2017-01-02, 00:04
Medlem
HasseBanans avatar
Har inte haft någon av dessa filmkanaler på många år (Canal +, CMore m.fl) och såg nu till min förvåning när jag tittade i en TV-tidning att de inte längre sänder porrfilm mitt i natten som de brukade göra innan. Nästan varje filmkanal sände porr runt 0.00 för ett antal år sedan. Vad hände? Var det någon moralkärring som såg till att de togs bort eller beror det på att så mycket porr numer finns tillgängligt på internet att det blir "överflödigt" om de även visas på TV?

Ja, jag förstår om ni yngre som hängt med tycker att jag är dåligt uppdaterad, men ändå..
Citera
2017-01-02, 00:08
Bannlyst
Hustler och C-more hade porr 2015 vet jag, på tv. Inte mig emot, porr på tv:n är överskattad och har fula brudar som medverkar oftast. Går att hitta mycket fräschare damer på internet

Men nu kör jag nofap så ingen porr under 2017 överhuvudtaget för min del
Citera
2017-01-02, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Ingen porr om islam får bestämma.
Tror inte att det har med det att göra, är nog tittarunderlaget som sviker. Går som sagt att få utlösning mycket fortare om man hittar nån snygg brud på nätet än att vänta på att tv:n ska få någon fräsch brud i bild istället för de vanliga paddorna..tv-porr är ute.
Citera
2017-01-02, 00:28
Medlem
laxen69s avatar
Hur många sitter längre och väntar till 01:00 på att porren skall börja på en filmkanal? Eller programmerar VHS-bandspelaren till att spela in mitt i natten? Ingen!!

Även om feministmaffian är stark och säkert kunnat döda porren i filmkanalerna om de lagt manken till, så är jag rätt övertygad om att det är intenetporren som dödat eller kommer att döda filmkanalsporren om den inte redan är död.
Citera
2017-01-02, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Hur många sitter längre och väntar till 01:00 på att porren skall börja på en filmkanal? Eller programmerar VHS-bandspelaren till att spela in mitt i natten? Ingen!!

Även om feministmaffian är stark och säkert kunnat döda porren i filmkanalerna om de lagt manken till, så är jag rätt övertygad om att det är intenetporren som dödat eller kommer att döda filmkanalsporren om den inte redan är död.
Finns kanske en och annan snuskgubbe med dåligt fibernät som använder Vhs:en för att säkra runken för framtida behov. Är nog det enda jag kan tänka mig.
Citera
2017-01-02, 00:32
Medlem
franges avatar
Haha, är det bara jag som minns nittiotalet, när TV4 av alla kanaler faktiskt ibland körde mjukporr i form av Emanuelle-filmer efter tolvslaget?
Citera
2017-01-02, 00:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Haha, är det bara jag som minns nittiotalet, när TV4 av alla kanaler faktiskt ibland körde mjukporr i form av Emanuelle-filmer efter tolvslaget?
Jag minns, försökte spela in i smyg
Citera
2017-01-02, 00:57
Medlem
RonHowards avatar
Penthouse 1 på Viasat Action just nu enligt tv.nu. så visst rullas det porr vid midnatt fortfarande.
Citera
2017-01-02, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Har inte haft någon av dessa filmkanaler på många år (Canal +, CMore m.fl) och såg nu till min förvåning när jag tittade i en TV-tidning att de inte längre sänder porrfilm mitt i natten som de brukade göra innan. Nästan varje filmkanal sände porr runt 0.00 för ett antal år sedan. Vad hände? Var det någon moralkärring som såg till att de togs bort eller beror det på att så mycket porr numer finns tillgängligt på internet att det blir "överflödigt" om de även visas på TV?

Ja, jag förstår om ni yngre som hängt med tycker att jag är dåligt uppdaterad, men ändå..
dom sänder iaf fortfarande, kanske dom inte skriver nått i tablåerna bara.
Citera
2017-01-02, 02:19
Medlem
Den försvann väl i takt med att Internet blev var mans egendom och att det gick att titta på film(?). Det var ju porren som fick Internet att växa!
Citera
2017-01-02, 08:22
Medlem
Är det, på tal om det, någon som minns vad en TV-serie hette som gick på 90-talet, kan ha varit kanal 5.
Det var typ en deckarserie med fristående avsnitt, jag tror den hette samma som huvudkaraktären, en storbystad tjej som alltid blev naken förr eller senare i alla avsnitt.
Citera
2017-01-02, 08:27
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Ja det minns jag. Men det var ju mest bara lite hud hon visade, och ofta i ett dunkelt rum. Men på den tiden såg man ju vad som bjöds. Sen hade vi ju Bikini och Tutti Frutti på 3:an också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in