2019-05-04, 20:51
Medlem
Hett tips! Oddstoincome kör nu en gratis kampanj. Du kan bli premium medlem gratis i sex månader, länkar kampanjen här! Oddstoincome är ju Oddsmonkey motsvarighet i Sverige. Det hade varit kul att få igång lite aktivitet, lite som hos Oddsmonkey, så hoppas fler hoppar på tåget så det kan bli ett aktivt forum fyllt av matched bettare på alla nivåer!
Senast redigerad av johan.lasse77 2019-05-04 kl. 20:54.
Citera
2019-05-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Hett tips! Oddstoincome kör nu en gratis kampanj. Du kan bli premium medlem gratis i sex månader, länkar kampanjen här! Oddstoincome är ju Oddsmonkey motsvarighet i Sverige. Det hade varit kul att få igång lite aktivitet, lite som hos Oddsmonkey, så hoppas fler hoppar på tåget så det kan bli ett aktivt forum fyllt av matched bettare på alla nivåer!
Tack för den infon! Avslutade precis mitt abonnemang på oddsmonkey! Kör du på med matched betting lika intensivt som förut?
Citera
2019-05-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorkuggla
Tack för den infon! Avslutade precis mitt abonnemang på oddsmonkey! Kör du på med matched betting lika intensivt som förut?

Ja, då passar det ju bra! Absolut, fått upp farten igen här nu i takt med fler bolag på marknaden, så bara att köra på anser jag
Citera
2019-05-07, 19:44
Medlem
Folk som är aktiva, hur mycket har ni tjänat? Håller ni på med betting vid sidan av på ett hållbart sett? Surebettar ni?

Själv är jag snart uppe i 100 k netto vilket var mitt mål från början. Går dock bra mycket segare nu iom limiteringar
Citera
2019-05-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Folk som är aktiva, hur mycket har ni tjänat? Håller ni på med betting vid sidan av på ett hållbart sett? Surebettar ni?

Själv är jag snart uppe i 100 k netto vilket var mitt mål från början. Går dock bra mycket segare nu iom limiteringar

100 K? Hur f-n har du lyckats med det?
Citera
2019-05-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77

De nya reglerna har ju helt förstört för allt oddshorande. Det var ju reload-bonusarna och gratisspelen som gjorde att man kunde tjäna. Nu är det bara lite välkomstbonusar och sen inget mer
Citera
2019-05-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
100 K? Hur f-n har du lyckats med det?

Inte där än men snart förhoppningsvis

30 k är från just bonusar, gratisspel och surebet. Resten är från vanlig betting helt enkelt. Men som sagt, går bra mycket segare nu
Citera
2019-05-07, 20:26
Medlem
Citat:
De nya reglerna har ju helt förstört för allt oddshorande. Det var ju reload-bonusarna och gratisspelen som gjorde att man kunde tjäna. Nu är det bara lite välkomstbonusar och sen inget mer

Det går att utnyttja oddsboostar samt boostar på nettovinsten med
Citera
2019-05-07, 20:58
Medlem
Citat:

Ja, de har absolut sänkts. Men på forumet där hos Oddstoincome så presenteras de reload-bonusar som finns tillgängliga nu, fler än jag trodde faktiskt! Och de har framförallt ökat vilket jag hoppas, och tror, att de kommer att fortsätta att göra!
Citera
2019-05-08, 05:21
Medlem
Citat:
Det går att utnyttja oddsboostar samt boostar på nettovinsten med

Men det är väldigt skralt med oddsboostar också väl? Hittar inga i nuläget.
Citera
2019-05-08, 08:16
Medlem
Citat:
Men det är väldigt skralt med oddsboostar också väl? Hittar inga i nuläget.

Kolla gärna i forumet där som jag tipsade om men det finns ju hos Betsson, Nordicbet och ett par andra!
Citera
2019-05-08, 10:42
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Slutade i december förra året. Har tjänat 4-5 miljoner, men då har jag hållit på mer eller mindre heltid i 12 år. Har aldrig bettat "vanligt" (utan att matcha), endast vinklat vissa gratisspel/bonusar utan att riskera något annat än att gå +-0.

Har haft 9 (10 med mig själv) personers identiteter att sure-betta/bonushora med. Har splittat sign-up/reload-bonusarna 50-50 med dem.

Är sjukt limiterad på alla identiteter på i princip alla spelbolag, i samband med förbudet mot reloadbonusar/gratisspel finns det ingen mening med att fortsätta. Ångrar att jag inte sparade mer av mina intjänade pengar, väldigt frustrerande med nya spellagen. Har sparat en hyfsat stor del dock som är en bra ekonomisk buffert.
Senast redigerad av thebandit777 2019-05-08 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in