2019-05-10, 14:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Finns inget som heter hets mot folkgrupp i USA.
Vad har det för betydelse?
Citera
2019-05-10, 14:38
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jajävlar! Nu är även SD på väg till Kil.

https://nyheteridag.se/efter-invandrarnas-brutala-misshandel-nu-aker-sd-till-kil-for-att-traffa-ungdomarna/

Bra gjort av SD. Detta verkar utveckla sig till ett nytt Forserum.
SD och US måste ju använda varenda situation för att bli relevanta igen.
Citera
2019-05-10, 14:41
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington

SD, NMR, kanske Lamotte. Det är flera som är på väg tydligen.

Men med tanke på bensinupproret och pensionsdemon så är nog SD mer relevanta idag än på länge.

https://www.youtube.com/watch?v=gw4QZP-aJlE
Citera
2019-05-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington

KD och M får inte förtroendet i frågan så enkelt.
Bra initiativ om det sker konstigheter.
Citera
2019-05-10, 14:43
Medlem
kirugumis avatar
Från Twitter igår kväll:
”Blev anhållen tidigare idag av Värmlandspolisen i Karlstad efter mitt besök i Kil igår kväll. De ville ha mig till "hets mot folkgrupp" bara för att jag och många andra med mig visade vad vi tycker om afghangrabbar ger sig på våra yngre! Jag är släppt sedan några timmar...
Citera
2019-05-10, 14:48
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tror att den bästa lösningen i den här situationen är ett medborgargarde som ger förövarna "lagom mycket" stryk. Annars finns det stor risk för att det kokar över.

Ett medborgargarde kan kanske vara en bra idé. Lagom med stryk är ganska mycket det, så att blattarna inte får för sig att de ska försöka hämnas.
Citera
2019-05-10, 14:49
Medlem
Roccoletartjejers avatar
Problematiskt att fria tider sprider en falsk bild av konfronrationen. De säger att den ena av sammandrabbade "sparkade genom rutan". Men det är ju en falsk bild av händelseförloppet som man bidrar till att sprida.
Citera
2019-05-10, 14:58
Medlem
BigIvars avatar
Vi kan vara helt säkra på att det hade blivit ett djävla liv överallt om det var två svenska EPA-grabbar som spöade en blatte.
Citera
2019-05-10, 14:58
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Från Twitter igår kväll:
”Blev anhållen tidigare idag av Värmlandspolisen i Karlstad efter mitt besök i Kil igår kväll. De ville ha mig till "hets mot folkgrupp" bara för att jag och många andra med mig visade vad vi tycker om afghangrabbar ger sig på våra yngre! Jag är släppt sedan några timmar...

??? Vilken/vems twitter? Var har du sett det?
Citera
2019-05-10, 15:00
Medlem
Roccoletartjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Vi kan vara helt säkra på att det hade blivit ett djävla liv överallt om det var två svenska EPA-grabbar som spöade en blatte.
Men då skulle det ju ha varit ett hatbrott
Citera
2019-05-10, 15:09
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Ett gäng yngre invandrarkillar våldtog en vit svensk tjej i ett parkeringsgarage tidigt nittiotal och sen snodde de hennes skor. Straffet de fick var ett samtal med soc där de berättade att svenska tjejer är helt okej att våldta och var inget de skämdes för. Ändå gnäller du på skinheads? Visar bara på ditt hat och rasism mot vita svenskar.

Det är du som är rasisten här, du och ditt gäng hatar vita svenskar och det är rasism även om media och landsförrädaren Löfvén påstår nåt annat.
Oj vad du missförstår mig. Jag var väldigt ironisk ang 11 åringen.
Däremot tyckte jag att även skinsen jag såg jaga grabbarna på t-bana också var svinga... dessbättre hann tåget stänga dörrarna...så detta fall i Kil är mycket värre...och jag skulle aldrig som vissa här försöka hitta på ursäkter för vad Kil- förövarna gjort.
I övrigt tycker jag alls våldtäktsmän från utlandet ska straffas och utvisas, helst tillsammans med sina familjer som inte kunnat uppfostra sina söner.
Citera
2019-05-10, 15:12
Medlem
Den här typen av bråk och tjafs har skett dagligdags i Sverige sedan 80-talet. Är det månne nästa Paulo Roberto vi ser i videon. Snart står han där och lagar Kabuli palaw och allt är förlåtet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in