2019-05-09, 17:35
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Fan va irriterad jag är nu. Idioten som spoilade angående vem som får kvällens immunitet ett helt dygn före, är du efterbliven på riktigt?
OM DU SETT ETT AVSNITT I FÖRVÄG ANVÄND DÅ SPOILERTAG, är det svårt?

Håller med. Så vedervärdigt gjort.
Finns ingen spänning alls inför kvällens avsnitt.
Citera
2019-05-09, 19:53
Medlem
Enmansdemos avatar
1 tvååring kunde räkna utan dom inte skulle få smaka på Anders majskolv
Citera
2019-05-09, 19:54
Medlem
DoktorNos avatar
- "Det här är ju riktigt gott!"
Fan, Arga Snickaren är ju riktigt rolig
Citera
2019-05-09, 19:54
Medlem
Haha.
- "Hörde ni? Det fräste"
Senast redigerad av 496 2019-05-09 kl. 19:56.
Citera
2019-05-09, 20:02
Medlem
Browndawgs avatar
Hallåan på TV4 sa just "På söndag får vi se det påstått värsta örådet någonsin i Robinson".

Låter lovande.
Citera
2019-05-09, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Visst har inte söndagens ö-rådsavsnitt kommit upp på c-more innan söndag tidigare? Har iaf sett det nu, kanske var en läcka från c-morse sida.

Är det borttaget eller var hittar du det?
App eller web?
Citera
2019-05-09, 20:22
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Visst har inte söndagens ö-rådsavsnitt kommit upp på c-more innan söndag tidigare? Har iaf sett det nu, kanske var en läcka från c-morse sida.

Nope, kommande veckas avsnitt läggs upp på C-more efter söndagskvällens avsnitt, dock ej kommande söndags avsnitt. Så i det här fallet (om du nu talar sanning vill säga) har C-more i så fall tabbat sig.

Oavsett fallet finns inte avsnittet (som bör vara #41) kvar.
Citera
2019-05-09, 20:37
Medlem
DoktorNos avatar
Jag tror att de fyra från Utposten får komma tillbaka samma dag som örådet är och att man blir tvungen att rösta ut fem, sex stycken på en gång i ett enda öråd.

Grundar min gissning på att det i nuläget är väldigt mycket folk kvar men inte tillräckligt många avsnitt kvar för att hinna rösta ut de kvarvarande en och en.
Citera
2019-05-09, 20:42
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror att de fyra från Utposten får komma tillbaka samma dag som örådet är och att man blir tvungen att rösta ut fem, sex stycken på en gång i ett enda öråd.

Grundar min gissning på att det i nuläget är väldigt mycket folk kvar men inte tillräckligt många avsnitt kvar för att hinna rösta ut de kvarvarande en och en.

Jag tror produktionen är rejält överraskad över att ingen på utposten gett upp än. Skulle därför inte förvåna mig ett dugg om de tvingas tävla mot varandra där bara vinnaren får återgå till den riktiga tävlingen...
Citera
2019-05-09, 20:49
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Jag tror produktionen är rejält överraskad över att ingen på utposten gett upp än. Skulle därför inte förvåna mig ett dugg om de tvingas tävla mot varandra där bara vinnaren får återgå till den riktiga tävlingen...

Jag tror du är något på spåren. Minns jag inte helt fel, så skickade Arga Snickaren, aka Korvgubben, deltagarna till Utposten ungefär med orden, "det enda ni behöver göra för att få komma tillbaka till Robinson är att härda ut här på Utposten". Det sades definitivt ingenting om ett visst antal, eller något typ, den starkaste, eller vinnaren, får återvända. Därför tror jag att det kan ligga något i ditt resonemang.
Citera
2019-05-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77

Jo, för finns inte på kartan att alla fyra bara helt plötsligt kan dyka upp och vara med i huvudtävlingen.
Dock så måste ändå produktionen räknat med att tre inte ger upp. Då det räcker med att en ger upp så får de övriga tre mat och härligheter.

Skulle vara surt för utposten om de bara avslutas med en tävling som avgör allt. Då det hela tiden låtit som att bara man härdar ut får man komma tillbaka. Det kan ju dock vara så att sista tävlingen är just en "härda ut" tävling, den som härdar ut längst vinner.
Citera
2019-05-09, 21:11
Medlem
Ledarens avatar
Utposten är verkligen sinnesjukt tråkigt inslag. Robert har ingen energi, Norrbaggen är trött eller nåt men inget att gråta över, Veganen gnäller bara och gör ingenting och Peter vill ge upp men ändå inte. Känns som tortyr att kolla på det där. Få in dem i tävlingen already.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in