Citat:
Ursprungligen postat av
thebandit777
Slutade i december förra året. Har tjänat 4-5 miljoner, men då har jag hållit på mer eller mindre heltid i 12 år. Har aldrig bettat "vanligt" (utan att matcha), endast vinklat vissa gratisspel/bonusar utan att riskera något annat än att gå +-0.
Har haft 9 (10 med mig själv) personers identiteter att sure-betta/bonushora med. Har splittat sign-up/reload-bonusarna 50-50 med dem.
Är sjukt limiterad på alla identiteter på i princip alla spelbolag, i samband med förbudet mot reloadbonusar/gratisspel finns det ingen mening med att fortsätta. Ångrar att jag inte sparade mer av mina intjänade pengar, väldigt frustrerande med nya spellagen. Har sparat en hyfsat stor del dock som är en bra ekonomisk buffert.
Hur kommer ni upp i så mycket? Även med 10 pers är det ju 4-500,000 per id.
Är det för att det var så mycket lättare innan de nya reglerna? Är det möjligt att tjäna mer än 10-15k idag?
Jag började för 2 månader sen och betar just nu av de bonusar som finns på oddstoincome, men jag har gjort hälften och gått plus runt 4000 kr. Så slutar nog mellan 10-15 efter att jag har gjort alla. Går det att få ut mer än så i dagens läge?