2019-05-07, 22:58
Medlem
Tarkovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackanboy
Du kan f en dosa av mig 😀

haha, schysst! Har dock hittat i butik nu s det r lugnt. Jag har dessvrre inte hunnit testa den i nyktert tillstnd n, s kan inte riktigt ge den ngot betyg
Citera
2019-07-02, 23:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkovskij
Det kanske r ngot OT, men vet ngon var jag kan kpa den nya Lundgrens Vstkusten i fysisk butik (Stockholm)?

Edsbergs spel och tobak sollentuna.
Citera
2019-07-02, 23:42
Medlem
Vart andre stock blir fr mig en Skne Vit vanligtvis. Psarna r fylliga, god smak & dosornas dasslock r helt suverna, man saknar verkligen dem bland andra snusmrken. Det nda onda jag har att sga r att smaken kan bli ganska ofrsh efter ngra snusar, & d tuggar jag nd tuggummi som en galning under dagen s beror nog inte p munnen. Ett annat plus r helt klart portionerna, ass pappret. Knns som man kommer nrmare snuset p ngot stt.
Citera
2019-08-09, 16:44
Medlem
LukeOnes avatar
Har testat ngra dosor Vstkusten och tycker den r vldigt god, gillar ven den fylliga och lite annorlunda doften. Dock kan det bli lite fr mycket p, alternerar drfr grna med ngot mer klassiskt (General)

Skne var en favorit ett tag, men som ngon annan ocks hade mrkt s r den vldigt aggressiv mot munnen.

Norrlands gav inget bestende intryck...
Citera
2019-08-13, 13:12
Medlem
VincentLels avatar
Lundgrens r favoritmrket, gillar att dom testar nya grejer. Frbakad snus, periferade psar, flex lock.

Fastnade direkt fr Skne Vit nr den kom ut.

Testat en dosa av Vstkusten och Norrland bda r ok men inte i nrheten av Skne Vits smak.

Sedan har vi stockpriset p Lundgrens, kostat 249-279 kr senaste tiden p Snusbolaget. Vldigt bra premiumsnus fr billig peng.

Stats: 20,4 gram, 10 mg/niko
Citera
2019-08-27, 03:59
Medlem
smygarn08s avatar
Lundgrens r fr torra.. testat alla sorter.. lite smtrkiga
Citera
2019-09-25, 22:24
Medlem
Taeronais avatar
Lade just in ett pris Norrland. Gillart verkligen! Fast r ingen storsnusare direkt. Men fin arom. Och gillar de lite grvre psarna.
Citera
2019-09-26, 01:14
Medlem
Lowlyfes avatar
Vstkusten var en besvikelse, troligen mest fr att ngra polare hade hypat den enormt, samt en viss frkrlek till vstkusten pverkar nog frvntningarna.
Deras Norrlands dremot var helt okej. Dock knns det som att dom r lite fr "mesiga", eller "bleka" i smaken. Kan inte stta fingret p precis vad men ngot stmmer inte.
Citera
2019-12-13, 05:43
Medlem
flummares avatar
Hrt s mycket gott om dom men nu har jag provat.

Jag blev rtt besviken. Tam tobaksmak. Smaksatt med vapejuice-smak i fr stor mngd.

Men dom r klart snusbara. Andra budgetsnus r ju nnu smre (frutom Kronan). Men trist att dom inte satsade p bttre kvalitet nr dom nd satsar p svensk tobak.

Minst dlig r Vstkusten, ttt fljd och Norrland och sen e liten lucka ner till Skne helt enkelt fr att den har nnu mer godissmak n dom frsta tv.

Jag fr knslan av att dom frsker dlja den smre tobaken med fr mycket stsliskig syntetisk smak.
Senast redigerad av flummare 2019-12-13 kl. 05:48.
Citera
2020-01-18, 17:54
Medlem
TormentumAnimaliss avatar
Skne stark har nu tillkommit, den har en nikotinhalt p 13 mg/g jmfrt med vanliga skne som r p 10 mg/g!

Tankar?
Citera
2020-05-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TormentumAnimalis
Skne stark har nu tillkommit, den har en nikotinhalt p 13 mg/g jmfrt med vanliga skne som r p 10 mg/g!

Tankar?

Fredrar den vanliga pga godare. Nu nr jag tnker efter gillar jag egentligen bara Skne!

Norrland: duger nr Pressbyrn har slut p Skne
Vstkusten: smakar som en dlig rap
Fjllet: smakar knox fast typ mer kemiskt

Skne dremot...det r det enda jag snusar sen tv r tillbaka, hade ltt kunnat betala 50kr dosan s det r extra trevligt med den lgre prislappen. Det mjligtvis enda negativa r att dem kan bli aningen torra efter tag.
Citera
2020-05-08, 23:49
Medlem
LFCYNWAs avatar
Ngon som har snusat deras nya Fjllen Vit Portion nnu? sjlv r jag inte s vrst frtjust i vit portion s vntar med frhoppning p att Lundgren tar fram ett starkt portionssnus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in