2019-05-08, 17:42
Medlem
Finns det något glädjande besked om svinet i videon fått smaka duktigt?!
Det vore trevligt om det spelades in och han fick kyssa någons skor i klippet, innan han får springa iväg naken ut i skogen. Innan jakten sätter igång. 👌👍
Citera
2019-05-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Haha, SVT är verkligen sinnessjuka.

Dessa ska en vacker dag dömas för folkförräderi.

dock är det utifrån offrets perspektiv?
Citera
2019-05-08, 17:49
Medlem
Om misshandeln är upprörande och motbjudande så är det ändå ingenting mot på vilket sätt rättsvårdande myndigheter och dess företrädare och kommunens dito uttrycker sig och förhåller sig till det som hänt. Det är ett haveri och en galenskap av sällan skådat slag och visar med all önskvärd tydlighet på precis allt som är fel med det här landet. Jag hoppas att de en dag vaknar upp ur sin förvirring och skäms så att ögonen trillar ut. Tvi fan för er!

Journalisternas hantering känns överflödig att ens kommentera då inget annat var att vänta sig...
Citera
2019-05-08, 18:12
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Eftersom killen flera gånger under filmens lopp hörs säga "förlåt! förlåt!" så får man väl anta att han sagt eller gjort något inte helt genomtänkt och som föranledde blattarnas överdrivna reaktion..

Jag tycker han skriker -Är det här bög? Vem är bög? Ta bort ditt tak!
Hörde ryktas att epakillarna skrikit bög när de åkte förbi. Men.. varför är föraren utanför bilen?
Citera
2019-05-08, 18:38
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Du hatar NMR och vill därför att dem ska jaga enskilda meningslösa rasfrämlingar så statens repression blir ännu hårdare.
Så tydligt att du är ZOG-agent, tack för bekräftelsen.

Skulle mer beskriva mig som en vanlig svensk i mina åsikter. Skulle nog säga att jag hatar AFA och RF betydligt mer än NMR. ZOG vet jag nog inte ens vad det är.

Och ja, om organisationer som NMR inte gör något av detta så har de förlorat all trovärdighet som "motståndet" och de är totalt meningslösa. Att gå runt i servitörskläder vinner inga övertygelser och opinionen kommer fortsätta se dem som ett skämt.
Nu har vi ett tydligt kaozgäng som terroriserar en hel by och halva landet tittar på. Kunde inte bli en bättre publicering.

Men jag antar att NMR förblir en clownorganisation som tar fel sväng vid ICA på bästa sändningstid som vanligt...

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
SVT anstränger sig verkligen för att uppnå den vinklingen. Polisen som intervjuas säger två gånger att spridningen är sekundär och inte det de fokuserar på i nuläget. SVT är pinsamma.

Skulle polisen ödsla en enda resurs på att fånga någon som spridit video så skulle min tillit till dem ta en rejäl törn. Amer och hans brushor har vid minst 3 tillfällen angivna i tråden (2 som fångats på film) spridit våld, vandalisering och obehag bland byn i flera år och polisen har gett dem en klapp på vristen varje gång. Det är inte förrns nu som de faktiskt lägger på en växel vilket säger en hel del vilket politiskt horhus kåren har blivit.
Polisen jobb är att förhindra brott, inte att vänta för att städa upp efteråt. Dessa individer kommer garanterat att misshandla någon rejält en vacker dag, eller skända någon flicka. De har uppenbarligen fått smak för sin livsstil och ser rättsväsendet som ett irriterande skämt.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-05-08 kl. 19:02.
Citera
2019-05-08, 18:39
Medlem
Hade såklart bankat babbarna om man varit där ! Sånt smuts !
Citera
2019-05-08, 18:46
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nu har svt hakat på tåget, men det är förstås inte misshandeln dom ser allvarligt på utan att filmen sprids. Det är spridningen som är det grövsta brottet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/spridningen-av-misshandelsfilm-kan-vara-olaglig

Det är smått vansinnigt att fokus läggs på spridningen.
Vilken typ av människa vill kontrollera information?
Varför är det så farligt med sanningen?

Jo, det är farligt för att SvT m fl bill ha monopol på narrativet.
Den typen av människor som tänker så är annars t ex fascister och kommunister.
Citera
2019-05-08, 18:47
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Skulle mer beskriva mig som en vanlig svensk i mina åsikter. Skulle nog säga att jag hatar AFA och RF betydligt mer än NMR. ZOG vet jag nog inte ens vad det är.

Och ja, om organisationer som NMR inte gör något av detta så har de förlorat all trovärdighet som "motståndet" och de är totalt meningslösa. Att gå runt i servitörskläder vinner inga övertygelser och opinionen kommer fortsätta se dem som ett skämt.
Nu har vi ett tydligt kaozgäng som terroriserar en hel by och halva landet tittar på. Kunde inte bli en bättre publicering.

Men jag antar att NMR förblir en clownorganisation som tar fel sväng vid ICA på bästa sändningstid som vanligt...

Läste du inte vad jag skrev?

NMR tjänar inte på att jaga blattar eftersom svenska folket vill bli fortsatt våldtagna, mördade och misshandlade.

Alla vet vad du brukar skriva om NMR så det är uppenbart att du vill förstöra för NMR.
Citera
2019-05-08, 18:54
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Det är smått vansinnigt att fokus läggs på spridningen.
Vilken typ av människa vill kontrollera information?
Varför är det så farligt med sanningen?

Jo, det är farligt för att SvT m fl bill ha monopol på narrativet.
Den typen av människor som tänker så är annars t ex fascister och kommunister.

Hela SVT artikeln stank desperation, som om någon praktikant hade skrivit ihop den illa kvickt under lunchrasten. Måste vara fruktansvärt att inte längre kunna kontrollera informationsflödet i samhället.

Att en hel by blir terroriserad är mindre viktigt, men våra skattepengar ska studion minsann ha.
Citera
2019-05-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Dom har satt ålderskontroll på videon nu. Dom är HELT desperata att försöka tysta ner detta! Här har ni en länk om ni inte har youtube-konto:

https://www.youtube.com/embed/jLPzpjk1jfk?autoplay=1
Postar även järnrörsvideon igen - det är alltså Amer, som är mest aktiv vid misshandeln av EPA-killen, som här är inblandad i ytterligare bråk:

https://www.youtube.com/watch?v=a9P1m3DwfXQ

Båda filmerna finns även postade här: https://petterssonsblogg.se/2019/05/08/brak-med-jarnror-i-varmland/
Citera
2019-05-08, 19:06
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokklubben
Postar även järnrörsvideon igen - det är alltså Amer, som är mest aktiv vid misshandeln av EPA-killen, som här är inblandad i ytterligare bråk:

https://www.youtube.com/watch?v=a9P1m3DwfXQ

Båda filmerna finns även postade här: https://petterssonsblogg.se/2019/05/08/brak-med-jarnror-i-varmland/
Man kan blunda för sanningen, men inte för dess konsekvenser! Någonting som hela PK-härket och Sveriges befolkning kommer att få erfara!

Det här bara små krusningar på vattenytan!
Citera
2019-05-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Det här bara små krusningar på vattenytan!
Det är ju lite intressant att exakt noll debattörer försöker ens påskina längre att det som syns på filmerna skulle vara något ovanligt eller vara speciellt allvarligt jämfört med vad vi numera är vana vid. Den här gången kom det ut filmer och namn och plötsligt kunde man rikta ilskan någonstans.

Då tycker plötsligt några att det är otäckt att folk blir arga. Händelsevis samma några som vägrat lyssna på de ilskna i många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in