Citat:
Men du har väl läst lite tokigt nu? Så här skriver Bella i bloggen - hon åker alltså tillbaka för en vanlig barnvecka från måndag. Cannes är först fredag 17 maj och framåt.Jaha, nu har B-Bella uppdaterat sin vistelse i London, om hur MYCKET hon sovit. Vidare skriver hon att hon flyger med barnen i morrn till Odd som tar över för hon ska tillbaks och vara där till den 23:e, hon känner i varje nerv! att det är utlandet som drar..Ungefär: Cannes är grejen!, Almedalen: BLÄ!
Odd ska nu vara med sina barn i 12 dagar, tills drottning Isabella roat sig klart i Cannes, sen hastar hon hem och är med sina barn 2-3 dagar för att på nytt flyga vidare...
Men det där hon skrev om att hon känner i varje nerv: hon känner nog att skattemyndigheten flåsar henne i nacken skulle jag tro.. Skynda, skynda B-Bella, gasa! För snart är det roliga slut - för dig alltså.
Odd ska nu vara med sina barn i 12 dagar, tills drottning Isabella roat sig klart i Cannes, sen hastar hon hem och är med sina barn 2-3 dagar för att på nytt flyga vidare...
Men det där hon skrev om att hon känner i varje nerv: hon känner nog att skattemyndigheten flåsar henne i nacken skulle jag tro.. Skynda, skynda B-Bella, gasa! För snart är det roliga slut - för dig alltså.
"Nu är jag redo för en ny vecka. Jag hämtar barn imorgon, har en arbetsdag över dagen i Malmö på tisdag och på fredag flyger jag, barnen, Lovisa och jobbteam till Cannes (efter ett kort stopp kring lunch i Göteborg, jobb med Ellos). Vi stannar till på måndag. Jag har ett tv-program, panelsamtal och några events att besöka.
Jag flyger med barnen hem på måndag (de ska tillbaka till O) och jag har ett scenframträdande jag måste göra på tisdag i Stockholm men sedan flyger jag tillbaka. Cannes har blivit lite av av glammigare Almedalen 2.0 för min del, otroligt mycket nätverkande och galor som fortsätter fram till den 23e maj. Och sedan väntar Italien."