Tydligen så rör det sig om LGH1201 men lägenheten ska vara uthyrd till en yngre kvinna.
GM som är i 30års åldern hade stormat lägenheten under Söndagsförmiddagen. En Kvinna i 20årsåldern och en annan man ska ha flytt från stället via ett fönster och tagit sig ner via brandkårens kranbil.
Insatsen pågick under hela Söndagen och många timmar senare hade GM gett upp och överlämnat sig till piketstyrkan.
Möjligt scenario: Tjejen som numera bor där vänstrade kille vilket pojkvännen fått reda på. GM har blivit svartsjuk och helt vansinnig stormat stället med kniv?
Tydligen så rör det sig om LGH1201 men lägenheten ska vara uthyrd till en yngre kvinna.
GM som är i 30års åldern hade stormat lägenheten under Söndagsförmiddagen. En Kvinna i 20årsåldern och en annan man ska ha flytt från stället via ett fönster och tagit sig ner via brandkårens kranbil.
Insatsen pågick under hela Söndagen och många timmar senare hade GM gett upp och överlämnat sig till piketstyrkan.
Möjligt scenario: Tjejen som numera bor där vänstrade kille vilket pojkvännen fått reda på. GM har blivit svartsjuk och helt vansinnig stormat stället med kniv?
Du har hört helt fel. Det är 27-åringens mamma samt hennes sambo som fick fly genom badrumsfönstret.
Citat från sverigesradio: "Allt började när 27-åringen tidigt på söndagsmorgonen trängde sig in hos två närstående personer, en man och en kvinna, i deras lägenhet."
Jaha är det såpass? Då ber jag om ursäkt för felaktiga uppgifter. Jag vidarebefordrade bara det jag hört från en vän. Men det låter sjukt märkligt. Ska vara någon som är ruggigt sur på sina föräldrar isåfall.
GM heter Je*per Pers*on och kommer från Nälden men bor i Ängsmon idag.
Enligt säkra källor så ska GM ha brutit sig in i sin mammas lägenhet och knuffat ner henne i marken direkt samt misshandlat sin styvpappa. De lyckades fly in till badrummet och låste in sig medans Je*per var och hämtade en kniv för att, enligt honom mörda dem. Je*per ska ha skrikit X antal gånger att dom kommer dö idag enligt vittnen.