Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-12, 22:08
  #3709
Medlem
ZTs avatar
Men vänta lite här nu...kommer Anna till utposten nu då eller?
Citera
2019-05-12, 22:09
  #3710
Medlem
Är det bara jag som tycker att Linn är coolast? Tycker hon är skitskön. Hon och hårdrock är bäst. Bonnie är soft också.

Att Anna åkte ut var ingen direkt förlust. Hon var inte så underhållande. Ska bli kul och se om hennes storebror djurar ut helt och hållet nu. Han verkar grymt stark fysiskt.
Citera
2019-05-12, 22:10
  #3711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Eller får dom åka tillbaka till utposten å slåss om en sista plats?
tillsammans med Anna.
Då kan man ju få till nästan en perpetuum mobile serie som räcker fram till midsommar.
Final mellan den siste på Robinson ön och den siste från Utposten.
Citera
2019-05-12, 22:13
  #3712
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Frågan som måste ställas i sammanhanget är vad dom hade gjort om inte Nick lämnat in pga hans kollaps. Hade dom bjudit in deltagarna från Utposten för att sitta med på ett ö-råd och sedan skickat hem dom? Eller finns det en twist till med de tre kvarvarande från Utposten. Frågan ställs för att jag inte får ihop Korvgubbens matematik och det var just antalet han betonade och de hade ju ingen aning om Nicks, eller någon annans sorti, när de skickade de första deltagarna till Utposten. Dessutom, hade jag framförallt varit Peter eller Jannike hade jag varit riktigt j-vla tjurig över behandlingen.
Citera
2019-05-12, 22:13
  #3713
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hoppas "lång & smal" vinner hela skiten på en balanstävling.
Ja, det vore ju en twist som heter duga
Citera
2019-05-12, 22:14
  #3714
Medlem
peterZiipens avatar
Att Bonnie med mjölkproteinsallergi moffar i sig både choklad och glass är ändå fascinerande.
Citera
2019-05-12, 22:14
  #3715
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, det vore ju en twist som heter duga

Twist är det om Robban vinner på balanstävling.
Citera
2019-05-12, 22:15
  #3716
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Hur fasen kan tantpakten klara sig så länge? Halvfeta och inte värda en vinst. Vem har de släppt till med?

Detta är den stora konsekvensen av att inte Carl Stefan fick med sig den starkare hälften av Lag Syd utan att tjejpakten tilläts styra och ställa.
Citera
2019-05-12, 22:16
  #3717
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Att Bonnie med mjölkproteinsallergi moffar i sig både choklad och glass är ändå fascinerande.
Hon "tänkte inte på det"
Jag tror hungern gör märkliga saker med människor
Citera
2019-05-12, 22:17
  #3718
Avstängd
kattemakss avatar
Missade kvällens avsnitt. Vem åkte ut och är de fyra kvar på Utposten?
Citera
2019-05-12, 22:19
  #3719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Att Bonnie med mjölkproteinsallergi moffar i sig både choklad och glass är ändå fascinerande.

Inte för att jag har särskilt höga tankar om henne, men förstår inte hur korkad hon får lov att vara, och det oavsett hur hungrig hon än må vara.
Hon trodde alltså att det var en retorisk fråga i örådet, men jag skulle verkligen vilja veta hur hon kunde få för sig att göra något dylikt.
Att stilla sin hunger med något som man är allergisk mot är väl ungefär lika smart som att släcka törsten med saltvatten...
Citera
2019-05-12, 22:21
  #3720
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Missade kvällens avsnitt. Vem åkte ut och är de fyra kvar på Utposten?

TV4 play rekommenderas. Annars i korthet; Anna ut, Robert från Utposten valdes in (av övriga deltagare) som fullvärdig deltagare i tävlingen. Övriga tre från Utposten går en osäker framtid till mötes. Upplägget var att det skulle se ut som om de åkte ut för gott (vilket de också kanske gjorde).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback