2019-05-08, 08:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bens1n
Vad menar du med att blattar systematiskt driver runt och straffar svennehoran? Jag tror inte det är en verklighetsuppfattning som många utanför Flashback delar.
Jag tror att det som avses är allt våld och alla kränkningar som svensken utsätts för, i egenskap av svensk.

Såhär, typ:

Citat:
”Jävla svennehora”.

En kvinna i sextioårsåldern är på väg hem till sin lägenhet när männen på gatan börjar ropa.

Det är inte första gången.

”Vi vill inte ha svennar här”, ropar de.

Några veckor senare rispar någon in hakkors i kvinnans bil.

Så ser verkligheten ut för människor med svenskt ursprung i vissa delar av Sverige.

https://www.expressen.se/kvallsposten/hatet-mot-svennarna/
Citera
2019-05-08, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Någon som orkar göra en insamling för den som sparkar ut tänderna på den där äckliga blatten

Inte många skulle våga sätta sig upp mot honom. Speciellt inte svenskar. Möjligen i grupp.
Citera
2019-05-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Väldigt hätsk stämning mot familjen, låt rättsväsendet ta hand om fallet.
Slagit slint eller?
Nej, (o)"rättsväsendet" ska inte alls få quite unquote ta hand om fallet ie lägga ner i brist på blah blah när uppmärksamheten lagt sig.
Detta ska inte få begravas och överslätas som brukligt.

Tillsvidare borde varenda rockabilly/raggarträff hållas här där det hände.
Alla bikerträffar också för den delen, som filmklippet bör delas ut fysiskt och via nätet
Både för att hålla detta i allmänhetens minne och som ett finger i ögat på rektorn som babblade om förintelsen som en psykopat, o reporter idioten som tyckes anse att dela ut klippet var värre
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 08:48. Anledning: Eeh
Citera
2019-05-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Inte många skulle våga sätta sig upp mot honom. Speciellt inte svenskar. Möjligen i grupp.
I grupp som blattarna. Dom gör allt i grupp..
Citera
2019-05-08, 08:48
Medlem
JumpingJacks avatar
Joakim Lamotte skriver om saken på sin FB-sida:

Citat:
Efter att jag publicerade klippet, där en kille med epa-traktor blir förnedrad och misshandlad, har väldigt många personer med insyn i händelsen kontaktat mig.

Citat:
Vad jag däremot fått fram är att killarna som slåss i filmen är kända i Kil för att sprida otrygghet. Jag har pratat med föräldrar, ungdomar, elevassistenter och kommunanställda som samstämmigt ger bilden att killarna har fått härja fritt utan kontroll under lång tid.

En mamma berättar att hennes son blev misshandlad på liknande sätt redan för ett år sedan, men att polisen lade ner utredningen.

En vuxen anställd på skolan berättar att den ene killen hotat att döda andra elever och även haft kniv under skoltid. Han berättar också att han själv blivit slagen av en av killarna på skoltid.

En tjej som kontaktar mig berättar att killarna har varit på flera tjejer och tvingat dem till olika saker. Tjejen i fråga är rädd för killarna och livrädd om hon ser dem på stan.

En annan person som jobbar med ungdomar i kommunen berättar att dessa killar ser vissa områden som sina och hotar andra med våld om de ”inkräktar”.

Dessutom har jag själv sett ytterligare filmer från tidigare år, där samma killar går till attack med järnrör.

Många av dem som kontaktar mig vittnar om hur skolan och socialtjänsten har daltat med dessa killar och låtit deras beteende fortsätta utan konsekvenser.
Citera
2019-05-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bens1n
Vad menar du med att blattar systematiskt driver runt och straffar svennehoran? Jag tror inte det är en verklighetsuppfattning som många utanför Flashback delar.
Att många är verklighetsfrämmande för att inte säga direkt fientliga som snillet Betnér Aldrig tryggare trademark' säger ju inte mycket.

Verkligheten är vad den är oavsett folks uppfattning, proffstyckare o samhällsvetare kan babbla om vad som vill

Soctanter och rektorer etc dylika avskräden tar direkt till rasistanklagelser om någon vågar klaga ett pip om att misshandlas våldtas mm som påvisats
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 08:57.
Citera
2019-05-08, 09:01
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeuptoday
Bisarr intervju av rektorn, varför blandar han in studiebesöken, vågar inte säga som det är.

Är ju extremt många ensamkommande i värmland, de lär ju kunna mobilisera ett 20-30 individer, dom har väl dessutom fria resor på tåget.

För att inte detta skall urarta krävs nog snabb handlingskraft från polisen och snabbt utkräva straff enligt svensk lag.

Slirrar man och det inte händer något, blir det nog mer polariserat tyvärr.

Det borde rimligtvis vara ännu fler värmlänningar än ensamkommande låtsasbarn. I min drömvärld sluter man upp och hjälps åt mot dessa våldsbenägna rezzpektblattar genom extremt övervåld. Det är det enda de begriper.

Men det kommer aldrig att ske, eftersom vårt en gång stolta krigsfolk har kastrerats och påtvingats att dra ner byxorna åt invällarna, annars blir man brunsmetad.
Citera
2019-05-08, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack

Som alla redan kunnat lista ut har babbe-gänget förpestat sin närhet under lång tid. Är det verkligen ingen i dessa trakter som kan dela ut lite egen rättvisa? Eller kommer de fortsätta acceptera sig invandrarnas våld? Vart går gränsen?
Citera
2019-05-08, 09:05
Medlem
babianpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ariskA
Svenska pojkar har uppfostrats till att tro att dom har en fitta mellan benen, så är det bara.
Så är det. Tyvärr.
Citera
2019-05-08, 09:06
Medlem
bens1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Soctanter och rektorer etc dylika avskräden tar direkt till rasistanklagelser om någon vågar klaga ett pip om att misshandlas våldtas mm som påvisats

Men det där stämmer ju helt enkelt inte.
Citera
2019-05-08, 09:08
Bannlyst
Citat:

Hur vågar du posta det där?

Det är ju små flykting barn som "flytt krig" för att leva ett bättre liv.
Klart de är immuna mot att bli straffade även fast de mordhotar,våldför sig mot tjejer och skapar allmän otrygghet. 🙄🙄🙄

(Ironi om du inte begriper)
Citera
2019-05-08, 09:09
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Verkar ju som om myndigheter och andra ansvariga systematiskt blundar för övergreppen, sannolikt för att inte framstå som "rasister". Finns anledning att lyfta på fler stenar i ärendet. Kil är nog inte det enda stället där etnodriven myndighetsapati grasserar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in