2019-05-09, 21:32
Medlem
Här har ni videon på Vimeo med gärningsmännens alla uppgifter!

https://vimeo.com/334700054
Citera
2019-05-09, 21:38
Medlem
JSelwyns avatar
Ännu ett bevis (bland tusentals) att vi i Sverige har invandrare som inte skall vara här. Man blir förbannad...
Citera
2019-05-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Den här öga för öga mentaliteten är illavarslande. Låt skola och socialtjänst reda ut den här konflikten och gå vidare.

För kriminella bladingar är det säkert förödande. För förtryckta svenskar en befrielse.
Dra lärdom, tålamodet är slut på många håll och konsekvenstänk för babbeluringarna är kanske en bra ide.
Citera
2019-05-09, 21:48
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
För kriminella bladingar är det säkert förödande. För förtryckta svenskar en befrielse.
Dra lärdom, tålamodet är slut på många håll och konsekvenstänk för babbeluringarna är kanske en bra ide.

det är faktiskt inte hela världen att stå upp och försvara sig.
det som skrämmer mig är tystnaden från samhället.
utan uppbackning blir det svårt
Citera
2019-05-09, 21:49
Medlem
Golonkas avatar
Det lovas runt i tråden om besök hit och dit. Det snackas om evakuering, skyddshäkte, omlokalisering... Kan man få en "tango down"-bekräftelse snart så man kan orka gå till jobbet i morgon?
Citera
2019-05-09, 21:52
Bannlyst
I ärlighetens namn verkar väl bara vara den ena blatten som misshandlar?
Horan sim filmar måste dock hittas och s******s.
Citera
2019-05-09, 21:52
Medlem
Golonkas avatar
Eniro-söker man adressen på lille Ameer, så hittar man tre personer skrivna där med samma efternamn...
Citera
2019-05-09, 22:20
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryliant
Från Facebook

Sören Katta Harling

Detta hände den 11 Juni 2017 med samma killar som misshandlade i kil den 1 maj 2019. Samma killar misshandlade även våran son 1 år tidigare. Men allt lades bara ner trotts att dom hittat både knivar och järnrör efter detta gänget som går på våra svenska barn gång på gång.

https://www.facebook.com/Harling/videos/2246567229005035/?t=181

Herregud. Vilka imbeciller. Den där lillkillen i rött är så fruktansvärd frustrerad av att han inte vågar sig på den större svenska vikingen i skägg. Vikingen står kolugnt med båda fötterna på jorden medans den där lilla apan bara springer omkring i vrede. Sjukt roligt! Han känner så så jävla underlägsen.

Man önskar bara att skäggisen skulle ta upp lillkillen och bara kasta iväg honom genom luften. Inte slå utan bara kasta bort honom som smuts.
Citera
2019-05-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryliant
Från Facebook

Sören Katta Harling

Detta hände den 11 Juni 2017 med samma killar som misshandlade i kil den 1 maj 2019. Samma killar misshandlade även våran son 1 år tidigare. Men allt lades bara ner trotts att dom hittat både knivar och järnrör efter detta gänget som går på våra svenska barn gång på gång.

https://www.facebook.com/Harling/videos/2246567229005035/?t=181

Vi har själva röstat fram dessa politiker vars tjänstemän tvingas gå i PK ledbandet om de skall ha jobben kvar. Jag kan själv vara skyldig till att ha röstat på ett PK-parti i år 2010 kommunalval.
Jag straffar mig själv rituellt en gång i månaden efter att jag insett detta. Bättre än att hela tiden förneka att man är medskyldig.
Citera
2019-05-09, 22:39
Medlem
SVT skriver "Spridningen av misshandelsfilm kan vara olaglig". https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/spridningen-av-misshandelsfilm-kan-vara-olaglig

MUAHAHAHAHAHAHA! Sprid, sprid, sprid filmen, för i helvete!
Citera
2019-05-09, 22:48
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeRescue
SVT skriver "Spridningen av misshandelsfilm kan vara olaglig". https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/spridningen-av-misshandelsfilm-kan-vara-olaglig

MUAHAHAHAHAHAHA! Sprid, sprid, sprid filmen, för i helvete!

Då undrar man ju vem som spred den först. Det lär väl initialt ha varit personen som filmade det hela. Men det skulle inte förvåna mig ifall de som filmade får gå fria och sedan åker ett antal helt oskyldiga svenskar dit, som inte hade med saken att göra överhuvudtaget, och får fängelse för att ha spridit filmen.
Citera
2019-05-09, 22:53
Medlem
FelGuds avatar
Var är föräldrarna?

Hade detta hänt min son hade jag varit där med pepparspray och fjäderbatongen och läxat upp dem tills de inte längre känner sig trygga på gatan...
Det är viktigt att ta till sig deras kultur och markera att deras son inte kan kränka ens familjs heder på detta vis.

Har din son sparkat min son i huvudet ska jag sparka din son eller någon i din familj i huvudet, heder är heder. Det är det enda som fungerar när du har att göra med icke integrerade invandrare, du måste prata deras språk, våld. Annars kommer de bara fortsätta göra livet surt för din familj.

Efter du har återtagit din heder så kan du prata med familjen och berätta att händer det igen så kommer du hämta släkt/vänner och hämnas dubbelt så hårt.
Senast redigerad av FelGud 2019-05-09 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in