Citat:
Ursprungligen postat av
Nihiliserad
Du förtjänar stryk du med Conny. Ditt vidriga as som är på rassebarbarernas sida och tycks helt ha missat att rasseblattarna plågar, hotar, misshandlar och kränker svenskar i var och varannan stad och har gjort det i över 30 år.
Varför förtjänar jag stryk?
Jag står ju alltid på EPA-kidsens sida, i synnerhet som här när dom blir misshandlade.
Är det någons lojalitet du ska ifrågasätta är det väl i så fall allt höger-folk som i alls andra sammanhang brukar betrakta EPA-raggare som inavlade utvecklingsstörda undermännisko wt bönder. I synnerhet om dom bor i tex Kil.
Det är ju nästan lite löjligt vilket gullande det blev med "pojken" på sina håll jämfört med hur det brukar låta.
Sen är man inte "på blattarnas sida" med automatik för att man ställer lite kritiska frågor runt hur grabben själv betett sig. I synnerhet inte om man klart och tydligt skriver att inget ursäktar misshandeln.
Att bara utgå i från att EPA killen är snäll som ett lamm innan vi hade fått mer fakta från ortsbor etc är lika löjligt det.
Även om man gått all in i det bruna kan det finnas en poäng att ifrågasätta.
Fram till sparken genom rutan tycker jag ärligt talat hela situationen ser jäkligt udda och märklig ut. Nästan som om det hade varit riggad. Jag kanske har dålig möjlighet att se filmen, men jag tycker mig mest se att dom står och drar i varandra på ett konstigt sätt.
Du kan ju tänka dig själv om det här tex hade varit riggat för att ta tempen på "främlingsfientligheten" hur hårt eran lynchmobb hade slagit tillbaka mot er själva.
Sen är ju den här forumdelen i huvudsak tänkt för att analysera, diskutera och vända och vrida på själva brottet och där ingår även att ifrågasätta offret.
Det här med att försöka överträffa varandra i vilket helvette man önskar araber är liksom inte en obligatorisk del som måste vara med i varje post och som man ska få stryk för om man missar eller inte har lust att skriva dit.