2019-05-09, 23:36
Medlem
Ja verkligen tortyr de handlade om
Citera
2019-05-09, 23:45
Medlem
happilappis avatar
Vilken jävla skräptråd. Här hade man förväntat sig tortyr och det enda man får se är att dom klappar hamstern med en sked och en morot.
Citera
2019-05-10, 00:22
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Vilken jävla skräptråd. Här hade man förväntat sig tortyr och det enda man får se är att dom klappar hamstern med en sked och en morot.

En sked och en morot? Det rör sig alltså om klappmongon?
Citera
2019-05-10, 00:33
Medlem
brianmolkos avatar
Sprutade de rengöringsmedel på den ?
Citera
2019-05-10, 01:11
Medlem
om de torterar djur vid 16 vad gör dom inte vid 26
Citera
2019-05-10, 03:37
Medlem
DigglerNicks avatar
Dom misshandlar väl kanske inte, men dom är onödigt elaka emot den lille stackarn.. borde ge dessa lüder en rejäl omgång med teleskopbatong! Ush, finns inte mycket som får igång min ilska så som misshandel utav barn & djur!

Gjorde en snabb Googling på "svenskahamsterfruarna" som de eventuellt två töserna kallar sig på Snapchat.

Gav resultat:

LÄNK

Citera
2019-05-10, 04:33
Medlem
namunamnams avatar
Detta är inget emot vad min lillasysters väninna gjorde år 1994. Hon körde in en hel blyertspenna i ändtarmen på sin hamster, som dog. Hasse hette den, och ligger begravd i en skogsdunge utanför Motala.
Citera
2019-05-10, 04:49
Medlem
irrelevants avatar
Vilket skämt. De jiddrar ju bara med den lite. Kanske lite hårdhänt, men inte värre i proportion till hur man brukar se folk busa och retas med sina hundar. Ser inte problemet.
Citera
2019-05-10, 05:04
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Sprutade de rengöringsmedel på den ?
Nej, de sprutade rengöringsmedel på ett duschbås gjort av glas och använde sedan hamstern som en slags trasa. Jag kan dock inte avgöra om hamstern kommer i kontakt med medlet på glaset eller inte, men att de är oaktsamma med hamstern är ganska självklart. Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall fler klipp finns/fanns där de faktiskt dödar djuret.

När jag tittade på klippet fick jag en känsla av att deras "lek" gradvis eskalerade från lätta "smisk" med en matsked till att använda hamstern som en disktrasa eller liknande. Att det sedan har eskalerat till någonting mer obehagligt är inte helt osannolikt. Bara för att det är unga tjejer så betyder det inte att de inte heller kan plåga djur till döds.

Finns ju massvis med klipp där tjejer gör allt från att med spetsiga klackar trycka sönder kattungar till att slänga hundvalpar i en flod.
Citera
2019-05-10, 05:38
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Nej det är inte tortyr men förhoppningsvis upptäcker tjejerna den här tråden så dom slutar göra korkade snapvideos som involverar deras husdjur när dom vet hur idioter överreagerar på internet.
Citera
2019-05-10, 05:53
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Nej det är inte tortyr men förhoppningsvis upptäcker tjejerna den här tråden så dom slutar göra korkade snapvideos som involverar deras husdjur när dom vet hur idioter överreagerar på internet.

Sadister, psykopater; finns inget att försvara i beteendet (att andra skadade individer i sin tur hotar är ingen anledning att lägga locket på).

Hoppas de blir anmälda och får rejäla böter.
Citera
2019-05-10, 05:55
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Nej, de sprutade rengöringsmedel på ett duschbås gjort av glas och använde sedan hamstern som en slags trasa. Jag kan dock inte avgöra om hamstern kommer i kontakt med medlet på glaset eller inte, men att de är oaktsamma med hamstern är ganska självklart. Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall fler klipp finns/fanns där de faktiskt dödar djuret.

När jag tittade på klippet fick jag en känsla av att deras "lek" gradvis eskalerade från lätta "smisk" med en matsked till att använda hamstern som en disktrasa eller liknande. Att det sedan har eskalerat till någonting mer obehagligt är inte helt osannolikt. Bara för att det är unga tjejer så betyder det inte att de inte heller kan plåga djur till döds.

Finns ju massvis med klipp där tjejer gör allt från att med spetsiga klackar trycka sönder kattungar till att slänga hundvalpar i en flod.

Gör en polisanmälan om djurplågeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in