Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Så den här (för övrigt märkligt sakliga) texten publicerades alltså innan SD:s möte:
Vet inte, den där texten nämner inte i vart fall inte vad Åkesson uträttade under sitt möte, kanske indikerar det att dom håller med i min tidigare beskrivning över jippot
Vad var det som var sakligt tyckte du?, jag noterade bara en sak, det lustiga förklenandet
i att inte vilja kalla det för angrepp...utan det kunde lika gärna tolkas som ett välmenande skämt att ha hällt surströmmings-polkan på informationsmaterialet, och att det får stå helt för AFS att dom klagar över det, dom är nästan lika "inte tar någon på allvar" i tonfallet som mina flashback-alster, problemet är bara att det ska riktas åt alla håll då...eller åt inget håll alls
"Klagomål har framförts från Alternativ för Sverige eftersom demonstranterna hällt surströmmingsspad på partiets informationsmaterial."
Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/kasselstrand-och-akesson-motte-motdemonstranter
Jag måste säga att jag inte alls fattade först vad Jimmie Åkesson gjorde på platsen över huvud taget. Eller, vad fan: hade SD möte senare, eller var Jimmie bara där i samband med Kasselstrands framträdande? Jävligt förvirrande. Det är bara för märkligt om Jimmie har blivit någon sorts AfS-hangaround. Han kan ju inte supporta ett parti som utmanar hans SD om makten. I teorin, alltså.
Förövrigt undrar jag vad Anna Hagwall uträttar i AFS? jag skiter i hennes son & vad han gjort, jag vill att hon ska ha en uppgift, varför kandiderar hon inte till Bryssel? hon har tidigare för SD kandiderat till EU parlamentet va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nimar
Kan verkligen 50% stämma? vare sig juni listan, Fi eller piratpartiet har varit i närheten av 4% i riksdagsvalen men till eu parlamentet har dom kommit in i, samtliga småpartier har fått minst 8 gånger fler röster i eu valet än vad dom skulle ha fått i ett riksdagsval så afs kan nog komma över 1%
Nu när junilistan med Nils "men inte utan mitt gulsot" lagts på is, måste ju Sverige få fram en ersättande kritisk företrädare.. eller så stämmer det inte, vilket EU kritiska alternativ bland småpartier kan få rösten om inte AFS?