Citat:
Ursprungligen postat av
HaveFun
Är du ett troll önskar jag dig att bli munknullad till döds. Men om du är seriös vill jag ställa några frågor;
1) är du troende?
2) anser du att ditt liv bör dikteras och kontrolleras av principer och lagar skapade av en tredje part?
3) är du i ett förhållande?
4) bör abort aldrig ske, även vid ex våldtäkt?
5) är du för dödshjälp, vid ex helkroppsförlamning eller cancer?
Kan börja med att säga att jag tycker att individen ska 100% göra alla egna val utan någon påtryckning från omvärlden, religion, konservativa tankar och kontrollbehov. Därför anser jag att abort är ett verktyg för att inte sumpa sitt liv. Det är fan en 'mercykilling' med abort. Jag är även för dödshjälp, för att dra det längre. Jag är absolut inte troende, ser ner på folk som underkastar sig religion.
Det intressanta med er som motsäger sig det jag säger, är att ni alla antingen:
1.) Är extremt vulgära
2.) Går till personangrepp
3.) Skriver som om ni aldrig gick ur grundskolan
Jag har redan ställt upp på en intervju, men jag kan svara på dina högst personliga frågor också.
1.) Troende på vad? Om du undrar om jag är kristen eller muslim, så nej, det är jag inte.
2.) Du menar så som hela samhället är styrt nu? Nej. Däremot är jag emot sådant som skadar oskyldiga människor/djur, så som abort.
3.) Jag är gift och har tre barn. Hur det nu är relevant i en diskussion om abort på ett anonymt forum..
4.) Jag kan acceptera att abort görs vid våldtäkt.
5. Jag är för dödshjälp vid förlamning och cancer.
Tack för att du förklarade att du ser ner på människor som har en annan tro än dig, och att du önskar att vissa människor "munknullas till döds". Du är en väldigt tolerant och empatisk människa, förstår jag. Ni förnekar er i alla fall inte.