."

När Anna ej finns där... då kommer gråten...
Citera
2019-05-19, 21:09
  #4023
Medlem
greta75s avatar
Väldigt kul faktiskt att Peter och Mattias blivit helt galna och tappat ALLT hopp. Roligaste hittills i år när Mattias tyckte allt var skit.
__________________
Senast redigerad av greta75 2019-05-19 kl. 21:14.
Citera
2019-05-19, 21:12
  #4024
Medlem
Wads avatar
Hoppas det ligger en krabba i kalles skalle. In your face veganjävel.
Citera
2019-05-19, 21:21
  #4025
Medlem
Enmansdemos avatar
Bonnie är smart trots allt sägs det, efter att hon klara minnes-tävlingen uppstod ryktet

Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Hoppas det ligger en krabba i kalles skalle. In your face veganjävel.
Veganjäveln är helt klart hetsade tjejen i år, se framför dig en sexuell
penetration av hennes sömndruckna bananfluge-ögon

Jag vill fortfarande veta om Kalles skalle är äkta eller inte, vad tror ni?
det hela är groteskt iaf
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-19 kl. 21:30.
Citera
2019-05-19, 21:23
  #4026
Medlem
Wads avatar
Sluta tjata om kebabpizza, turkemilio.
Citera
2019-05-19, 21:25
  #4027
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Veganjäveln är helt klart hetsade tjejen i år
Jag vill fortfarande veta om Kalles skalle är äkta eller inte, vad tror ni?
Helt klart hetaste tjejen i utposten.
100% fakeskalle.
Citera
2019-05-19, 21:35
  #4028
Medlem
Fy fasen vad tråkigt Robinson är jämfört med Eurovision.
Citera
2019-05-19, 21:36
  #4029
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fy fasen vad tråkigt Robinson är jämfört med Eurovision.
Den största skillnaden är nog att eurovisiontråden är så fruktansvärt mycket roligare.
Citera
2019-05-19, 21:37
  #4030
Medlem
Go jannike! Ut med dethär jävla muppgänget med Klas i spetsen.

Sebastian måste vinna Robinson men det ser onekligen mörkt ut.
Citera
2019-05-19, 21:42
  #4031
Medlem
greta75s avatar
ABSOLUT 0 spänning. Helt säkert att Seb åker.
Citera
2019-05-19, 21:46
  #4032
Medlem
Satan va dagens avsnitt sög 😂 återigen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in