Citat:
Mindfucked på vilket sätt? Positivt eller negativt?
Citat:
Jag ser det som en krigsstrategi; undvik allt för många fronter samtidigt. Det är enklare att slå ut motståndet genom att koncentrera resurserna på mindre/få mål än att fördela resurserna på större/flera mål.För mig är det som en pusselbit som faller på rätt plats. Zionisterna styr allt, de är toppen av pyramiden, de kontrollerar deep state. Därför har jag haft svårt att få ihop det varför Trump stöttar zionisterna då de är roten till deep state, federal reserve etc, men nu blir allt mer logiskt. Att vara mot Israel är som att skjuta sig själv i foten eftersom judarna styr bakom kulisserna.
I fallet Israel/sionisterna känns det onödigt att väcka den björn som sover. Innan björnen kan väckas måste den försvagas och göras försvarslös.
Citat:
Sverigedemokraterna är kontrollerad opposition, vilket jag skrivit om tidigare. Finns nog inget parti med så hög koncentration judar som just Sverigedemokraterna.Det verkar som Zionisterna lämnar demokraterna/vänsterkanten för att gå över till att stödja den konservativa högern eftersom de nuförtiden är för Israel. Sverigedemokraterna stödjer ju Israel t.ex medan vänstern inte gör det. De nya demokraterna i USA (AOC med flera) är anti Israel medan Trump är för.
Tolkar jag det rätt att din teori är att Trumps slutgiltiga mål är att öka makten till judarna [genom Israel]?