2019-05-08, 00:32
Medlem
Ferneths avatar
Folk läser tydligen bara trådens rubrik och svarar sedan på sista meddelandet. Oftast tjatandes samma frågor och svammel om hur svensken är...
Jag skrev tidigare ikväll:

Citat:
Ursprungligen postat av Ferneth
Finns en del korthåriga, halstatuerade, vita män med Tors hammare runt halsen i krokarna som är griniga på Facebook.

En kommentar ang att araben troligtvis är tryggad pga hotbild "Men misshandlad har han blivet, krossat näsben. Applåderar dom skyldig...."

Jag skrev även att bekanta till araberna menade att grabben spelade hög musik. Lägg där till att GM tidigare dragit kniv på skolan.
Citera
2019-05-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Nej, gener motiverar inte våld. Varken från eller mot någon...oavsett hudfärg/ras/kön/sexuell läggning/variant av husdjur.

Naturligtvis skapar sunkiga gener våld. Finns ett antal studier om det. Om man dessutom kommer från en våldsam, lågintelligent kultur (i grunden orsakad av gener) skenar våldsbenägenheten naturligtvis.

Därför kan och ska vi inte ha sådana fientliga främlingar i Sverige.
Citera
2019-05-08, 00:34
Medlem
Leandudes avatar
https://youtu.be/a9P1m3DwfXQ

Samma förmågor från annat tillfälle.
Citera
2019-05-08, 00:38
Medlem
Sam.Boyds avatar
En maktdemonstration inget annat. Vi kommer få se mer av detta.

Låt oss leka med tanken om det var grabbarna i Epatraktorn med sydstatsflagga som sparkade och filmade en invandrarpojke som ber dem sluta och lovar försvinna. Då skulle fler än fria tider skriva om det.
Citera
2019-05-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leandude

Ja men tänk vad killen vart med om kan inte haft de lätt........

Är detta innan den andra videon?
Citera
2019-05-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Naturligtvis skapar sunkiga gener våld. Finns ett antal studier om det. Om man dessutom kommer från en våldsam, lågintelligent kultur (i grunden orsakad av gener) skenar våldsbenägenheten naturligtvis.

Därför kan och ska vi inte ha sådana fientliga främlingar i Sverige.

Precis, då passar vi på att slänga ut alla som är med i NMR när vi ändå är i farten...lågintelligenta och våldsbenägna bör väl passa in på majoriteten av medlemmarna där?

Seriöst, varför i hela friden kan man inte hålla en vettig diskussion lägre här på flashback?

Är det någon som vet vad som hände innan man började filma? Hur kommer det sig att killen som blir påpucklad befinner sig utanför bilen till att börja med?
Citera
2019-05-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Du förtjänar stryk du med Conny. Ditt vidriga as som är på rassebarbarernas sida och tycks helt ha missat att rasseblattarna plågar, hotar, misshandlar och kränker svenskar i var och varannan stad och har gjort det i över 30 år.

Varför förtjänar jag stryk?

Jag står ju alltid på EPA-kidsens sida, i synnerhet som här när dom blir misshandlade.

Är det någons lojalitet du ska ifrågasätta är det väl i så fall allt höger-folk som i alls andra sammanhang brukar betrakta EPA-raggare som inavlade utvecklingsstörda undermännisko wt bönder. I synnerhet om dom bor i tex Kil.

Det är ju nästan lite löjligt vilket gullande det blev med "pojken" på sina håll jämfört med hur det brukar låta.

Sen är man inte "på blattarnas sida" med automatik för att man ställer lite kritiska frågor runt hur grabben själv betett sig. I synnerhet inte om man klart och tydligt skriver att inget ursäktar misshandeln.

Att bara utgå i från att EPA killen är snäll som ett lamm innan vi hade fått mer fakta från ortsbor etc är lika löjligt det.

Även om man gått all in i det bruna kan det finnas en poäng att ifrågasätta.

Fram till sparken genom rutan tycker jag ärligt talat hela situationen ser jäkligt udda och märklig ut. Nästan som om det hade varit riggad. Jag kanske har dålig möjlighet att se filmen, men jag tycker mig mest se att dom står och drar i varandra på ett konstigt sätt.

Du kan ju tänka dig själv om det här tex hade varit riggat för att ta tempen på "främlingsfientligheten" hur hårt eran lynchmobb hade slagit tillbaka mot er själva.

Sen är ju den här forumdelen i huvudsak tänkt för att analysera, diskutera och vända och vrida på själva brottet och där ingår även att ifrågasätta offret.

Det här med att försöka överträffa varandra i vilket helvette man önskar araber är liksom inte en obligatorisk del som måste vara med i varje post och som man ska få stryk för om man missar eller inte har lust att skriva dit.
Citera
2019-05-08, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Någon som orkar göra en insamling för den som sparkar ut tänderna på den där äckliga blatten

Vore det inte en fin gest att samla in lite pengar till Epa-killen, det skulle nog kännas fint att känna vilket stöd som finns, misstänker att det blir större än vad brottsoffermyndigheten erbjuder + att det brukar finnas hål att stoppa i om man håller igång det intresset och går i skolan.
Citera
2019-05-08, 00:50
Medlem
Bara i Sverige som invånarna låter sig pissas på. Finns inga rakryggade människor i kil som backar upp dessa epa-killar?
Citera
2019-05-08, 00:52
Medlem
Citat:

Fy fan vad störande den där Aamed eller Ahmed eller vad han hette var i videon. Lär dig å hålla käft nån gång.
Citera
2019-05-08, 00:57
Medlem
Citat:

Nåt saknas ju uppenbarligen. Cred till den stadiga värmländska mannen.
Citera
2019-05-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Precis, då passar vi på att slänga ut alla som är med i NMR när vi ändå är i farten...?

Varför skulle vi slänga ut etniska svenskar från Sverige? För att ersätta dem med dina felavlade araber?

Är du en feministisk man förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in