2019-01-20, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byrikaberta
Nya rn; kpte en stock hos nrmsta handnarn idag och passade p att frga, han menade att de verkar ha leveransbekymmer men han hade inte hrt nt om att Lundgrens skulle frsvinna.

Om det stmmer s r det ju goda nyheter. Skruf Tranbr r inte vrt priset.
Citera
2019-01-22, 16:38
Medlem
sendas avatar
Lundgrens godis och fruktsmaker fr mig att vilja krkas
Citera
2019-01-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senda
Lundgrens godis och fruktsmaker fr mig att vilja krkas
Som tur r s tvingas du inte att snusa Lundgrens. Det r det fina med en fri marknad.
Citera
2019-01-26, 09:23
Medlem
HenkWeeders avatar
Jag vgar nog pst att jag gr som Sverker skulle gjort och kastar nio av tio sorters snus och dess tillverkare i den stora, gapande soptunnan och kvar str Lundgren med en rejl produkt p alla stt och vis! Med finess kring svl dosan och dess lock, psarna med perforering av hg kvalitet och rejl och rtt mngd tobak i, en relativt bra prisbild p den marknad som r en enda stor rra enligt mig som konsument. Smakerna r rejla, enkla och fokuserade.
Ingen kemiskt ngande "rape lime" hr inte.

fem av fem spottloskor
Citera
2019-02-07, 21:29
Har "Lagt av att snusa" dvs snusar bara nikotinfritt o ibland p fyllan, men Lundgrens r s jvla torra.
Saknar deras white portion "Perforerad" som dom slutat med!
https://i.ytimg.com/vi/jRL-fTBPzTw/maxresdefault.jpg

Den var inte lika torr som skne/norrland
Citera
2019-03-03, 20:48
Medlem
25Decembers avatar
Jvligt gtt snus och bra pris fr en stock.
Citera
2019-04-08, 17:16
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Sg nu p snusbolaget att det snart kommer en Lundgren Vstkusten med smak av Nypon och Ljung!
Gillar bde Norrland och Skne, tycker det r relativt jmt skgg mellan dessa. S ska bli kul att se hur Vstkusten kan st sig med dessa.
https://www.snusbolaget.se/lundgrens...kusten-10-pack
Citera
2019-04-23, 15:43
Medlem
Tarkovskijs avatar
Det kanske r ngot OT, men vet ngon var jag kan kpa den nya Lundgrens Vstkusten i fysisk butik (Stockholm)?
Citera
2019-05-05, 09:42
Medlem
Mackanboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Sg nu p snusbolaget att det snart kommer en Lundgren Vstkusten med smak av Nypon och Ljung!
Gillar bde Norrland och Skne, tycker det r relativt jmt skgg mellan dessa. S ska bli kul att se hur Vstkusten kan st sig med dessa.
https://www.snusbolaget.se/lundgrens...kusten-10-pack

Drog en bestllning p just denna och nej ingen succ, betydligt stare n Skne och fr mig att undra hur jag ska kunna dra denna stock. S lnge den r under lppen r det ok, men att lyfta p locket och knna den starka sta tonen fr mig illamende.

Men finns nog dem som uppskattar detta snus fr den har inte den originella doften.
Citera
2019-05-05, 09:43
Medlem
Mackanboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkovskij
Det kanske r ngot OT, men vet ngon var jag kan kpa den nya Lundgrens Vstkusten i fysisk butik (Stockholm)?

Du kan f en dosa av mig 😀
Citera
2019-05-06, 16:03
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackanboy
Drog en bestllning p just denna och nej ingen succ, betydligt stare n Skne och fr mig att undra hur jag ska kunna dra denna stock. S lnge den r under lppen r det ok, men att lyfta p locket och knna den starka sta tonen fr mig illamende.

Men finns nog dem som uppskattar detta snus fr den har inte den originella doften.
Klickade faktiskt ocks hem en dosa bara fr att testa, och hller med dig.
Tycker den var god men ingen succ. Hamnar p definitiv sista plats i kampen mot Norrlands och Skne.
Citera
2019-05-07, 17:39
Medlem
junkbords avatar
N vstkusten var vl ingen hjdare. Just lukten fick mig att f ont i huvudet.

Synd, som lokalpatriot hade det varit fint med vstkusten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in