Citat:
Ursprungligen postat av
Jerff
Är det bara jag som tycker att ”Jewels” (mamman) ser ut att ha anorexia?
Verkligen. Undra om hon äter ordentligt eller bara ser ut så, hon ser sjuk och overklig ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Riktig stolle den där morsan.
Hur gjorde de för att lura soc att allt är bra? Eller är soc så fruktansvärt dåligt att de anser att en ung tjej som oroar sig och behöver tigga för ekonomin, inte har mat, inte har vänner (Jo, en sten verkar hon ha som vän), blir runtdragen över landet pga mammans fix idé att det är bättre någon annanstans (Läs:Kan få bidrag i annan stad).... Letar diagnoser på sig själv med sin mammas hjälp. Går inte i skolan..... Lever på gränsen att bo på gatan, tigger pengar och behöver bära på allt detta då morsan inte har förstånd att förstå att man inte blandar in sina barn i ens egna problem.
Hittar få rätt med de där två. Morsan är obehaglig. Kan inte sätta ordet på vad det är men hela hennes utstrålning får mig att vilja bjuda in Izzy till att bo här långt från morsan och få en chans att skapa sig en bra grund i livet.
Och hela youtube grejen. Morsan tror alltså på allvar att hon skulle kunna göra karriär på youtube och sitter och lipar när det inte går.
Jisses.
Det är precis detta jag har menat hela tiden. Det är något med morsan som ger mig dåliga vibbar, jag tror att det är både utstrålningen och hennes sätt att prata och vara. Det ser ut som att hon precis har rymt från ett mentalsjukhus.
Dessvärre tror jag säkerligen att det kommer att skita sig med deras nya lägenhet också, som med alla andra. Hur mycket ska de flytta runt egentligen? Kan inte vara bra för Issy. Hon är ung, hon behöver en trygg miljö där hon känner sig hemma. Det funkar inte om de håller på att flytta runt en massa. Jag tvivlar inte på att Issy faktiskt hade klarat av att gå i skolan om det inte vore för mamman, hon har tagit det för långt med sitt ostabila mående, ekonomin och allmänna handlingar.
Deras kanal är inte så jätteintressant heller för den delen. Dåligt content, ointressant och slarvigt. Jag tycker att det är intressant med deras gråtvideos som handlar om livet dock, men det är så svårt att hitta vad man kan kolla på bland alla livestreams som är 1 timme långa som ingen orkar kolla på. De borde sluta lägga ut en massa skit.