Nej jag är inte besläktad med henne på något sätt. Tycker det är häftigt att hon är från Sverige, vegan och krigar för miljön, och gör skillnad med det också.
Tänk om Greta blev ett mediafenomen i Bangladesh eller något liknande skitland. Hur tråkigt hade inte det varit i så fall? Dessutom sprider hon ju veganismen i Sverige och övriga världen också, och det är jättebra. Detta innebär att vi kommer få billigare vegansk mat snart, och det är ju alltid välkommet.
).
Nej det är det inte. Alla aspergare har det inte, men det är faktiskt vanligt med fotografiskt minne bland aspergare. Jag läste någonstans tidigare idag att Greta ska ha fotografiskt minne och det kan jag köpa.
Jaja, du är ännu en iGnorant iDiot.
Det är snarare ni ansvarslösa, miljöfientliga korkade dårar som tillhör en sekt: IQ 80 sekten.
Hade Adolf Hitler Aspergers syndrom?
http://www.lakartidningen.se/OldWebArticlePdf/1/11854/LKT0917s1201_1204.pdf
^^ Den studien beskriver ganska bra vad asperger faktiskt är. Notera stycket om "medelgod till mycket hög intelligens". Du hade haft en poäng om du sa att Greta kanske inte är den populäraste tjejen på hennes skola, men att hon skulle vara trögare än dig och därför inte förstår miljöfrågan lika bra som du gör, det är ju bara för lustigt.
Alla aspergare jag stött på IRL och via nätet genom åren, har varit skrämmande intelligenta.
Jag är inte autist, du däremot är korkad
Greta må ha en eller flera funktionsnedsättningar, men du är ju bevisligen 'mentally challenged'
Så Greta med hennes höga IQ har rätt i sak: bli vegan.
Can You Be a Non-Vegan Environmentalist? In Conversation w/ Jack Harries (The Disclosure Podcast):
https://www.youtube.com/watch?v=owTiJhze5b4
Självklart.
Hon förstår helt klart mer än dig hur sådant fungerar. Har du hört henne säga att vi måste totalföbjuda koldioxid? Detta är ju en halmgubbe.
Tänk om Greta blev ett mediafenomen i Bangladesh eller något liknande skitland. Hur tråkigt hade inte det varit i så fall? Dessutom sprider hon ju veganismen i Sverige och övriga världen också, och det är jättebra. Detta innebär att vi kommer få billigare vegansk mat snart, och det är ju alltid välkommet.
Citat:
Det är sant att det finns en hel del problem med vindkraftverk som skadar fåglar och fladdermöss. Som tur är finns det ju hampabränsle som är mycket energieffektivt och miljövänligt.Blir själv inte riktigt klok på Gretas uppmaningar.
Det är ju numera konstaterat att alla fåglar på jorden skulle dö om sol och vindkraft fick överta som energislag 1, med detta kommer så småningom jorden gå under, så alla "miljömuppar" kan väl bara lägga av nu. Case closed så att säga.
Det är ju numera konstaterat att alla fåglar på jorden skulle dö om sol och vindkraft fick överta som energislag 1, med detta kommer så småningom jorden gå under, så alla "miljömuppar" kan väl bara lägga av nu. Case closed så att säga.
Citat:
Märks att du har dålig koll. För att få diagnosen asperger så måste man ha medelgod till mycket hög intelligens. Du får alltså inte ha lägre intelligens än normalbegåvning. Därför blir det direkt missvisande när Helge.Palmcrantz kommer här och försöker få det till att Greta skulle vara korkad. Det är liksom mer sannolikt att hon är dubbelt så intelligent som Helge.Palmcrantz (som jag kan säga dig inte är den skarpaste kniven i lådan
).Nej det är det inte. Alla aspergare har det inte, men det är faktiskt vanligt med fotografiskt minne bland aspergare. Jag läste någonstans tidigare idag att Greta ska ha fotografiskt minne och det kan jag köpa.
Jaja, du är ännu en iGnorant iDiot.
Det är snarare ni ansvarslösa, miljöfientliga korkade dårar som tillhör en sekt: IQ 80 sekten.
Citat:
Att du är korkade är ju ganska känt vid det här laget.
Citat:
Hitler som du gillar, var ju känd för att vara intelligent, vegetarian och hade asperger han också:Hade Adolf Hitler Aspergers syndrom?
http://www.lakartidningen.se/OldWebArticlePdf/1/11854/LKT0917s1201_1204.pdf
^^ Den studien beskriver ganska bra vad asperger faktiskt är. Notera stycket om "medelgod till mycket hög intelligens". Du hade haft en poäng om du sa att Greta kanske inte är den populäraste tjejen på hennes skola, men att hon skulle vara trögare än dig och därför inte förstår miljöfrågan lika bra som du gör, det är ju bara för lustigt.
Alla aspergare jag stött på IRL och via nätet genom åren, har varit skrämmande intelligenta.
Jag är inte autist, du däremot är korkad

Greta må ha en eller flera funktionsnedsättningar, men du är ju bevisligen 'mentally challenged'

Citat:
Koldioxid producerar vi redan naturligt för varje andetag. Vi hade liksom inte upphört att andas bara för att vi växlar om till miljövänlig och förnybar energi. Problemet här är dessutom 1.5 miljarder kossor som pumpar ut disproportionerlig mängd metangas om dagen, och metangas är bokstavligt talat hundrs gånger mer effektivt än koldioxid på att fånga värme från solen. Fortsätter vi så, ja då blir Jorden Venus 2.0 till slut.Så Greta med hennes höga IQ har rätt i sak: bli vegan.
Can You Be a Non-Vegan Environmentalist? In Conversation w/ Jack Harries (The Disclosure Podcast):
https://www.youtube.com/watch?v=owTiJhze5b4
Självklart.
Hon förstår helt klart mer än dig hur sådant fungerar. Har du hört henne säga att vi måste totalföbjuda koldioxid? Detta är ju en halmgubbe.