2019-05-08, 20:09
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Och samtidigt som det pågår släktfejd på Tereses fejja är Terese ute på stan med kompisar...

Jag hörde en kul grej från en ung tjej som sa "att de törs hålla på när K:s morfar kan bussa hundarna på dem. Vi var skiträdda för han". Men han lever väl inte idag antar jag men släkten fortsätter med sin fejd.

Ack, sådan liv dessa krakar lever! Ska vara glad man inte har något släktskap med någon av dessa tokar. Hur kommer allt att sluta, en evighetsgrej antar jag.

Är rädd att det kommer sluta att någon bränns inne i en mordbrand eller att någon dör på ett annat sätt! Jag hoppas inte det men är rädd för det!
2019-05-08, 20:11
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Är rädd att det kommer sluta att någon bränns inne i en mordbrand eller att någon dör på ett annat sätt! Jag hoppas inte det men är rädd för det!

Det kommer inte att sluta förrän både Kimpa och Tessan sitter bakom lås och bom.
Och ja, jag tror att det kommer att sluta på ett dåligt vis, kanske inte att någon dör, men något allvarligt.
2019-05-08, 20:16
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Sant! Har också tänkt tanken att en dag brister alla fördämningar och någon/några blir offer. Att det kan hända något riktigt otäckt är inte alls otroligt, frågan är istället när det händer.
2019-05-08, 20:22
Medlem
Alltså, det är ju rena dårhuset i kommentarsfältet på Tessans facebooksida nu. Och att K*mpa börjar umgås med Tessan igen efter allt hon, enligt hennes utsago gjort
Misshandlat Kimpas flickvän, förstört rutor, sabbat en båt, lagt ut dödsannons osv.
Hur tänker hon där?!

De är ta mig fan lika dåliga kålsupare båda två och borde sitta inspärrade. Även Kimpas mamma verkar vara från vettet...
2019-05-08, 20:31
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Alltså, det är ju rena dårhuset i kommentarsfältet på Tessans facebooksida nu. Och att K*mpa börjar umgås med Tessan igen efter allt hon, enligt hennes utsago gjort
Misshandlat Kimpas flickvän, förstört rutor, sabbat en båt, lagt ut dödsannons osv.
Hur tänker hon där?!

De är ta mig fan lika dåliga kålsupare båda två och borde sitta inspärrade. Även Kimpas mamma verkar vara från vettet...

Exakt.
De eldar upp varandra och eftersom att ingen av dem har något konsekvenstänk så kommer det inte att sluta förrän de sitter bakom lås och bom.
Jag är faktiskt allvarligt orolig över att det kan bli som i Långhyttan som jag har skrivit tidigare.
Lågbegåvade människor utan konsekvenstänk kan göra väldigt mycket dumt om de hetsar varandra till det och ingen finns där för att sätta stopp.
2019-05-08, 20:53
Medlem
undercoverninjas avatar
K-Å.R är upprörd! 😂

Kj*ll-Åk* Rohl*n Idioter är hororna och lebbfittorna på Ön med den psykiskt störda Carina o Malin
2019-05-08, 20:55
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
K-Å.R är upprörd! 😂

Kj*ll-Åk* Rohl*n Idioter är hororna och lebbfittorna på Ön med den psykiskt störda Carina o Malin

Hehe.... Vilken soppa!! Men är vi säkra på att det är K-Å som står bakom det kontot!?
2019-05-08, 21:04
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Hehe.... Vilken soppa!! Men är vi säkra på att det är K-Å som står bakom det kontot!?

Jag tvivlar starkt.
Det är säkert ett fejkkonto som T eller M/K har startat.

Har aldrig sett honom skriva liknande saker förut.
2019-05-08, 21:08
Medlem
Citat:
Jag tvivlar starkt.
Det är säkert ett fejkkonto som T eller M/K har startat.

Har aldrig sett honom skriva liknande saker förut.

Kolla också på hur carina stavar. Ser exakt ut som malins stavning. Samma språkbruk och allt.
2019-05-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Allting raderades hann inte med skärmdumpar.
Jag har skärmdumpar. men får man lägga ut dem?
2019-05-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Jag har skärmdumpar. men får man lägga ut dem?

Jadå lägg ut du.
2019-05-08, 21:44
Medlem
Citat:
Det fetade: Jag tar det inte på allvar, inte överhuvudtaget, tycker bara att det är roligt

Ja, de är släkt på något vis, men jag är inte säker på hur.
Han har 5 (!!) konton på Facebook:
http://forumbilder.se/I5CA2/kar
Det borde vara morbror
http://mega.folkbladet.nu/familje/archive.php?id=93453&tfamd%C3%96d

Sedan är det inte säkert att det är K-Å R som rattar kontot som härjar nu. Känner vi någon som gjort falska konton innan?

I vilket fall så ska alltså Terese ha polisanmält skadegörelse på sin moped. Det lär väl bli nedlagt antar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in