2019-05-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det påstod jag aldrig. Men tycker bara att det blir löjligt i detta fallet när Klas är så mycket äldre
Jag var gift med en tjej i 30 år. Hon var 12 år yngre. På vilket sätt skulle detta vara ett problem? Jag har en kompis som är sambo med en 24 år yngre kvinna. Hon fick tjata i nästan ett år för att bli tillsammans med honom. Dom har det hur bra som helst. Jag gissar att du är ganska ung, och det är inget fel i det alls, absolut inte.
Citera
2019-05-17, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
På vilket sätt skulle detta vara ett problem?
Nej inga problem alls det kanske är därför som det är väldigt vanligt och betraktat som helt normalt i Sverige att en 45 åring man är tillsammans med en 18 årig tjej...
Citera
2019-05-17, 16:44
Medlem
Citat:
Nej inga problem alls det kanske är därför som det är väldigt vanligt och betraktat som helt normalt i Sverige att en 45 åring man är tillsammans med en 18 årig tjej...
Nu var åldern i det här fallet 62 respektive 38. Är det fortfarande ett problem för dig? Får du inte ont i pannan av att slå dig själv?
Citera
2019-05-17, 16:55
Medlem
Citat:
Nu var åldern i det här fallet 62 respektive 38. Är det fortfarande ett problem för dig? Får du inte ont i pannan av att slå dig själv?
Mer ont av irrationella människor....Ska Klas som norrlänning flytta till Malmö förresten ha ha ha
Citera
2019-05-17, 17:19
Medlem
Citat:
Det påstod jag aldrig. Men tycker bara att det blir löjligt i detta fallet när Klas är så mycket äldre
Anna skulle lika gärna ha kunnat vara 30, men det känns fullständigt irrelevant i den situationen.
Tror nog de flesta inte skulle se det som konstigt om han var svartsjuk och det verkligen varit ett triangeldrama. Men åldern har nog varit det sista som var relevant i det sammanhanget isf.
Citera
2019-05-17, 17:55
Medlem
Citat:
Mer ont av irrationella människor....Ska Klas som norrlänning flytta till Malmö förresten ha ha ha
Egentligen skulle man vilja veta lite mer om vad som sker i buskarna. De flesta deltagare har ju tjej eller kille hemma och ibland undrar man...
Citera
2019-05-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Anna skulle lika gärna ha kunnat vara 30, men det känns fullständigt irrelevant i den situationen.
Tror nog de flesta inte skulle se det som konstigt om han var svartsjuk och det verkligen varit ett triangeldrama. Men åldern har nog varit det sista som var relevant i det sammanhanget isf.
Jag kan bara hålla med. Även om dom inte varit i buskarna har dom i alla fall haft en väldigt nära relation som avbröts tvärt så fort Sebastian återvände. Måste ha känts jävligt taskigt för Klas. Som en spark i skrevet ungefär.
Citera
2019-05-17, 19:04
Medlem
Citat:
Måste ha känts jävligt taskigt för Klas. Som en spark i skrevet ungefär.
Det är ju det jag hävdat hela tiden och det var ju därför han flyttade till grottan för han var så svartsjuk på Sebastian!!!
Citera
2019-05-17, 19:57
Medlem
greta75s avatar
Kan inte någon slänga in en poll om man önskar att någon ex sydare skall vinna eller någon från töntiga nord.

Jag håller på syd hursomhelst.
Citera
2019-05-17, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Suzana ser bra ut för sin ålder. En mycket gångbar milf skulle man kunna säga
Särskilt när hon hade flätor........mmmmmmmmmmmmmmm

Linn har samma slags kropp faktiskt...
Senast redigerad av Tellusstar 2019-05-17 kl. 21:02.
Citera
2019-05-17, 22:06
Medlem
Bajjamannen87s avatar
1) Får de verkligen ingen mat i Utposten? De sitter ju där skitlänge.

2) Eftersom programledaren sa att det bara fanns två vägar från Utposten; ge upp eller härda ut, så innebär väl det att alla tre kvarvarande går till finalveckan?
Citera
2019-05-18, 00:02
Medlem
Utposten är verkligen löjlig. När Anders sitter och äter grillad korv framför dem. Vad händer när inte kamerorna är där. Då måste de få näringslösning eller mat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in