2019-05-16, 09:50
Medlem
Betyder det att offret hade begatt brott for att hamna pa rattspsyk eller var hon enbart dar for att fa vard?
Citera
2019-05-16, 10:07
Medlem
staticages avatar
Så man behöver inte ha svenskt medborgarskap för att jobba på rättspsyk??

Ännu en inavlad babbe som borde va mat för maskarna.
Citera
2019-05-16, 10:08
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Har du egna erfarenheter av det?

Det kan man säga. Har känt tjejer som har haft sex och även kortare relationer med vårdare (svenska ariska män).
Citera
2019-05-16, 10:13
Medlem
hans förklaring/undanflykt var riktigt sjuk och rolig
Citera
2019-05-16, 10:23
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezorian
Betyder det att offret hade begatt brott for att hamna pa rattspsyk eller var hon enbart dar for att fa vard?

Ja, det är i grunden någon form av kriminell handling. Ofta drogulösta psykoser varvid han/hon gjort något tokigt.

Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Så man behöver inte ha svenskt medborgarskap för att jobba på rättspsyk??

Ännu en inavlad babbe som borde va mat för maskarna.

Varför skulle det enbart vara svenska medborgare där? Det finns många duktiga ”utlänningar” också med relevanta förmågor (utantaget detta fallet).
Citera
2019-05-16, 10:37
Medlem
Ger mig faan på att bruden planerade att sätta dit mattflygaren, ta sperma i munnen å spilla på kläderna, omöjligt i den situationen a klara sig ifrån med undanflykter!
Citera
2019-05-16, 11:22
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Nu vill jag inte göra dig besviken; men det är allmänt känt bland pöbeln att många manliga svenska vårdare inom ungdomspsykiatrin har utnyttjat sin ställning för sexuella tjänster mot unga sköra tjejer i decennier. Detta har inget med etnisk bakgrund att göra - enbart okontrollerbara sexuella drifter i kombination med bristande moral och etik.
Min fetning.

Inntressant! Jag antar att jag inte är en del av pobeln då det var nytt för mig?
Har du några källor?
Citera
2019-05-16, 11:25
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplump
Ger mig faan på att bruden planerade att sätta dit mattflygaren, ta sperma i munnen å spilla på kläderna, omöjligt i den situationen a klara sig ifrån med undanflykter!
Kanske det, men det förringar inte gärningsmannes ansvar.
Att en pundare på rättspsyk saknar moral är väl inte så märkligt, kanske även att förvänta?
Men en vårdare måste naturigtvis vara så pass proffsig att dyligt aldrig kan ske, oavsett nivån på patientens provokation.
Citera
2019-05-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
hans förklaring/undanflykt var riktigt sjuk och rolig
Hade den varit sann kunde han gott få samma påföljd ändå fast för bristande personlig hygien på en vårdinrättning.
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Kanske det, men det förringar inte gärningsmannes ansvar.
Att en pundare på rättspsyk saknar moral är väl inte så märkligt, kanske även att förvänta?
Men en vårdare måste naturigtvis vara så pass proffsig att dyligt aldrig kan ske, oavsett nivån på patientens provokation.
Precis. Patienten sitter ju där av en anledning, att inte kunna ta det egna ansvaret för sina beslut. Om hon så kastade sig med munnen före mot kuken är det inget som helst försvar.
Citera
2019-05-16, 12:31
Medlem
Tur det inte var en ordinär Flashbackdase som sprutade. Då hade hon fanimej kvävts, först av dasen och sen av sprutet. Man tror inte det är sant hur djäkla konstigt folk som dräller omkring på anstalterna. Har man inga krav på de som jobbar där?
Citera
2019-05-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Inte ens på rättspsyk går människor säkra...
I sanningens namn har det aldrig varit nåt vidare på såna ställen. Lidande föder lidande. Makt korrumperar.
Citera
2019-05-16, 15:07
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Inntressant! Jag antar att jag inte är en del av pobeln då det var nytt för mig?
Har du några källor?

Huruvida du tillhör pöbeln eller inte har jag ingen aning. Givetvis har jag källor, flera stycken, dock tänker jag inte röja deras identiteter till dig; och särskilt inte skrika ut dem på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in