Citat:
Ursprungligen postat av
Snooki
"Om det vore så enkelt! I wish. Vi provade Spanien och allt gick åt skogen. Mio ville inte vara kvar i Spanien, William ville inte komma hit och hälsa på, Peter vill vara kvar, jag kan inte och vill inte då mina pojkar är i Sverige. Jag och Peter har separerat och har två gemensamma barn som jag inte bara kan ta till Sverige. Lite samma sak som att man vill gifta sig men så funkar det inte och man blir tvungen att skilja sig. Vi ville Spanien men för vissa funkade det tyvärr inte och då måste nån offra sig för att barnen ska ha det så bra som möjligt. I detta fall jag. Det är livet. Det blir inte alltid som man önskar eller tänkt sig tyvärr 🙁 Sen är ju detta en blogg och inte en direkt insyn i mitt privatliv. Händer mycket som jag inte skriver här som gör att vissa beslut måste tas och det blir ett flängande."
Klipp från bloggen 8 maj
Idag tis. 14 maj hör hon av sig då det ramlat in över 80 kommentarer, många som oroar sig över hur hon har det...
Checkat ut, skriver hon. verkar som att något allvarligt inträffat för nån av pojkarna, hon har tvingats delta i livsviktiga möten som hon säger, plocka upp "livet" som gått i tusen bitar...Nu skulle hon lägga sig, vid 17-tiden, för hon var helt slut..
Stackars Hanna! Hoppas hon orkar härda ut för nån gång vänder det igen, till det bättre!