2019-05-17, 13:44
Medlem
tom-tom-85s avatar
Detta är fakta o fakta skiter fullständigt i dina känslor om vad du känner inombords o om du är troende eller förnekare spelar ingen roll i detta sammanhang för fakta kvarstår att Abort är MORD.

Abort är Överlagt mord o det är ett godkännande från staten att kvinnan får släcka ett liv i hennes mage då hon ej har moralen o kunskapen att det hon bär på är redan ett liv o INTE ett embryo format som en degklump.

38 000 bebisar bara i Sverige aborteras varje år
o det handlar INTE om att kontrollera kvinnans rätt till sin kropp utan det handlar alltid om den gudomliga egenskapen kvinnan har fått att få bära fram ett liv i sig. Det mest försvarslösa som finns i världen är BEBISAR o vi gör allt i vår makt att skydda dem små liven när vi gör mat till dem när vi kör bilen när vi är hemma osv. ALLT utgår i våra liv att våra barn har det bra. En ofödd bebis har än mindre rätt till sin rätt att få leva. Det viktigaste arbetet en människa kan utöva är föräldraskap👍👍Det är den största gåvan Gud har gett människan nämligen att Kvinnan har Gåvan att utveckla o bära liv i sig❤❤Den främsta mänskliga rättigheten är RÄTTEN TILL LIV.

Lyssna på Ben Shapiro o Rebecka Keissling det är två mycket kloka kunniga förespråkare av PRO LIFE rörelsen. Abort är MORD det är så bara o efter att ha sett detta som jag länkar till dig så hoppas jag att du med vaknar o inser att Abort är något av ondo. 56 miljoner bebisar får aldrig se dagens ljus utan blir nerspolade i toaletten😭😢Bara sitta o skriva detta gör mig tårögd.

Jag är PROLIFE FOR LIFE o sen skiter jag fullständigt om hela Svea Rike bannar sig över mig o kallar mig för en kvinnohatande fanatisk mupp. Jag är raka motsatsen till det men det är inte faktan som kommer fram utan människors känslor.

Jag som Man ska ju inte ha nåt att säga till om när det kommer till abort vilket är skitsnack o något jag aldrig kommer tolerera. Jag tänker yttra mig o lobba för att få Abort kriminaliserat.
Ofödda bebisars liv går före tokiga själviska kvinnor som inte fattar att det hon bär på är något större än hon själv kan förstå. Hon kommer inte få ett straff i detta sketna land men i livet efter detta så kommer straffet bli kännbart. Att inte mörda är en pelare i vårt samhälle som kommer från ett av våra 10 budord.

95% skulle aborteringen av våra ofödda sjunka till. Jag vill inte straffa kvinnor som skulle utföra abort även om det var olagligt utan läkarna skulle straffas.

Många ser ner på dessa delstater som bakåtsträvare kristna fanatiker o då undrar jag när är det fel att försvara ofödda bebisar som man kan höra hjärtslag efter den 4 veckan sen samlaget ägde rum. Om det är att vara en kristen bakåtsträvande fanatiker så är jag det alla dagar i veckan. Det är det enda rätta att vara då.

Jag står hellre ensam för det goda än att stå tillsammans för det felande.

GUD VÄLSIGNA ALABAMA o GEORGIA o övriga delstater som försvårar o arbetar att ta fram lagar att få bort abort kliniker i USA. USA är på rätt väg o Prolife rörelsen växer jag som inte ens är medborgare där är medlem.

Hollywoodstjärnor i sina gated communitys kan sexstrejka hur mycket dem vill dem övriga 400 miljoner amerikaner lever sina liv utanför deras liberala gudlösa selfieälskande grindar. Jag Ber till vår Fader att Trump blir omvald. Han står på dem oföddas sida.

FÖR övrigt vill ja bara propagera att ni som är vakna o konservativa Trump Anhängare i vårat feminist satanistiska morallösa Skitland som Sverige har blivit så ska ni börja
Prenumerera på Mark Dice Channel han är BÄST på Youtube likaså Paul Joseph Watson, Alex Jones, Jordan Peterson, Candace Owen, Charlie Kirk, Fox News Channel, OANN CHANNEL. Konservativa MAGA anhängare som visar hur den liberala sinnessjuka maffian beter sig.

Lagen i Alabama kallas för övrigt för HJÄRTSLAGSLAGEN

AMEN

https://youtu.be/RDmwPGrZkYs

https://youtu.be/xPuUysSXvl8

https://youtu.be/OZXQBhTszpU

https://youtu.be/X3MXQo9u6CM
Senast redigerad av tom-tom-85 2019-05-17 kl. 13:54.
Citera
2019-05-17, 13:46
Medlem
storpungens avatar
Ni dumsvenskar har inget med alabama att göra. Tror ni att folket i alabama bryr sig om vad några jävla svenskar tycker. Nej, det gör dom knappast.

Svensken tycker att man ska bedriva slaktfabrik på barn. Dra åt helvetet!
Senast redigerad av storpungen 2019-05-17 kl. 13:49.
Citera
2019-05-17, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tom-tom-85
Detta är fakta o fakta skiter fullständigt i dina känslor om vad du känner inombords o om du är troende eller förnekare spelar ingen roll i detta sammanhang för fakta kvarstår att Abort är MORD.

Abort är Överlagt mord o det är ett godkännande från staten att kvinnan får släcka ett liv i hennes mage då hon ej har moralen o kunskapen att det hon bär på är redan ett liv o INTE ett embryo format som en degklump.

38 000 bebisar bara i Sverige aborteras varje år
o det handlar INTE om att kontrollera kvinnans rätt till sin kropp utan det handlar alltid om den gudomliga egenskapen kvinnan har fått att få bära fram ett liv i sig. Det mest försvarslösa som finns i världen är BEBISAR o vi gör allt i vår makt att skydda dem små liven när vi gör mat till dem när vi kör bilen när vi är hemma osv. ALLT utgår i våra liv att våra barn har det bra. En ofödd bebis har än mindre rätt till sin rätt att få leva. Det viktigaste arbetet en människa kan utöva är föräldraskap👍👍Det är den största gåvan Gud har gett människan nämligen att Kvinnan har Gåvan att utveckla o bära liv i sig❤❤Den främsta mänskliga rättigheten är RÄTTEN TILL LIV.

Lyssna på Ben Shapiro o Rebecka Keissling det är två mycket kloka kunniga förespråkare av PRO LIFE rörelsen. Abort är MORD det är så bara o efter att ha sett detta som jag länkar till dig så hoppas jag att du med vaknar o inser att Abort är något av ondo. 56 miljoner bebisar får aldrig se dagens ljus utan blir nerspolade i toaletten😭😢Bara sitta o skriva detta gör mig tårögd.

Jag är PROLIFE FOR LIFE o sen skiter jag fullständigt om hela Svea Rike bannar sig över mig o kallar mig för en kvinnohatande fanatisk mupp. Jag är raka motsatsen till det men det är inte faktan som kommer fram utan människors känslor. Jag som man ska ju inte ha nåt att säga till om när det kommer till abort vilket är skitsnack o något jag aldrig kommer tolerera. Jag tänker yttra mig o lobba för att få Abort kriminaliserat för bebisar liv går före roliga själviska kvinnor som inte fattar att det hon bär på är något större än hon själv kan förstå. Hon kommer inte få ett straff i detta sketna land men i livet efter detta så kommer straffet bli kännbart. Att inte mörda är en pelare i vårt samhälle som kommer från ett av våra 10 budord.

Många ser ner på dessa delstater som bakåtsträvare kristna fanatiker o då undrar jag när är det fel att försvara ofödda bebisar som man kan höra hjärtslag efter den 4 veckan sen samlaget ägde rum. Om det är att vara en kristen bakåtsträvande fanatiker så är jag det alla dagar i veckan. Det är det enda rätta att vara då.

Jag står hellre ensam för det goda än att stå tillsammans för det felande.

GUD VÄLSIGNA ALABAMA o GEORGIA o övriga delstater som försvårar o arbetar att ta fram lagar att få bort abort kliniker i USA. USA är på rätt väg o Prolife rörelsen växer jag som inte ens är medborgare där är medlem.

Hollywoodstjärnor i sina gates communitys kan sexstrejka hur mycket dem vill dem övriga 400 miljoner amerikaner lever sina liv utanför deras liberala gudlösa selfieälskande grindar. Jag Ber till vår Fader att Trump blir omvald. Han står på dem oföddas sida.

FÖR övrigt vill ja bara propagera att ni som är vakna o konservativa Trump Anhängare i vårat feminist satanistiska morallösa Skottland som Sverige har blivit så ska ni börja
Prenumerera på Mark Dice Channel han är BÄST på Youtube likaså Paul Joseph Watson, Alex Jones, Jordan Peterson, Candace Owen, Charlie Kirk, Fox News Channel, OANN CHANNEL. Konservativa MAGA anhängare som visar hur den liberala sinnessjuka maffian beter sig.

Lagen i Alabama kallas för övrigt för HJÄRTSLAGSLAGEN

AMEN

https://youtu.be/RDmwPGrZkYs

https://youtu.be/xPuUysSXvl8

https://youtu.be/OZXQBhTszpU

https://youtu.be/X3MXQo9u6CM
Vad anser du om att göra abort om kvinnans liv är i fara?
Citera
2019-05-17, 13:52
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Vad anser du om att göra abort om kvinnans liv är i fara?
Det har ju inte med detta att göra.
Citera
2019-05-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Det har ju inte med detta att göra.
För att?
Citera
2019-05-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ni dumsvenskar har inget med alabama att göra. Tror ni att folket i alabama bryr sig om vad några jävla svenskar tycker. Nej, det gör dom knappast.

Svensken tycker att man ska bedriva slaktfabrik på barn. Dra åt helvetet!

Tycker du det ska vara lag på att du måste ge din ena lunga till ett barn som du inte visste att du hade om mamman till den kontaktar dig en dag och du är mest kompatibel pga dina gener?
Citera
2019-05-17, 14:02
Medlem
Citat:
För att?

Det är inte aktuellt i alabamas fall och det är inte anledning till att knappa 40000 aborter görs i sverige varje år.

och att mörda någon för att rädda någon är en filosofik fråga och utgör en försvinnande lite del av aborterna som görs var 13minut , dygnet runt alla dar på året i sverige.
Citera
2019-05-17, 14:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
För att?

Det var inte mig du frågade, men tråden handlar om lagändringen i Alabama, och enligt den SKA kvinnan få abort om hennes liv är i fara. Och det är väl rimligt - jag har aldrig hört någon politiker hävda något annat, i alla fall inte i Västvärlden.

Därmed har jag faktiskt personligen känt en kvinna som var av den åsikten att abort var fel i alla lägen, och hon dog faktiskt för den uppfattningen. Hon diagnosticerades med cancer när hon var i fjärde månaden. Cellgifter och strålning är inte kompatibelt med fortsatt graviditet, då det skadar fostret - det kan födas med hemska missbildningar eller dödfött. Så hon rekommenderades abort. Men hon tyckte inte att hon hade rätt att välja sitt liv före barnets, så hon gick igenom graviditeten och födde ett friskt barn. Men vid det laget hade cancern spritt sig så mycket, att det inte var någon idé att börja behandla längre, utan hon fick bara palliativ vård och avled några veckor senare... Jag tycker att det var både fint och tossigt på samma gång!
Citera
2019-05-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Det är inte aktuellt i alabamas fall och det är inte anledning till att knappa 40000 aborter görs i sverige varje år.

och att mörda någon för att rädda någon är en filosofik fråga och utgör en försvinnande lite del av aborterna som görs var 13minut , dygnet runt alla dar på året i sverige.
Ja, anledningen att jag frågade hade med den specifika användaren, som jag citerade, att göra.
Citera
Medlem
TetrisNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ska vård av testikelcancer vara en självklarhet?

Varför?

Ge mig 3 skäl till att vi ska ha div. vård för testikelcancer och jag ska ge dig dubbelt så många skäl till att vi ska ha aborträtt.
Du svamlar. Jag ställde en enkel fråga och du klarar inte av att ge ett riktigt svar.

Sen att du jämför ett foster med en cancersvulst bekräftar bara en del fördomar jag har om människor som dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, anledningen att jag frågade hade med den specifika användaren, som jag citerade, att göra.

Då hoppas jag att du får samma svar av den användare (det är nämligen facit i frågan)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det var inte mig du frågade, men tråden handlar om lagändringen i Alabama, och enligt den SKA kvinnan få abort om hennes liv är i fara. Och det är väl rimligt - jag har aldrig hört någon politiker hävda något annat, i alla fall inte i Västvärlden.

Därmed har jag faktiskt personligen känt en kvinna som var av den åsikten att abort var fel i alla lägen, och hon dog faktiskt för den uppfattningen. Hon diagnosticerades med cancer när hon var i fjärde månaden. Cellgifter och strålning är inte kompatibelt med fortsatt graviditet, då det skadar fostret - det kan födas med hemska missbildningar eller dödfött. Så hon rekommenderades abort. Men hon tyckte inte att hon hade rätt att välja sitt liv före barnets, så hon gick igenom graviditeten och födde ett friskt barn. Men vid det laget hade cancern spritt sig så mycket, att det inte var någon idé att börja behandla längre, utan hon fick bara palliativ vård och avled några veckor senare... Jag tycker att det var både fint och tossigt på samma gång!
Ja, åberopar man Gud och att liv är heligt så ska man vara konsekvent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in