Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Hahaaa har du också kört det upplägget för att ha "alibi" om nån anhörig skulle märka etc?
Jag var dock (har jag för mig) med om att en anhörig ställt in VHS på att spela in typ live medan personen gick o la sig. Sen kom jag dit o styrde om det till "synd kanalen" det va inte så kul dagen efter typ.
Spelade in mycket film på den tiden men det var mest för att man kanske skulle upp tidigt till skolan dagen efter eller dylikt och ville kunna se nåt när man kom hem så det var mer att slumpen som avgjorde då det inte gick porr varje natt på kanalerna
Men ibland ett fåtal gånger gick man upp vid midnatt när alla sov och hade låg volym på tvn så ingen skulle vakna och satt och tittade, våran tv var belägen precis bakom toan i hushållet vilket skapade ett perfekt alibi ifall någon skulle komma upp att man slår av allting reser sig upp, gäspar lite och säger att man bara ska gå på toa
Denna teaterföreställning behövdes dock aldrig sättas i verket de fåtal gånger man satt med bultande hjärta framför burken och kollade tills man tröttnade och gick och la sig igen