2019-05-10, 16:14
Medlem
Citat:
Har den krysskåra? Dessa? https://www.fass.se/LIF/product?user...19741101000060

Om du inte har gabatolerans så kommer du att bli trevlig på 2 mg. Ångestfri, lugn, avslappnad och social. Vissa verkar dock flippa helt på låga doser Iktorivil medans vissa (främst epileptiker) kan ha sisådär 20 mg/dygn och inte känna av den ens.

Ja exakt, en sån ja. Men då blir de nog en trevlig kväll, går den bra ihop med weed?
Senast redigerad av Mj00lk1 2019-05-10 kl. 16:17.
Citera
2019-05-10, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mj00lk1
Ja exakt, en sån ja. Men då blir de nog en trevlig kväll, går den bra ihop med weed?
Vad bra. Ja absolut, blir ännu trevligare. Men undvik alkohol eftersom du är ovan vid benso.
Citera
2019-05-10, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mj00lk1
Återkom med resultat.
Citera
2019-05-11, 09:04
Medlem
KringExs avatar
Klonazepam ska enligt alla tabeller och källor vara lika dospotent/lika stark som Alprazolam. MY AS!
2 mg Klonazepam känner jag knappt av. Eller ja, man blir ju lite avslappnad i kroppen men av 2 mg Alprazolam då blir man ganska så påverkad! Om man inte har tolerans såklart.
Håller ni inte med?
Citera
2019-05-11, 11:21
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Klonazepam ska enligt alla tabeller och källor vara lika dospotent/lika stark som Alprazolam. MY AS!
2 mg Klonazepam känner jag knappt av. Eller ja, man blir ju lite avslappnad i kroppen men av 2 mg Alprazolam då blir man ganska så påverkad! Om man inte har tolerans såklart.
Håller ni inte med?

Tycker det luriga med Klonazepam är att man inte känner sig så påverkad, men kommer på i efterhand att man nog ändå var det...

Vill sluta med benz, har lagt Klona på hyllan och äter bara Diazepam idag, men vet inte om jag kommer lyckas sluta helt. Det kommer liksom aldrig ett så långt break i min vardag så jag kan må som man gör under en AT.
Citera
2019-05-11, 13:12
Medlem
Ja riktig jävla idiot benso. Tung och billig. Uppblåst i både kropp och själ. Dum i huvudet blir jag och som sagt märker man det inte förens man lagt av.
Citera
2019-05-11, 18:29
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Ja riktig jävla idiot benso. Tung och billig. Uppblåst i både kropp och själ. Dum i huvudet blir jag och som sagt märker man det inte förens man lagt av.

Indeed. När jag, för några år sedan, gick dagligen på Klonazepam var jag fan uppe och snuddade vid solen som Ikaros. Men allt det är borta idag.

EDIT: Sen pajade ju så klart hela min persona till slut och jag skuffades ut från de fina salongerna. Droger ger och droger tar.
Senast redigerad av BettyBamBam 2019-05-11 kl. 18:35.
Citera
2019-05-11, 19:13
Medlem
Blir man lugnare av Iktorivil än av Xanor? Xanor verkar vara så stark. Jag ska träffa min läkare till veckan och få byta medicin. Jag har Sobril nu.... tänkte om jag skulle föreslå Iktorivil
Citera
2019-05-12, 00:17
Medlem
Skön muskelavslappning, 0.5 mg räckte för mig utan tolerans
Senast redigerad av snailtrack 2019-05-12 kl. 00:19. Anledning: stavfel
Citera
2019-05-12, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Håller ni inte med?
Detta är som du vet mycket individuellt men jag håller med. Iktorivil ger ingen påverkan öht men fungerar dock bra mot underliggande oro, ångest och stress. Tar 3 mg/dag. Skulle jag ta 3 mg Alprazolam så blir jag definitivt påverkad. Detsamma gäller ekvivalent dos Diazepam, Lorazepam, Nitrazepam, Flunitrazepam, Triazolam osv.
Citera
2019-05-12, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strunten74
Blir man lugnare av Iktorivil än av Xanor? Xanor verkar vara så stark. Jag ska träffa min läkare till veckan och få byta medicin. Jag har Sobril nu.... tänkte om jag skulle föreslå Iktorivil
Du lär få Stesolid, om du får byta. Jag bytte Stesolid mot Iktorivil av många skäl, men Stesolid är mycket bättre mot stark ångest och oro, men har snabb toleransökning och en vansinnigt lång halveringstid medans Iktorivil i många fall inte skapar tolerans mot sig själv.
Citera
2019-05-12, 11:36
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snailtrack
Skön muskelavslappning, 0.5 mg räckte för mig utan tolerans

Bra för dig! När jag testade Iktorivil första gången och inte hade tolerans så behövde jag 2 mg för att känna mig behaglig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in