Kan tänka mig att detta diskuterats tidigare men...
Hade Carl Hamilton rätt i något han sa och gjorde?
Hur ska han kunna arbeta på en vanlig arbetsplats?
Diagnos förutom narcicisst?
Jag förstår inte!!!
Tycker bl.a. han hade rätt i diskussionen om yxan. Han sa, jag erkände att jag la mig på tävlingen så varför skulle jag inte erkänna att jag förstört yxan? Adnilson var den som pajade yxan och snodde tonfiskburken. CH hade en rimlig förklaring hur det gick till med yxan.
Kanske inte helt överraskande eftersom korta tjocka ( och så säger man inte om andra människor tycker jag) är allmänbildad och väldigt kompetent
Jag tror du kommer att ändra uppfattning av korta tjocka efter dagens avsnitt. Utan att spoilia kan sägas att hon är allt annat än det du målar ut henne att vara.
Kan tänka mig att detta diskuterats tidigare men...
Hade Carl Hamilton rätt i något han sa och gjorde?
Hur ska han kunna arbeta på en vanlig arbetsplats?
Diagnos förutom narcicisst?
Jag förstår inte!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kanske inte helt överraskande eftersom korta tjocka ( och så säger man inte om andra människor tycker jag) är allmänbildad och väldigt kompetent
Förklara varför det är okay att du kallar Carl Stefan för narcissist, men att det inte är okay att kalla Linn för Korta tjocka. Det förstnämnda är en diagnos som när den används på friska människor inte bara är nedvärderande för den som det används emot utan också för de människor som är diagnostiserad med denna sjukdom (personlighetsstörning). Medan korta tjocka är en ganska neutral beskrivning av hur en person ser ut. Skulle du reagera om jag skrev "Långa smala" om Robert? Om du lägger något annat i uttrycket korta tjocka så får det helt och hållet stå för dig. Jag lägger inga som helst värderingar i denna beskriving.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-05-14 kl. 10:55.
Ursäkta men var kan man se dom första7 avsnitten började titta efter det
Det ser jag framemot. Hade varit beredd att skaffa barn med henne av det jag sett hittills...(Nej detta var inget skämt!!!). Tycker hon har snygg kropp och verkar vettig.
Tittade om tävlingen (finns på youtube). Emilio håller huvudet ovanligt högt hela tiden. Det är nästan som att han ser ut att ha en liten glipa nere vid näsan så han ser.
Bara det att han vet exakt vart han ska sätta foten vid sista hindret när de små plattorna inte ens är i ett symmetrisk mönster är ju en dead giveaway.
Har den plockats ner från tuben? Jag hittar den inte. länka gärna om du har kvar den
Linn är en vidrig individ. Absolut ingen Robinson vinnare i mina ögon. Och Bonnie är svag som inte står upp för vad hon vill.
De enda som borde vinna Robinson av de som är i lägret är Sebbe, Klas eller Robert.
Fia är ingen värdig vinnare heller samma med Emilio. Klas,Sebbe,Robert samt Tobias borde gå ihop istället för att ge varandra röster. Tvivlar nämligen på att de andra vill se någon av dem som vinnare av Robinson.
Linn är en vidrig individ. Absolut ingen Robinson vinnare i mina ögon. Och Bonnie är svag som inte står upp för vad hon vill.
De enda som borde vinna Robinson av de som är i lägret är Sebbe, Klas eller Robert.
Du har nog aldrig träffat en vidrig individ. Gå ut och skaffa dig lite referensramar innan du vräker ur dig såna ord om andra människor. Du sänker dig själv på det sättet.
Robert och Tobias var inte det bästa laget . Robert påminner om Kim i farmen när det gäller allt försnack inför tävling med katastrofalt dåligt resultat. Varför sa han inte "tillbaka, sen höger och kryp."?
Solklart att Emilio och Bonnie fuskar. Emilio har bindeln för högt upp och ser marken tydligt. Bonnie river upp flaggan och sätter den i handen på Emilio. Fusk! Tur att det inte gällde en viktig immunitet el.dyl.