2019-05-07, 23:35
Medlem
MirreSs avatar
Just det är faktiskt mycket märkligt...... I tråden tror jag det finns en ganska otydlig bild bakifrån men annars inget. Han brukar nog käka på kvarterskrogen. Vad jag läst innan jobbar han på Samhall. Andra som har mördat betydligt färre finns på mängder av bilder.
Jag tror inte att han är "rehabiliterad" och riskfri. Ingen man vill träffa på i tvättstugan 😱
Citera
2019-05-08, 08:58
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MirreS
Idaborgsgatan
På samma adress bor en 29-årig man?!
En tvåa på 44kvm.
Låter märkligt... Någon som vet?
Citera
2019-05-08, 09:25
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
På samma adress bor en 29-årig man?!
En tvåa på 44kvm.
Låter märkligt... Någon som vet?
Gått en del rykten han skulle vara lagd åt andra hållet men är inte säker så låter det vara osagt. Personen kan lika gärna vara någon inneboende.
Citera
2019-05-08, 10:00
Medlem
MirreSs avatar
Enligt Ratsit bor han där själv
Citera
2019-05-08, 10:25
Medlem
MirreSs avatar
Ser ut som att han faktiskt har varit sambo till för några veckor sedan. Den personen har flyttat till Docentgatan och bor där med en annan man.... Så Anders gillar kanske män...Hans relation med sin mor var vad jag förstått lite knepig. Kanske har det gjort att han föredrar män.
Senast redigerad av MirreS 2019-05-08 kl. 10:29. Anledning: Mer inf
Citera
2019-05-08, 10:32
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Bild på denna lirare vore uppskattat!
Det finns en pixlad bild i helfigur som påstås förställa AH.

https://densvartadahlian.blogg.se/2011/june/anders-hansson-morden-pa-malmo-ostra-sjukhus.html
Citera
2019-05-08, 10:50
Medlem
Citat:
Idaborgsgatan
Oj, då bor han väldigt nära sin gamla arbetsplats. Rent ut av bara ett stenkast.
Citera
2019-05-08, 10:57
Avstängd
HarryScheinens avatar
Jag trodde nämnda mördare var död (att han tagit sitt liv för länge sedan). Hur kan han få röra sig fritt ute i samhället efter att ha tagit livet av ett trettiotal personer? Det säger väl sig självt att han inte är spelklar i skallen. Fy fan för att ha en dylik granne - skulle ligga sömnlös.
Citera
2019-05-08, 11:06
Medlem
chondropythons avatar
Läser på Facebook gällande inslaget igår. Finns folk som fortfarande tror att han ska ha blivit manipulerad av en annan. En trodde att han blivit ombedd servera vanlig saft och att den andre personen blandade i gevisol utan att herr Hansson visste något. 🙄🙄
Citera
2019-05-08, 13:10
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chondropython
Läser på Facebook gällande inslaget igår. Finns folk som fortfarande tror att han ska ha blivit manipulerad av en annan. En trodde att han blivit ombedd servera vanlig saft och att den andre personen blandade i gevisol utan att herr Hansson visste något. 🙄🙄

I början av tråden diskuterades det om en annan eventuell gärningsman (Bernhard Christoffersen) som tydligen skulle vara en lömsk person med högt IQ.
Diskussionen urartade och dog tillslut i brist på bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Har jag fattat det här rätt?

Den yngre killen (And*rs H*nsson) dömdes för brottet, det är han som är på bild i boken och han sitter fortfarande på psyket?

Den äldre killen (BC) påstås endast vara inblandad, han åkte in för andra saker senare och rymde i mitten på 90-talet, ev till Kanada?
Citera
2019-05-08, 13:32
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Just det är faktiskt mycket märkligt...... I tråden tror jag det finns en ganska otydlig bild bakifrån men annars inget. Han brukar nog käka på kvarterskrogen. Vad jag läst innan jobbar han på Samhall. Andra som har mördat betydligt färre finns på mängder av bilder.
Jag tror inte att han är "rehabiliterad" och riskfri. Ingen man vill träffa på i tvättstugan 😱

Mitt fetande

Medias ovilja att röja gärningsmannens identitet är nog det som jag tycker är märkligast av allt i denna röran.
T.o.m i GW:s Mord igår onsdag angav de falsk namn, inte heller bjöds det på avpixlade arkivbilder av den unge beredskapsarbetaren.

Väntar fortfarande på svar från en av våra kvällstidningar angående hemlighetsmakeriet.

Tycker nog att TV3:s Dagar Som Skakade Sverige med Hasse Aro ger bättre inblick i Sjukhusmorden än GW:s Mord
https://m.youtube.com/watch?v=uWVF1cK_vns
Citera
2019-05-09, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Har jag fattat det här rätt?

Den yngre killen (And*rs H*nsson) dömdes för brottet, det är han som är på bild i boken och han sitter fortfarande på psyket?

Den äldre killen (BC) påstås endast vara inblandad, han åkte in för andra saker senare och rymde i mitten på 90-talet, ev till Kanada?
Enligt GW:s mord på tisdag kväll skall han släppt fri ngn gång 93-93 ! Han kan ju givetv ha åkt in o ut flera ggr sen dess---------dock nämde GW igt om detta i sitt program !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in