2019-05-12, 00:07
Medlem
Har läst hela tråden nu och vet tamefan knappt var jag ska börja. Jag vet inte ens vad som är märkligast i denna otroligt märkliga soppa.
Hur kan man ha samvete att förstöra för så många människor?
Hur kan man som T & M/K orka med varandra? Hade någon skyllt på mig (DESSUTOM i en rättegång för Guds skull) hade jag under inga omständigheter pratat med personen igen. Aldrig. Men M/K hon blir TILLSAMMANS med denna människa. Vad i hela helvete?

Och J.
Inte nog med att hon gör en fake fb och skriver de mest fruktansvärda sakerna i hans namn. Hon dessutom anklagar honom för att ha misshandlat, våldtagit och fan vet allt.
Hur bemöter han det? Jo- även han blir tillsammans med henne.

Sedan har vi "jimmyboy" som är gift med T samtidigt som hon inte bara blir tillsammans med K/M SAMTIDIGT som de är gifta, nej, hon eldar även ner hans lägenhet. Hur ska han reagera på detta? Jo, han tar tillbaka henne. Även han blir alltså tillsammans med henne igen trots detta.

Detta är mer drama än paradise hotel, mer pakter än Robinson och mer skitsnack än farmen PÅ SAMMA GÅNG.
Frågan är om hon hinner mörda någon eller om hon retar upp fel person och själv blir mördad först. För ärligt talat förvånar ingenting mig längre runt dessa människorna.
2019-05-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akcamallis
Har läst hela tråden nu och vet tamefan knappt var jag ska börja. Jag vet inte ens vad som är märkligast i denna otroligt märkliga soppa.
Hur kan man ha samvete att förstöra för så många människor?
Hur kan man som T & M/K orka med varandra? Hade någon skyllt på mig (DESSUTOM i en rättegång för Guds skull) hade jag under inga omständigheter pratat med personen igen. Aldrig. Men M/K hon blir TILLSAMMANS med denna människa. Vad i hela helvete?

Och J.
Inte nog med att hon gör en fake fb och skriver de mest fruktansvärda sakerna i hans namn. Hon dessutom anklagar honom för att ha misshandlat, våldtagit och fan vet allt.
Hur bemöter han det? Jo- även han blir tillsammans med henne.

Sedan har vi "jimmyboy" som är gift med T samtidigt som hon inte bara blir tillsammans med K/M SAMTIDIGT som de är gifta, nej, hon eldar även ner hans lägenhet. Hur ska han reagera på detta? Jo, han tar tillbaka henne. Även han blir alltså tillsammans med henne igen trots detta.

Detta är mer drama än paradise hotel, mer pakter än Robinson och mer skitsnack än farmen PÅ SAMMA GÅNG.
Frågan är om hon hinner mörda någon eller om hon retar upp fel person och själv blir mördad först. För ärligt talat förvånar ingenting mig längre runt dessa människorna.

När du beskriver det såhär känns allt extra skruvat på någe sätt.

Hon KUNDE ju ha haft ihjäl folk med sina bränder.
2019-05-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Kimpa verkar verkligen inte ha något emot att skapa drama och kaos.
En liten smula slugare än Tessan men endast marginellt. Undrar lite hur pass oskyldig och drabbad hon är..
K verkar vara riktigt duktig på att trigga T för att sedan luta sig tillbaka med popcornskålen och njuta av föreställningen.

Var orosanmälan mot Joa*** bara ett hot från T eller har det defakto förekommit en kontakt mot soc ang Js barn?

finns väl många indikationer på att hon faktiskt anmält damen J till soc. Hoten här, inläggen från någon som vefirierade detta, kommentarerna på hennes status om P.
Hoppas fanskapet låses in. inte kan vi ha en mördbrännare som.smyger omkring utanför förskolor och hotar och trakasserar ALLA.
2019-05-12, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
När du beskriver det såhär känns allt extra skruvat på någe sätt.

Hon KUNDE ju ha haft ihjäl folk med sina bränder.

Man glömmer bort det faktiskt. Är ju helt sjukt om man tänker på hur många som faktiskt hade änglavakt när hon fjuttade på kåken i jörn.
2019-05-12, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Man glömmer bort det faktiskt. Är ju helt sjukt om man tänker på hur många som faktiskt hade änglavakt när hon fjuttade på kåken i jörn.

man måste täbka på att hon förmodligen tänt fler elsvådor än bara en...så jävla tur att ingen omkom. givetvis synd att så många förlorade sitt hem.
2019-05-12, 02:19
Medlem
Citat:
man måste täbka på att hon förmodligen tänt fler elsvådor än bara en...så jävla tur att ingen omkom. givetvis synd att så många förlorade sitt hem.

Ja folk i denna tråden har iallafall sagt att hon tänt fyr på saker när de gått i skolan samt att de stått i tidningen om eldsvådor, som hon upptäckt och stoppat..

Antar att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Men hur kan man vara så överjävligt att man riskerar andras liv, för uppmärksamhet.
Inte bara riskerar hon andras liv i bränder, hon förstör ju för dem hon påstår sig vara på Fb. Med den sinnesslöhet alla runt henne verkar ha så är det nog många som går på det och kanske tar avstånd ifrån de personer hon påstår sig vara, istället för ifrån henne.
Tänk om hon lagt ner all energi hon har på att förstöra för folk, ringa och anmäla människor hit och dit till soc & polisen osv på något vettigt. Att hon kan somna på natten med gott samvete med vetskapen om vad hon gör för andra människor? För hur stor avsaknaden av IQ än är, så måste hon någonstans känna att det hon håller på med är fel? Att hon skadar människor. Eller? KAN en människa vara så kall och ond rakt igenom som hon är?
2019-05-12, 02:28
Medlem
Citat:

Ja precis. Det brann i huset i jörn vid flera tillfällen i källaren Som lägligt nog Terese upptäckte och larmade. Förutom det så har det brunnit på flera andra adresser kopplade till henne. Vid vissa tillfällen har sanvänner varit här på flashback och skrivit kort innan bränderna.
2019-05-12, 11:53
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Spelar ju ingen roll om HAN säger att det är över.

De är inte över förrän HON säger så.

Och NÄR det är över så fortsätter det oftast ändå med falska Facebooksidor, hot, SMS osv.

Har du väl tagit steget över gränsen så tar det aldrig slut och du och dina anhöriga får leva med det.
Ett nytt inlägg på P:s fejja med hjärtan. Det får mig att tro byggare bob med sitt inlägg slog huvudet på spiken, hon har inte accepterat ett avslut!

Stackars P och de i hans närhet. Snart bränner det till ordentligt i T:s proppskåp. Hoppas att alla är beredd på vad som kan komma. "kärt barn har många namn" heter det, "Terrorese" är ett träffande namn. Terese är en sådan person som inte släpper taget bara så där. Om de behövs, kommer hon köra över den/det som kommer i hennes väg och det kan liknas med terror.
2019-05-12, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Ett nytt inlägg på P:s fejja med hjärtan. Det får mig att tro byggare bob med sitt inlägg slog huvudet på spiken, hon har inte accepterat ett avslut!

Stackars P och de i hans närhet. Snart bränner det till ordentligt i T:s proppskåp. Hoppas att alla är beredd på vad som kan komma. "kärt barn har många namn" heter det, "Terrorese" är ett träffande namn. Terese är en sådan person som inte släpper taget bara så där. Om de behövs, kommer hon köra över den/det som kommer i hennes väg och det kan liknas med terror.

Som sagt, borderline. Vilken jäkla kaninkokerska. Vet vi hur P och fd frun bor, de bor förhoppningsvis inte i trähus.
2019-05-12, 13:35
Avslutad
Citat:
Som sagt, borderline. Vilken jäkla kaninkokerska. Vet vi hur P och fd frun bor, de bor förhoppningsvis inte i trähus.

Jag tror P och hans ex och deras gemensamma barn skulle uppskatta om de lämnades utanför den här tråden. Det är ju faktiskt Terrorese det handlar om, och inte så mycket hennes ex och deras omgivning. Sen har ju P tagit sitt förnuft till fånga, och Storuman är ju flera timmar bort, hon har väl ingen annan koppling dit så det känns lite långsökt att hon tar bussen i 3 timmar för att sätta fyr på deras hem. Då brinner de nog i hennes närområde istället. Men troligen kommer hon göra allt i sin makt för att göra livet surt för honom.
Tror P och exfru kommer vara målsägande i nästa fup.
2019-05-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Jag tror P och hans ex och deras gemensamma barn skulle uppskatta om de lämnades utanför den här tråden. Det är ju faktiskt Terrorese det handlar om, och inte så mycket hennes ex och deras omgivning. Sen har ju P tagit sitt förnuft till fånga, och Storuman är ju flera timmar bort, hon har väl ingen annan koppling dit så det känns lite långsökt att hon tar bussen i 3 timmar för att sätta fyr på deras hem. Då brinner de nog i hennes närområde istället. Men troligen kommer hon göra allt i sin makt för att göra livet surt för honom.

Kan hon Terror Tessan ta bussen till Jörn så kan hon nog ta dit med!För hon har väl ingen koppling dit heller förutom Exet!

Om man kollar igenom hennes bilder så förstår man att det inte är kopplat ända upp
Vilka kompisar.Bara det säger ju vad det är för klass på Kiss Tessan
2019-05-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa

Blir nog svårt att hålla dom utanför tråden, du säger ju själv att de troligen är framtida målsägande. Men förhoppningsvis kommer de lindrigt undan. visste inte hur långt bort Storuman var men å andra sidan är T spritt språngande galen. tex poliskvinnan i förra vändan var ju rädd att hennes hem skulle brinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in