T hamnade på "sjukhus" för att hon blev "körd över med bil"/ "mördad av Kimpa" och då fick hon "missfall". Tyvärr tyvärr tyvärr. Vem pappan var då visste hon inte heller för hon hade väl kladdat på såväl JK som JA. Om jag minns allt rätt.
Tänk att hon blev "gravid" med "Ps barn" exakt när han dumpade henne. Sjukt sammanträffande
Och att vara tbk på gravid banan så snart igen efter ett missfall.. T måste ha en kropp å ett psyke av stål
Vad är sant i allt det här? Är det säkerställt att hon fick missfall??
Vad är sant i allt det här? Är det säkerställt att hon fick missfall??
Nej!!
Ingenting är säkerställt när det handlar om T. Det fanns inga bevis på att det skulle hänt något öht, än mindre att T ens var gravid. Gissar att det blir någon liknande story med den här graviditeten
Nej!!
Ingenting är säkerställt när det handlar om T. Det fanns inga bevis på att det skulle hänt något öht, än mindre att T ens var gravid. Gissar att det blir någon liknande story med den här graviditeten
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Vad jag kan minnas så är inget av det bekräftat alls.
Inte på något vis, bara någon kryptisk status från T som sedan raderades lika kvickt.
Hmm.. Antog det!
Hade hon fått missfall borde det noterats någonstans i journal eller liknande. Jag har svårt att tro att någon sitter på toa och plötsligt kommer fostren ut en efter en... Men för T är det kanske helt naturligt!?
Hmm.. Antog det!
Hade hon fått missfall borde det noterats någonstans i journal eller liknande. Jag har svårt att tro att någon sitter på toa och plötsligt kommer fostren ut en efter en... Men för T är det kanske helt naturligt!?
Passade på att denna sista lediga dag innan arbetsveckan avnjuta några hundra sidor av denna dockusåpa. Väldigt mycket är givetvis raderat men här är lite:
S 263 rosaego om graviditet
Passade på att denna sista lediga dag innan arbetsveckan avnjuta några hundra sidor av denna dockusåpa. Väldigt mycket är givetvis raderat men här är lite:
S 263 rosaego om graviditet