2019-05-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det spelar ingen roll hur hög sannolikheten är. Det ska vara ställt bortom rimligt tvivel. Vill du att vi ska använda oss av samma metoder som man använder i killarnas födelseland? På vilket sätt är Sverige ett bättre land i så fall? Jag vill i alla fall att Sverige fortsätter vara ett av världens mest rättssäkra länder.

Nej. Öga för öga osv
Jag vill se de hänga
Citera
2019-05-10, 23:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Du din jävla quisling borde veta hut. De flesta vet nuförtiden hur det ligger till. Redan när jag gick på högstadiet 1998 fanns det en mängd psykopater från Jugoslavien som gjorde livet surt för varenda svenne som råkade möta deras ögonkontakt.

Jugoslaver åtnjuter dock skydd från Sverigevänliga Idag.

... I know, it's PREPOSTEROUS, men.. That's How It IS!

Vi 70-talister krigar i nuläget emot den uppfattning 90-talister har av idag, tro det eller ej.

Sverigevänliga ser personer från Kosovokriget som nån sorts föredömen Idag...
... I know... It's SICK!!!

Det samhälle Vi föredrog, är ett minne blott.

Dagens ungdomar ser upp till det Vi kallade för skräp för 30 år sedan..
Senast redigerad av Trolltestet 2019-05-10 kl. 23:52.
Citera
2019-05-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Nej. Öga för öga osv
Jag vill se de hänga
Om du har dessa värderingar förstår jag inte varför du inte flyttar till Afghanistan exempelvis? Där har man värderingar som stämmer rätt bra med dina, så du hade säkert trivts bättre där.
Citera
2019-05-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho7256
Varför slogs dom inte tillbaks, jag skulle gjort det, annars hade det varit svårt att se sig själv om något annat än en total looser för resten av livet..

Dom valde ut han för att han var liten och dom kände säkert till att han inte kunde
försvara sej.
Citera
2019-05-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Om du har dessa värderingar förstår jag inte varför du inte flyttar till Afghanistan exempelvis? Där har man värderingar som stämmer rätt bra med dina, så du hade säkert trivts bättre där.

jag är inte afghan.
så varför ska jag flytta pga mina värderingar?
Citera
2019-05-10, 23:54
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Dom valde ut han för att han var liten och dom kände säkert till att han inte kunde
försvara sej.

HUR vet du det?
Citera
2019-05-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Sök i tråden, latmask. Och inte ens du är väl helt obekant med att t.ex. att (de allt fler kvinnliga) åklagarna bara yrkar på utvisning i 1 av 5 våldtäktsmål. Av de ynka 7 % av alla anmälda våldtäkter som faktiskt går till åtal. Varför tror du att Amnesty gnäller på Sverige? Och vad gäller det arabiska avskummet som plågar den svenske pojken - han påstås ju vara 16 år och är därför inte dömd i domstol och kommer heller inte bli utvisad, för att han är ett baaarn. Men han har redan förekommit i en rad brottsmål. Som finns här i tråden. För den intresserade och den energiske och den som vill ha något på fötterna.

Du är helt osammanhängande. Håll dig till fallet vi talar om och svara på min kommentar istället.
edit; åter igen. Bevisbördan ligger hos dig. Jag är nyfiken på domarna som styrker att de hunnit med en rad brott. Det är märkvärdigt att du tar det som ett personligt motargument att jag bara söker sanningen. Kommer inte bli ledsen om du levererar, utan helt enkelt stärkas i min övertygelse att dessa individer borde skickas ut.
Senast redigerad av Flyingtart 2019-05-11 kl. 00:11.
Citera
2019-05-11, 00:14
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Har kollat på detta klippet som påstås handla om samma gärningsmän som det senaste nu i Kil.
Det är ju småglin och även om de nu är några år äldre är de fortfarande inget annat än snorungar. När vi inte längre kan ta tag i och tillrättavisa ungar på ett effektivt sätt då har vi sannerligen problem i det här landet.
Citera
2019-05-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingtart
Du är helt osammanhängande. Håll dig till fallet vi talar om och svara på min kommentar istället.

Okej, om du tycker att jag är osammanhängande så kan du ju söka info i tråden i stället. Som jag jag ju redan har uppmanat dig till. Till exempel filmen från 2017 då stackars babben misshandlar en annan svensk.
Citera
2019-05-11, 00:16
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!
För att han är väldigt rädd antagligen. Du hade väl självklart lagt dig i och dödat dom
Två nedslagna småbabbefittor som ligger söndertrasade och blödande på marken och ber för livet.

Problemen då är ju att man då får "bruschorna" efter sig då dom är fega som fan. Inavlade fanskap.

Men det är väl skitsamma. Alla dör ju en dag ändå.
Citera
2019-05-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Okej, om du tycker att jag är osammanhängande så kan du ju söka info i tråden i stället. Som jag jag ju redan har uppmanat dig till. Till exempel filmen från 2017 då stackars babben misshandlar en annan svensk.

Åter igen. Bevisbördan ligger hos dig, grundläggande logik. Jag är nyfiken på domarna som styrker att de hunnit med en rad brott. Det är märkvärdigt att du tar det som ett personligt motargument att jag bara söker sanningen. Kommer inte bli ledsen om du levererar, utan helt enkelt stärkas i min övertygelse att dessa individer borde skickas ut.

I pöbelhetsen kan vi säkert urskilja filmer där personer liknande blattarna i aktuell film misshandlar någon. Vad jag vill se är offentliga dokument som styrker att det är samma personer. Eftersom de har begått en rad brott borde det vara en enkel sak att redovisa med tanke på att domar är offentliga dokument.

Din hjärna tycks vara för full av tribalism för att begripa att bara för att jag söker en träffsäker bild av verkligheten så betyder det inte att jag inte är "på ditt lag".
Senast redigerad av Flyingtart 2019-05-11 kl. 00:20.
Citera
2019-05-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Har kollat på detta klippet som påstås handla om samma gärningsmän som det senaste nu i Kil.
Det är ju småglin och även om de nu är några år äldre är de fortfarande inget annat än snorungar. När vi inte längre kan ta tag i och tillrättavisa ungar på ett effektivt sätt då har vi sannerligen problem i det här landet.

Snorungar? Pojkstreck? Vad har den stackars förövaren varit med om?

Skiter faktiskt fullständigt i vad han har eller inte har varit med om. Det här är ett arabäckel som ger sig på svenskar. Varför ska vi ha sådana störda araber i Sverige? Kan man inte bete sig, så ska man UT.

Varför skulle vi svenskar vilja importera störda araber? Vad skulle poängen vara för oss och våra barn? Att vi ska känna oss snälla? Som ena dumhjon. Nej, ut med packet. Muslimerna har 60 egna länder de kan vara i. Vi har ett enda Sverige. Svenskarnas enda rättmätiga land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in