2019-05-18, 17:29
Medlem
jah_man2s avatar
Nu är hennes FB igång igen för andra gången.
2019-05-18, 17:31
Moderator
Amirons avatar
Har inte youtube fått hicka, så är kommentarena på hennes "musik video" raderade...
2019-05-18, 17:33
Medlem
Såklart kommer hon tillbaka till internet. Hon är som en heroinist vad gäller internet amvändande.

Tror vi polisen, psyk, brandkår och ambulans är på helspänn i Umeå nu? Det verkar ju som att det rullar huvuden snart, och den där stan har väl brunnit ner em gång förrut väl? Hoppas/undrar att polisen i norrland är underarbetade så de får lite action.
2019-05-18, 17:34
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Har inte youtube fått hicka, så är kommentarena på hennes "musik video" raderade...
Jo, jag tror att hela skiten är överbelastad pga av hitlåten... Skämt åsido. Det har fungerat hela tiden för mig på Fejjan men tuben har det varit lite knäppt med, jag försökte spela lite men det hackade så jag stängde ner.
2019-05-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Alltså, är det sant att hon anmält M/K till polis och psyket är det nog så att andra fått sms-hot också. Fy fan, denna historia blir bara läskigare och läskigare.

Det där med bebis, att namnge både JK och P och som hon själv skrev "Ska kolla vilken månad" tyder på att det inte är annat än ljug. En kvinna håller reda på sådan om det är ca 7 veckor.
I vecka 7 (räknat fr.d. 1/4) så är embryot ca 10 mm. Det syns inte utanpå magen, speciellt inte på en hamburgerkagge á la Terese. Först i vecka 16 börjar det märkas lite.
Så ska man tro på rykten om att hon återvänt till Jörn och JK så ligger det väl nära att det är han som blir underhållsskyldig.

Och, är ryktet sant har hon varit med JK medan hon kilade stadigt med P.! Något som även J.A. misstänkte när de var tillsammans. Hon kan inte hålla sig till en kille utan det hoppas tydligen runt bland dem. Jag hoppas att J.A. håller sig långt bort från denna falska donna. Det blir bara bekymmer med henne!

Vilka menar du fått sms-hot?

Hennes lingonvecka är kanske försenad och hon tror ksk det innebär bäbis? Har vi otur blir hon "påkörd" eller "dödad" av kimpa och får "missfall" igen.

Minns ja rätt ifall JA uppgav att han gick tillbaka till T för barnens skull?
2019-05-18, 17:39
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte

Hennes lingonvecka är kanske försenad och hon tror ksk det innebär bäbis? Har vi otur blir hon "påkörd" eller "dödad" av kimpa och får "missfall" igen.

Har jag förstått det rätt, så har hon gjort en orosanmälan om drogmissbruk på K & M enligt Ks senaste kommentar i tråden på Facebook.
2019-05-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Har jag förstått det rätt, så har hon gjort en orosanmälan om drogmissbruk på K & M enligt Ks senaste kommentar i tråden på Facebook.

Vad har det med sms-hot att göra?
2019-05-18, 17:43
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Vad har det med sms-hot att göra?

Har hon gjort orosanmälan mot dem nyligt, så är det inte helt omöjligt att hon har skickat sms hot också
2019-05-18, 17:44
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:

Jag hade väl ingen särskild tanke på vem - hon tar ju den hon tycker ska ha hot eller vad det annars kan vara hon skickar. Det räcker med att hon kommer över telnr för att komma på en sådan idé.

Det var under rättegången det kom fram om att JA misstänkte att Terese hade varit tillsammans med JK under tiden de var tillsammans. Men det stämmer, JA gick tillbaka pga barnen. Han hade ju kontakt med någon advokat/jurist och det väckte väl drömmar hos Terese om familjens återförening. Jag kan tänka mig hur hon tjatade och tjatade på honom. Idag är det en annan som får utstå hennes tjat.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-18 kl. 17:48.
2019-05-18, 18:36
Medlem
Nu har tessan tydligen polisanmält kimpas fru.😁
2019-05-18, 18:41
Medlem
Bullgummas avatar
Nu är inlägget borta. Var 132 kommentarer när jag såg senast.
2019-05-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullgumma
Nu är inlägget borta. Var 132 kommentarer när jag såg senast.

Märkligt jag kan se 145inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in