2019-05-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
Hannahs dåliga val med att skaffa så många barn med så många män är orsaken till hennes sitiation idag.

Så går det när hon gillar att knulla. Hon får sluta knulla så mycket helt enkelt. Svårare än så är det inte.
Citera
2019-05-09, 20:24
Medlem
Ingen som sitter på skvaller?!
Varför tog det slut så plötsligt?
De skulle ju gifta om sig när hon fyllde år..
Har han varit otrogen?
Citera
2019-05-10, 22:18
Medlem
BluesCluess avatar
Och vad händer med hennes söner? Har de hamnat i dåligt sällskap som Magdalenas Isak? Hannah fick ju rusa hem från Spanien för något möte.
Citera
2019-05-11, 17:16
Medlem
Snookis avatar
Lostworld dödade tråden genom att leka polis.
LW krävde total källförtäckning samt telefonnummer till de som läckt fakta till mig.
Jag sa ju att W var på glid. Varför tror du hon kastar sig hem?
Citera
2019-05-12, 00:00
Medlem
Citat:
LW krävde total källförtäckning samt telefonnummer till de som läckt fakta till mig.
Vi tror dig!!! Bra av Hannah att resa hem om W är i trubbel, det är då tonåringar behöver sina föräldrar som mest!
Citera
2019-05-13, 23:08
Medlem
Vad är det sonen W ställer till med hela tiden då?
Ingen uppdatering på bloggen på nån dag..
Hon fick sticka hem snabbt från Spanien.

Hoppas hon får hem flickorna till Sverige..
Han verkar ju helt knäpp den där Peter.
Citera
2019-05-14, 10:10
Medlem
Snookis avatar
"Om det vore så enkelt! I wish. Vi provade Spanien och allt gick åt skogen. Mio ville inte vara kvar i Spanien, William ville inte komma hit och hälsa på, Peter vill vara kvar, jag kan inte och vill inte då mina pojkar är i Sverige. Jag och Peter har separerat och har två gemensamma barn som jag inte bara kan ta till Sverige. Lite samma sak som att man vill gifta sig men så funkar det inte och man blir tvungen att skilja sig. Vi ville Spanien men för vissa funkade det tyvärr inte och då måste nån offra sig för att barnen ska ha det så bra som möjligt. I detta fall jag. Det är livet. Det blir inte alltid som man önskar eller tänkt sig tyvärr 🙁 Sen är ju detta en blogg och inte en direkt insyn i mitt privatliv. Händer mycket som jag inte skriver här som gör att vissa beslut måste tas och det blir ett flängande."

Klipp från bloggen 8 maj
Citera
2019-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
"Om det vore så enkelt! I wish. Vi provade Spanien och allt gick åt skogen. Mio ville inte vara kvar i Spanien, William ville inte komma hit och hälsa på, Peter vill vara kvar, jag kan inte och vill inte då mina pojkar är i Sverige. Jag och Peter har separerat och har två gemensamma barn som jag inte bara kan ta till Sverige. Lite samma sak som att man vill gifta sig men så funkar det inte och man blir tvungen att skilja sig. Vi ville Spanien men för vissa funkade det tyvärr inte och då måste nån offra sig för att barnen ska ha det så bra som möjligt. I detta fall jag. Det är livet. Det blir inte alltid som man önskar eller tänkt sig tyvärr 🙁 Sen är ju detta en blogg och inte en direkt insyn i mitt privatliv. Händer mycket som jag inte skriver här som gör att vissa beslut måste tas och det blir ett flängande."

Klipp från bloggen 8 maj
Idag tis. 14 maj hör hon av sig då det ramlat in över 80 kommentarer, många som oroar sig över hur hon har det...
Checkat ut, skriver hon. verkar som att något allvarligt inträffat för nån av pojkarna, hon har tvingats delta i livsviktiga möten som hon säger, plocka upp "livet" som gått i tusen bitar...Nu skulle hon lägga sig, vid 17-tiden, för hon var helt slut..
Stackars Hanna! Hoppas hon orkar härda ut för nån gång vänder det igen, till det bättre!
Citera
2019-05-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Idag tis. 14 maj hör hon av sig då det ramlat in över 80 kommentarer, många som oroar sig över hur hon har det...
Checkat ut, skriver hon. verkar som att något allvarligt inträffat för nån av pojkarna, hon har tvingats delta i livsviktiga möten som hon säger, plocka upp "livet" som gått i tusen bitar...Nu skulle hon lägga sig, vid 17-tiden, för hon var helt slut..
Stackars Hanna! Hoppas hon orkar härda ut för nån gång vänder det igen, till det bättre!

Jag hoppas att flickorna kan börja svensk skola till hösten så att Peter kan vara den som pendlar istället.. han verkar ju otroligt egoistisk och osympatisk till hur Hannah har det
Citera
2019-05-14, 20:42
Medlem
Instämmer. Han kunde ställa upp betydligt mer.
Citera
2019-05-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Men ändå orkar hon klä sig snyggt, ta selfies och posera med sin outfit. Dessutom slänger hon in lite länkar med köptips. De flesta som går igenom något allvarligt där de inte kan sova och går sönder av stress, ångest och oro brukar inte heller visa sin stora kycklingsallad som de åt till lunch och berätta att de var och shoppade inredning efter lunch. Nä, hon måste vara av ett annat släkte som de flesta så kallade influencers. De beskriver hur ofantligt dåligt de mår varvat med poserande selfies och lunchbild i samma inlägg. Lite Truman Show över det hela. Eller så mår de inte så dåligt helt enkelt som de vill påskina.
Senast redigerad av 11226688acsh 2019-05-14 kl. 23:55.
Citera
2019-05-15, 06:52
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Nu får du ju skärpa till dig lite... Den här tråden har aldrig varit särskilt aktiv så skyll inte på mig att det inte postas mer här. Sen handlar det inte om att ”leka polis” utan om att kunna backa upp sina påståenden. Du postade ett inlägg som lika gärna kunde varit dina egna subjektiva åsikter och fantasier. Sa inte ens om det varit någon med koppling till Hannah som kommit med infon osv. Sen när jag ber om en källa, vilket knappast är konstigt, så postar du bara upp en länk från bloggbevakning som inte bekräftar något av det du påstått, tvärtom. Du påstod dessutom att William inte gick på skolan längre vilket inte var nån ”fakta” eftersom jag kunde visa på motsatsen - med källor. Att du inte tål att ifrågasättas och kan argumentera bättre är ditt problem, inte mitt. Dessutom försvarade du Peters agerande i ditt inlägg och skyllde det mesta på Hannah vilket gör att jag ifrågasätter ditt omdöme och dina ”källor” ännu mer.
Senast redigerad av Lostworld 2019-05-15 kl. 07:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in