2019-05-18, 02:46
  #4009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Fast vi diskuterar ju fortfarande Robinson

Suzana ser bra ut för sin ålder. En mycket gångbar milf skulle man kunna säga

Men neeej! Suzana är fet ful och totalt korkad.
Min hund är mycket smartare och mer socialt bildad.

Hon skulle aldrig kunna sälja en lägenhet eller ett hus i Stockholm. I skogen där hon är svägerska med hälften går det. KANSKE
Citera
2019-05-18, 07:32
  #4010
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Men neeej! Suzana är fet ful och totalt korkad.
Min hund är mycket smartare och mer socialt bildad.

Hon skulle aldrig kunna sälja en lägenhet eller ett hus i Stockholm. I skogen där hon är svägerska med hälften går det. KANSKE
korkad ja men helt klart knullbar, hon verkar ha saftiga bröst och fina kurvor. Dock så fattar jag inte hur hon lyckades komma med? De verkar alltid vilja ha in någon som tror de är duktiga (i hennes fall balans) men är helt odugliga. Som han Jan Bovier , helt oduglig. Tror dock i hans fall han var en "karaktär" och skådespelare.
Citera
2019-05-18, 10:33
  #4011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
knullbar, hon verkar ha saftiga bröst och fina kurvor. Dock så fattar jag inte hur hon lyckades komma med? De verkar alltid vilja ha in någon som tror de är duktiga (i hennes fall balans) men är helt odugliga. Som han Jan Bovier , helt oduglig. Tror dock i hans fall han var en "karaktär" och skådespelare.
Söt också. Tänk när hon var 30...
Sedan var hon så typisk kvinnlig och oskuldsfull också

Det kommer alltid med folk som är lite udda som Bonnevier men tänker på detta med Hamilton kan inte sluta skratta åt att han ville att sitt eget lag skulle förlora!!! Och erkände det!! Och Hamilton om han nu är jurist har han inget att tjäna på det som andra som varit med i dokusåpor för att göra reklam för sig själva.
Citera
2019-05-18, 11:24
  #4012
Medlem
Sitter och tittar på gamla avsnitt nu måste säga att Suzanna är väldigt trevlig och social. Hade hellre pratat med henne än Renen, Robert och Tobias t ex.
Citera
2019-05-18, 12:45
  #4013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Sitter och tittar på gamla avsnitt nu måste säga att Suzanna är väldigt trevlig och social. Hade hellre pratat med henne än Renen, Robert och Tobias t ex.

Håller med! Fan renen känns som en autistisk kille, Robert somnar man ju av, och Tobias Vettefan. Men suzanna trevlig japp!
Citera
2019-05-18, 13:59
  #4014
Medlem
Länk till ER alla utan krav på spoliertaggar.

(FB) Robinson 2019 - diskussioner utan krav på spoliertaggar (Ändrad /Mod)
Citera
2019-05-19, 05:59
  #4015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Men neeej! Suzana är fet ful och totalt korkad.
Min hund är mycket smartare och mer socialt bildad.

Hon skulle aldrig kunna sälja en lägenhet eller ett hus i Stockholm. I skogen där hon är svägerska med hälften går det. KANSKE
Vem som helst kan sälja en lägenhet i Stockholm. Suzana verka övertrevlig vilket är en bra egenskap som säljare. Vem av dom andra deltagarna tycker du skulle passa som mäklare då? Renen och Robert?! Den enda jag kan tänka mig är Sophie som är lite äldre och verkade rationell gav seriöst intryck.

Tänk dig att den som ska köpa är typ 33 år och gjort karriär och träffar orutinerade mäklaren Fia som är 22? Det blir då obalanserat styrkeförhållande
Citera
2019-05-19, 06:25
  #4016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Varit i Frankrike 3 gånger sen 2011.

Detta hade varit omöjligt om jag deserterade.
/C
Nej det hade det inte alls varit därför att detta är inte 80-talet utan EU med öppna gränser mm och FFL lever sitt eget liv så att säga och är avskärmade från resten av samhället (ja jag vet att dom samverkar med franska försvarsmakten) så länge man inte blir tagen på plats klarar man sig. Franska polisen/tuller/liknande skulle aldrig gripa någon och föra han tillbaka till FFL.

Kanske var du med i FFL kanske inte... Finns hur som helst inga bevis för det och helt ointressant därför att: I dagens Väst inte är betraktat som positivt oavsett inför tjejer eller arbetsgivare tvärtom det ses som konstigt/kufiskt.
Citera
2019-05-19, 07:41
  #4017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Sebastian dampar ur, skriker och slår på en en påle när han förlorar. Han har problem att kontrollera känslor, vilka de än är.
Sebastian pendlar mellan skratt och ilska och himmel och helvete. Inget större fel i det men förmodligen påfrestande för både honom själv och omgivningen, och då menar jag inte endast i Robinson.
Citera
2019-05-19, 14:22
  #4018
Medlem
bagarn29s avatar
Vill ni få reda på vem som åker ut så...

Citera
2019-05-19, 20:31
  #4019
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vill ni få reda på vem som åker ut så...


Äntligen, detta har jag väntat på länge,
Citera
2019-05-19, 21:08
  #4020
Medlem
Lystnaden tändes i Sebastians ögon "Anna......."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in